💚💫

200 12 13
                                    

Eşq nədir sənin üçün ? Çox qısa zamanda görülən yuxu mu , yoxsa bir dəfə bağlanan gözlərin bir də açılmaması mı ? Bəlkə kiçik bir qız uşağı qəhqəhəsi , bəlkə də bir oğlanın güclü duruşu .

Eşq ruhla mı yaşanar , yoxsa bədənlə ? İkisi ilə daha mı gözəl olardı ?  Nə də olsa ruhsuz bədən yoxdur deyilmi ? İkisi də bir birinə məhkum ... Heç qopmamaq ümidi ilə , sonsuz məhəbbətlə ...

Eşq dediyin məfhum elə asanlıqla gözdən salınması mümkün olan şey deyil . Eşq müqəddəsdir . Eşq ucadır . Heç bir gücün məğlub edə bilməyəcəyi fərqli bir dünyadır eşq .

Əgər aşiq oldusa bir insan bütün mənliyini təslim etməlidir qarşısındakına . Sonsuz güvən verməli ki , eşqi də sonsuz olsun . Asan deyildir əlbət bunlar . Birinə güvənmək , ya da onun güvənini qazanmaq çox uzun zaman alır bəzən . Amma eşqin olduğu yerdə güvən öz özlüyündə yaranar  deyirlər .

Həm də fədakarlıq istəyər eşq . Yolunda canından keçə bilməyəcəyi cana canım deməz fədakar aşiq .

Bəzən də yalan qarışar eşqə . Bir birinə yerlə göy qədər zidd olan iki məfhum ... Bax bu ən pis haldır . Bədənin vicdan əzabının verdiyi ağrı ilə sızıldayarkən sənin heçnə edə bilmədiyin hal . Sevginə yalan hopubsa , sevdiyinə qurduğun hər cümlədə vicdan əzabının verdiyi ağrını iliklərinə qədər hiss edərsən ."Rahat yatmaq istəyirsənsə , yatağa təmiz vicdanla uzan " deyirlər . Vicdanın təmiz deyilsə gündüzlər də gecə qədər qaranlıq və vahiməli olur sənin üçün . Aldığın hər nəfəsdə ölümü hiss edirsən . Qəlbin sadəcə yaşamaq üçün döyünür . Günlərin getdikcə mənasızlaşır . Sığınacağın nə bir liman qalır , nə də bir gəmi . O , liman ki , öz əllərinlə yandırmısan . O , gəmi ki öz əllərinlə batırmısan . Ulduzları sönmüş gecələrdə içdən içə məhv olduğunu duyursan ...

 Ulduzları sönmüş gecələrdə içdən içə məhv olduğunu duyursan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Salaaam dəyərli Wattpad istifadəçiləri ...😍

Bu mənim yazacağım ilk hekayə olacaq inşallah . Sizdən də yetəri qədər sevgi görsə , daha həvəslə çalışıb sevginizə qarşılıq verməyə çalışacam.  Əgər hekayəmin yaxşı alınması 50% mənim əməyimdən asılı olacaqsa , 50% sizin sevginizdən asılı olacaq . Birlikdə necə  gözəl hekayələrə inşallah .... Sizdən xahişim , rəylərinizi və bəyənilərinizi əsirgəməyin . 💚💫😍

Fədakarcasına eşq 💚💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin