chapter two: 3:24 am

1.4K 119 21
                                    

AĞUSTOS 2016, WAKANDA

Steve kahverengi el çantasını sarayda bulunan odasındaki çift kişilik yatağa fırlattı. Ekibiyle, ekipten geri kalanlarla, T'Challa için çıktıkları kısa görevlerden birinden dönmüştüler. T'Challa ile olan anlaşmaları hepsine uyuyordu. Son bir buçuk aydır Steve ve ekip Wakanda dışında küçük özel operasyonlar düzenliyor, HYDRA'dan geriye kalanları –örgütü yeniden canlandırmaya çalışan fanatikleri, dünyanın dört bir yanındaki gizli sığınakları– ve diğer zararlı bilim ve terörist gruplarını temizliyorlardı. T'Challa da onlara teknoloji ve ekipman sağlıyordu. Her ne kadar şehirde başka bir yerde yaşayabileceklerini teklif etmiş olsalar da T'Challa ısrarlarını kabul etmemiş ve onların Wakanda'da kaldıkları süre boyunca sarayda kalmalarının en doğrusu ve izin vereceği tek seçenek olduğunu söylemişti. Natasha ile konuşmalarından sonra ekibi toplamış ve hepsi kafa kafaya verip konuşmuş, hepsinin isteklerini dinlemiş, sınırlar ve olanaklar altlarını çizerek belirtmişti. Wakanda'yı temelli terk etmenin bu noktada yapılacak pek de doğru bir hareket olmadığını ve riskin büyük olduğu herkesin neyse ki ortak kanısıydı. T'Challa onların burada esir değil misafir olduğunu defalarca vurgulamış, onların buradan ayrılmasını onaylamadığını ve olaylar duruluna ve çözüm sürecine girilinceye değin burada kalmalarının en iyi seçenek olduğunu söylemiş ama eğer ayrılmaya karar verirlerse de onları zorlamayacağını ve en iyi imkanlarla ve tedbirlerle Wakanda'dan ayrılacaklarının sözünü vermişti. Tabi her birinin Sokovia Antlaşması'nı imzalayan 117 ülkede de üst düzey aranan suçlular olması ellerini kollarını bağlıyordu, aynı zamanda Bucky'nin tedavi süreci henüz tamamlanmadığından dolayı hepsi ortak karar alarak Wakanda'da durumları netleşinceye dek kalmayı kabul etmişti. Fakat hiçbiri, Steve de dahil olmak üzere, hiçbir şey yapmadan boş boş oturmaktan hoşlanmıyordu, bundan dolayı Wakanda dışında görevlere çıkarak başladıkları işi tamamlamak ve hala dünyaya fayda sağlayıp, ona zarar verenlerden kurtarmak istiyorlardı. T'Challa bu isteklerini kabul etti ve onları iyi bir teknoloji ve ekipmanla donatıp silahlandırdı. Ayaklarının altına pek çok imkân serdi ve hepsi Wakanda Kralı'na minnettardı.

Son iki ayda toplam beş göreve çıkmışlardı ve hepsi başarıyla sonuçlanmıştı. Görev esnasında tanınmamak, dikkat çekmemek için büyük çaba sarf etmişler, ucuz motellerde kalmışlardı. Tanınmamak adına ekipteki herkes fiziksel görünüşlerinde değişikliğe gitmişti. Steve, hayatında ilk defa sakal uzatmaya başlamıştı, ilk sakalı çıkmaya başladığından beri düzenli kestiğinden kendini sakallı görmeye hiç alışık değildi, hatta o kadar ki, sakal yavaşça kaplamaya başladığında çok şaşırmıştı, neredeyse her gün tıraş olmasına karşın sanki köseymiş ve ilk defa sakalı çıkmış gibi hissetmişti. Natasha yeniden saçlarını kısa kesmiş ve platin sarısına boyatmıştı. Wanda da saçlarını kızıla, Natasha'nın ki gibi değil, daha turuncu bir kızıla boyatmıştı. Kadınların yeni saç renkleri her ne kadar ekibi ikiye bölse de, -Sam ve Clint Natasha'ya kızılın daha çok yakıştığını savunurken, Steve, Wanda ve Scott, Natasha'ya her rengin yakıştığını savunuyordu, aynı şekilde Clint, Scott ve Sam, Wanda'nın yeni saç rengini beğenmezken, Steve beğendiğini, Nat ise Clint, Scott ve Sam'in çenelerini kapatmaları gerektiğini söylemişti- sonuçta yeni saç renklerine artık herkes alışmıştı. Sam ve Scott'ta Steve gibi sakallarını uzatmış, Clint sakalın bebeksi yüzünün kendine has çekiciliğini kaybettirdiğini savunarak mor bir maske takmanın daha uygun olduğunu söylemiş ve bebek mavisi gözlerinin etkileyiciliğini arttırmak ve aynı zamanda tanınmamak adına gözlerine siyah kalem çekmeye karar vermişti. Bolca.

Son görevleri ve bir başarıydı, fakat diğerlerinden daha uzun sürmüştü. Bu görev de Rusya'daki bir HYDRA sığınağınaydı, sığınağın terk edilmiş olacağını düşünmüştüler fakat düşündükleri gibi olmamıştı ve oradakilerin çoğunu temizleseler de bazılarını ellerinden kaçırmıştılar. Onların tekrar izin sürüp ortadan kaldırmak toplam iki buçuk haftalarını almıştı. Bu süreçte içlerinden biri, bilim adamlarından, onları tanımıştı ama sağ olsun Clint, kafasına isabet ettirdiği okla onun kimseye konuşmayacağından emin olmuştu. Sonuç olarak bu uzun ve diğerlerinden daha zor olan görevden, -hepsi iki aylık aradan sonra biraz paslandıkları kanaatindeydi- kaldıkları pis moteller ve rahatsız yataklardan sonra, sıcak bir duş alıp, bu rahat yatakta birkaç gün boyunca uyumak istiyordu. Her ne kadar mümkün olmayacağından adı gibi emin olsa da belki fiziksel yorgunluğun, kısa bir süreliğine vicdanının sesini bastıracağını umuyordu Steve.

Untold • StonyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin