merhaba arkadaşlar. ❤
boşuna bildirim yolladığım için kusura bakmayın.
bunu paylaşma gereğinde bulundum çünkü biliyorum ki yeni bölümü bekleyen insanlar var ve bir açıklama yapmam gerekiyor.
öncelikle hikayeyi bırakmadım ve hikayeyi tamamlayacağıma emin olun.
sadece bunun ne kadar zaman alacağını ve ne zaman olacağını bilmiyorum.
bir süre daha yeni bölüm gelmeyecek. gerçekten hızlıca yazıp sizlerle paylaşmak isterdim ama ne yazık ki buna vakit ayıramıyorum.
neredeyse hepiniz öğrenci olduğunuz için anlayabilirsiniz. bu hikayeye başladığımda sınav sonucumu bekliyordum ve hatta o boşlukta hızlıca bölümler yazıp paylaşıyordum. keşke o zaman kendimi biraz daha sıkıp hikayede daha fazla ilerleme kat etseymişim.
şimdi ingiliz dili ve edebiyatı 2.sınıf öğrencisiyim ve her hafta okumam gereken ayrı bir kitap var ve dönem sonuna yetiştirmem gereken en az 2000 kelimelik bir roman makalesi... ve ona başlamadım bile. 🤦🏽♀️
bu açıklamayı size borçlu olduğumu düşünüyorum.
yazanlar bilir, bir günde 1000-2000 kelime yazmak bile çok zor bir şey.
kafanda planlamanı yapmak ise apayrı bir süreç.
sırf bölüm paylaşmak adına da bir şeyler yazmak istemiyorum ve zaten buna bile vakit ayıramam.
dönem bittiğinde yazmaya çok fazla vakit ayırmak istiyorum ve umarım hikaye sizin de bağlanabileceğiniz ve bir parçası olabileceğiniz bir şekilde ilerler ve biter.
şimdiye kadar okuyan ve özellikle yorum atan insanlara çok teşekkür ederim. o yorumların gerçekten çok etkisi olduğunu bilin.
yeni bölümde görüşmek üzere, kendinize iyi bakın. ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Untold • Stony
FanficO söylenmemiş şey her zaman oradaydı. Tony yıllarca fark etmese de, Steve her ne kadar saklayıp görmezden gelse de. Ve her geçen gün büyüdü ve tüm ekibi parçalayacak kadar zehirli bir şeye dönüştü.