Throw back
სიმძიმე რომელიც მაღლიდან მაწვება გაუსაძლისია. არ ვიცი როდემდე უნდა ვიყო აქ მაგრამ ეს ძალიან მტკინვეულია. ძალიან ძალიან საშინელი გრძნობაა როდესაც ხელებზე და ფეხებზე რაღაც საშინლად მძიმე გაქვს ჩამოკოდებული და მტვრით სავსე ადგილას სიშველი ვგდივარ.
ეს შენი ვალია ენელიზ. ეს შენი ვალია.
- ასე, ასე, ასე, ერთობი? - მესმის ბოხი ხმა და ხელებზე მთლიანად ტატუებიანი ბიჭი ჩემთან ახლოს მოდის.
- რა... რა გინდა. - ვეუბნები და თავს მაღლა ვწვევ. ბიჭს მხოლოდ შორტი აცვია და მისი ტანი საშინლად დაკუნთულია. გეგონებათ ზედმეტი წონის ნასახი არ აქვს. ბიჭი სიმპათიურია და თმა აკურატულად აქვს შეჭრილი.
- პასუხი გამეცი რა გინდა! - ვამბობ და ბიჭს უფრო დაჟინებით ვუყურებ.
- ვინ მოგცა ასე ლაპარაკის უფლება. - ამბობს და სახეში მარტყამს. ტუჩს სისხლამდე ვკბენ რომ არ ვიტირო და ისევ თვალებში ვუყურებ.
- ძლიერი ხარ ენელიზ. იმაზე ძლეირი ვიდრე ჩანხარ. არაფერს ვითხოვ ისეთს რასაც ვერ გააკეთებ. და თუ ვერ გააკეთებ ჩათვალე მკვდარი ხარ, და არა მარტო შენ ლამაზო.
- რას ითხოვ.
- შენზე ყველაფერი ვიცი პატარა ლამაზმანო. ვიცი რომ პროსტიტუციას ეწევი რომ ოჯახი არჩინო. ვიცი რომ სამი პატარა და გყავს. ვიცი რომ მამა ნარკომანია და გაიძულებს იმუშაო. ხან გცემს კიდეც. ეს არ მოგბეზრდა? არ მოგბეზრდა ამის კეთება? იმდენად ადვილ საქმეს მოქცემ რომ გაგიჟდები. აღარ მოგიწევს ვიღაცეების პენისების წოვა ყოველ დღე. ნუთუ არ დაიღალე. - ამბობს და ლუდს იყუდებს. ცარიელ ბოთლს კედელზე ახეთქებს და აგრძელებს. - შენი ვალია ბიჭის მოტყუება და თავის შეყვარება მისთვის. უნდა დააჩოქო, მისი ნდომა მოიპოვო, ყველაფერი უნდა გააკეთო რომ შეუყვარდე და ბოლომდე გენდოს. მის გამო ხალხი უნდა მოკლა და უნდა აიძულო რომ მოგძებნოს და ამ ყველაფერში 50 მილიონი. მხოლოდ ეს არაა, ისეთ ადამიანებთან დაგაკავშირებ არასდროს რომ არ გქონია კონტაქტი. ყოველთვის უნდა მიპასუხო და ჩემს ყველა ნაბიჯს ძაღლივით უნდა მიყვე.
- მაგრამ, ვერასდროს ვერავის მოვატყუებ. ამას არ ვიზამ.
- მე არ მიკითხავს! - ამბობს და ხელში შოკერს იღებს. ახლოს მოდის და მკერდის დაბლა მიტარებს რაზეც დენი მარტყამს და ვკივი.
- მტკინვეულია, საშინლად მტკინვეულია გაჩერდი. - ვკივი.
- სანამ არ დამთანხმდები ასე დაიტანჯები. - ამბობს და ვიგებ როგორ უწევს შოკერს. - ბოლომდე მაქვს აწეული. ან სიკვდილი ან ჩემი მორჩილება. - ამბობს და შოკერს ოდნავ მადებს რაზეც კოდევ ვკვივი. - არ მაიძულო უარესი გიქნა.
- კარგი, კარგი თანახმა ვარ. - ვამბობ და ცრემლები სახეს მწვავს. - მითხარი ვინაა და რა უნდა გავუკეთო.
- არ მგონია არ იცოდე ვინ არის. რომ გაიგო ალბად საკუთარი ფეხით მიხვალ. მასზე ყველა ქალი ოცნებობს, ყველაფერი აქვს. - ამბობს და მუშტს კრავს. - ჰარი სტაილსი. - ამბობს და ვხედავ როგორ ღიზიანდება ამ სახელზე. ვიცი ვინცაა. მთელი ქვეყანა მის ხელის გულზეა. ყველა მას ემორჩილებაზ- როგორმე ვეცდები რომ მოგძებნოს და შენით დაინტერესდეს. მას იაპონიის მაფიასთან დიდი შეხება აქვს. თუ იმ ყველაფერს გააკეთებ რასაც გეტყვის დამიჯერე ისიც იმდენ ფულს გადაგიხდის ცხოვრების ბოლომდე ფულში იბანავებ.
- კარგი, მაშინ ხვალ მითხარი რა უნდა გავაკეთო და სად შევხვდე.
YOU ARE READING
Dusty Soul ( დასრულებულია)
Fanfiction"მოკალი ისინი, ყველა მოკალი, მოკალი და თავიც მოიკალი" ჰარი სტაილსი თხუთმეტი წლიდან ებრძვის შიზოფრენიას. მამამისი ნარკოტიკებით მოვაჭრეა რომელიც ბავშვობიდან სცემს მას. ჰარი გამოდის საგიჟეთიდან და იქირავებს გოგოს რომელსაც ავალებს ყველას მოკვლას ვინც წ...