-λοιπον, γιατί αυτό το ξαφνικο??
Του είπα με μια δόση χαράς στην φωνη μου γιατί έχω καιρό να μιλήσω με τον αδερφό μου και μου έχει λείψει πολύ με ολα αυτά που έχουν γίνει...-μικρή ήθελα να σου μιλήσω για το μωρο, θέλω να ξερω τι θες να κανεις...τέλος πάντων, θα τα πουμε όταν φτασουμε αυτα...
...
Καθησαμε στην καφετέρια
-λοιπόν... Μικρή, τι εχεις στο μυαλό σου για το μωρο?
- σαν τι να έχω στο μυαλό μου ρε Αλεξ?
-δεν πρόκειται να κανεις έκτρωση!
-τι λες πας καλά ουτε καν!!
-δεν ηταν ερώτηση αλλα χαίρομαι που συμφωνουμε
-ναι...δεν ξέρω οι γονεις μας πως θα το πάρουν...δεν μπορω να τους το πω βασικά ο μπαμπάς δε νομίζω να πέ τίποτα...βασικα νομιζω θα χαρεί κιόλας...
-ναι, και εγώ έτσι νομιζω, είσαι η αδυναμία του.
-ναι...
-το φύλο του μωρού το ξέρουμε??
-όχι ρε συ ακομα ειπαμε! Είναι δυο μηνών το παιδί.. Και γελασαμε μαζι
-μικρή...αυτό το μωρο...βασικά θέλω να ξέρεις πως σε λαρευω και οτι και να γίνει θα είμαι μαζί σου! Και έτσι και τολμήσει κανεις να σε πληγώσει θα έχει να κανει μαζί μου και με όλη τη συμμορία!!!
-και εγώ σε λατρεύω...είμαι πολύ τυχερή που σε έχω για αδερφο!
Μου χαμογέλασε...
-ααα ξέχασα να σου πω...ήθελα βασικά να σε ρωτησω κάτι...με, την Λίνα τι γίνεται??
Εσκυψε το κεφάλι του και φιλο κοκκινησε...
-ιιιι ο μαι γκαντ ο Αλεξ ο φοβερός και τρομερός κοκινησεεε
-ε μικρο κοψε!
Εντάξει παιδια τώρα δεν γταιω εγώ που γελαω....
- καλά...άλλα ενα θα σου πω Έται και πληγωσεις την Λίνα θα εχεις να κανεις μαζί μου! Ακούς?!!!!!
-ξέρω οτι είναι δύσκολο να με πιστέψεις και λογικό είναι αφού αλλαζω τις κοπέλες σαν τα πυκαμισα...αλλα την Λινα την αγαπάω πραγματικα
-χαίρομαι που το ακούω και επιτέλους βλέπω τον αδερφουλη μου να μένει σταθερός σε σχέση και να μην παει συνέχεια με αυτές του δρόμου...
-ναι...ωπ το τηλέφωνο μου χτυπάει, ο μπαμπάς είναι!
...τέλος κλήσης
ESTÁS LEYENDO
16 & pregnant
AventuraΗ Κατερίνα ένα 16χρονο κορίτσι που πάει Δευτέρα Λυκείου... Είναι δυναμική μα δεν το ξέρει όπως και πολλά άλλα πράγματα που δεν ξέρει για εκείνη... Είναι άριστη μαθήτρια και δεν βγαίνει σχεδον ποτέ.... Ο Στέφανος ένας 18χρονος εφηβος ο οποίος έχει...