KILL KILL

797 48 10
                                    

( სანამ მოთხრობას დავიწყებდე მინდა რომ ამ თავს ბევრი კომენტარი ქონდეს, ეს თქვი ყველაზე დაძაბულია მემგონი რაც კი ოდესმე დამიწერია ამ მოთხრობაში. მოკლედ ორ თავს დავწერ ერთი ესება "phone sex"-ს რომელსაც დაგპირდით და დამავიწყდა და მეორე ენელიზი და ჰარი ერთად კლავენ 😈)

Flashback
მას შემდეგ რაც ენელიზმა დაისუკე მოკლა მას შემდეგ მისგან არაფერი მსმენია. უკვე მეხუთედ ვურეკავ მაგრამ მისგან პასუხს არ ვიღებ. უკვე ნერვიულობას ვიწყებ როდესაც მისგან მესიჯი მომდის.
" მაპატიე მამიკო, ძალიან დაკავებული ვიყავი და საატუმროში ახლა მივედით"
როდესაც მის მესიჯს ვკითხულობ შვებისგან ვოხრავ და მესიჯს სწრაფად ვკრეფ.
" როგორ ჩაიარა დაისუკეს სამუდამო ძილმა."
" მოგვარებულია, არაფერზე ინერვიულო მამიკო"
"მამიკოს" წაკითხვისას მეღიმება და საწოლიდან ვდგები. ჯიბიდან სიგარეტს  ვიღებ და აივანზე გავდივარ. ნიუ-იორკი სხვა დღეებთან შედარებით განათებულია და მთვარეც უფროს ახლოა. თითქოს მალე აფეთქდება.
მძიმე ბოლს სწრაფად  ვუშვებ და მესამე ნაფაზის შემდეგ სიგარეტს აივნიდან ვაგდებ. შუშის კარებს გვერზე ვწევ და ოთახში შევდივარ, ღამის პერანგს ვიცვამ და ენელიზს ვურეკავ. ორი ზარის შემდეგ მპასუხობს.
- გისმენთ. - მეუბნება ნახი ხმით და წყლის ჩხრიალზე ვხვდები რომ ახლა გამოვიდა აბაზანიდან.
- პატარავ ახლა სად ხარ. - ვეუბნები და საწოლზე მოწყვეტით ვვარდები.
- აბაზანიდან ახლა გამოვედი.
- როგორ მინდა ვიცოდე ახლა როგორი ტრუსი გაცვია. - ვამბობ და ჩემს გამომჩრალ ტუჩს ოხდნავ ვიკვნეტ.
- ჰარი ახლა ცდილობ ჩემთან სატელეფონო სექსი ჰქონდეს? - ამბობს და მიცინის. - მისი სიცილი ყურებში ექოდ ჩამესმის და თვალებს ვხუჭავ.
- რატომაც არა, იმსახურებ საჩუქარს.
- ვარდისფერი ტრუსი მაცვია, შენ რომ მახუქე, ვარდისფერი ლიფი და კოლგოტი. - ამბობს თუ არა ვხვდები ქვევით რაღაც როგორ მოძრაობს.
- ჯანდაბა პატარავ ჯერ არაფერი გაგიკეთებია და უკვე ამიდგა. - ვამბობ რაზეც ვხვდები როგორ ყლაპავს ნერწყვს.
- საწოლზე დაწექი.
- ტელეფონს არავინ უსმენს? ეს უხერხულია.
- ჩემი ტელეფონი არ ისმინება. დაწექი მეთქი, თუ გინდა ახლავე ჩავჯდე თბითფრინავში და ორ საათ ნახევარში ტუმბოზე სისხლის გაშრობამდე გიხმარო.
- ეგ უკეთესი იქნებოდა. - ამბობს და იცინის. - მითხარი რა გინდა.
- საწოლზე დაწექი და ფეხები გადაშალე. შემდეგ ბალიში აიღე და ფეხებ შორის მოიქციე. და ხო, ტრუსი გაიხადე.
ენელიზი ჩემს ინსტრუქციებს მიყვება და ტელეფონში მისი გახშირებული სუნთქვა მესმის. - ფეხები მჭიდროდ მოხვიე და წარმოიდგინე როგორ გეხები. შენს თავს შეეხე. - ვამბობ და ტუჩს კიდევ ერთხელ ვკბენ.
- ჰარი - ოდნავ კვნესის რაზეც მაკანკალებს.
- მიდი იკვნესე ჩემი სახელი. ახლა ორი თითი დაასველე და შენი თავი შეავსე.
- მაგრამ... ჰა..
- ჰარის ნუ მეძახი. ხომ იცი რომ ეს ჩემი სახელი არ არის. - ვამბობ მკაცრად და შარვალს ოდნავ ვიწევ.
- მაგრამ... მამიკო, მასტურბაცია არასდროს მიცდია.
- ხოდა, ახლა ცდი პატარავ. სანამ მოკვდები ყველაფერი უნდა ცადო. - ვამბობ და ვიღიმი. - წარმოიდგინე ჩემი წვერი შენს კლიტორებზე. შეეხე შენს თავს ზუსტად დაბლა და ნელა შეაცურე შენი თითები შენში. წარმოიდგინე როგორ გფხაჭნის ჩემი წვერი.

Dusty Soul  ( დასრულებულია) Where stories live. Discover now