( როდესაც ამ თავის წაკითხვას დაასრულებთ ქვევით რაც მიწერია წაიკითხეთ და თქვენი აზრის გამოხატვა არ დაგავიწყდეთ. მე გავითცისწინე თქვენი თხოვნა და მალე დავდე ასე რომ დაკომენტარებას კი არ ვითხოვ აუცილებიცაა.)ენელიზს ყოველ დღე ვურეკავდი და ყველაფერს ვეკითხებოდი რაც კი საჭირო იყო, ყველაფერი დავავალე და ჩემს ტელეფონში ადამიანების სია რომელიც მეზიზღებოდა საგრძნობლად დაპატარავდა.
მისი თბითმფრინავი რომელიც რათქმაუნდს კერძოდ დავუქირავე დღეს ჩამოდიოდა და მინდოდა მისგან ყველაფერი დაწვრილებით გამეგო. მაგრამ უკვე ნახევარი საათი იყო რაც აგვიანებდა და მისი ტელეფონი მუდამ ავტომოპასუხეზე ირთვებოდა.
მაგიდაზე მდგომი ლუდის ბოთლი მთლიანად მოვიყუდე და გამოცლის შემდეგ კედელზე მივაბარცხე რაზეც ნაწილებად იქცა.
ჯანდაბა შე ძუკნა როგორ მიბედაბ ამდენს. - ვთქვი და შემდეგ ჩემს მსახურს დავურეკე რომელსაც ევალებოდა გაეგო სად იყო ეს ძუკნა.
მისი ტელეფონიც იგივე მდგომარეობაში დამხვდა რაზეც ტელეფონი დაბლა დავახეთქე და ზედ ფეხით შევდექი.
ამის დედაც ენელიზ მოგკლავ, შენნაირი სულელი ბოზი არ უნდა ამერჩია. - ვთქვი და მაღლა ავედი რომ ჩემი ნივთები ვამეწყო და პირველივე რეისით ტოკიოში წავსულიყავი.
როდესაც ბარგის ჩალაგება დავიწყე თავში საშინელი შხუილი ვიგრძენი მაგრამ ეს არ იყო ჩემი შიზოგრენიის ბრალი არ იყო. თავბრუ მეხვეკდს და ერთ ადგილას ვერ ვჩერდებოდი. გონება დამებინდა და ვერ ვიგრძენი როგორ წავიქეცი.როდესაც ვიღვიძებ მიბმული ვარ და წინ მთლიანად შიშველი ენელიზი მისგას, როდესაც დაბლა ვიყურები არაფერი მაცვია და ფელ-ფეხი ორიგე მკარეს თითქმის მიბმული მაქვს. ენელიზი კი საწოლის კიდესთან დგას და იცინის. მისი სქელი თმა არეულია და ხელში მათრახის მაგვარი რაღაც უჭირავს.
- ჯანდაბა, შენ სრულ ჭკვასე ხარ? ლუდში დასაძინებელი ამბები ჩამიყარე? თამაშის დრო არ მაქვს ამ საქმეს ან სერიოზულად მიუდგები ან აქედან გისვრი.
- დაწყნარდი მამიკო მე უბრალოდ ცოტა დიდხანს მომიწია იქ ყოფნა. შენ გგონია ეს ორი წუთის საქმე იყო? იმ სირთან დაწოლა მომიხდა რომ მომეკლა მაგრამ ერთი რამ... - როცა სიტყვა დაამთავრა თავში ტკივილი ვიგრძენი.
- რა, რა გააკეთე.
- გოკუ გამექცა.
- რა? მიხვდა რომ მე...
- არა, ჩემი ყალბი დოკუმენტები მივეცი რომელიც გამიმზადე და ვუთხარი რომ FBI დან ვიყავი. მაინტერესებდა რა საქმიანობას ეწეოდა და არანაირი ეჭვი არ აუღია უბრალოდ...
- უბრალოდ რა, ვინ მოგცა უფლება ასე მაბამდე და ასე თავაწეული მელაპარაკებოდე. საერთოდ როგორ გაბედე რომ შენით მიგეღო გადაწყვტილებები რასაც სრული დაგეგმვა და დიდხანს ფიქრი ჭირდება. საერთოდ როდიდან დაიწყე ჩემთან ასე ლაპარაკი. შენ არავინ ხარ, არავინ, მე მემორჩილები, ჩემი გავლენის წინაშე არავინ ხარ. როცა გეტყვი ფეხი უნდა ამიწიო, როხა გეტყვი უნდა დაჯდე. როცა გეტყვი რომ უნდა გაგჟიმო ანუ ასეც ვიზამ, თუ გეტყვი რომ ცუდი გოგო ხარ ანუ ასეა და ამას თუ ვიტყვი ანუ ვეღარავინ გიშველის. - ვთქვი და დავიყვირე.
- დაწყნარდი მამიკო, მე ბონუსი მივიღე, ყველა მოგაშორე ვინც გინდოდა და ახლა მემგონი მაქვს უფლება მეც ვისიამოვნო. - თქვა და საწოლზე ამოხდა.
- ჯანდაბა როდის გახდი ასეთი თავ დაჯერებული? - ვიკითხე და კდნავ ჩამეცინა.
- მამიკოს დამსახურებით. - თქვა და ჩაიცინა. შემდეგ ტატუზე ხელო გადამატარა და ტუჩები ენით დაისველა.
- მომწონს. - თქვა და ხელები ტატუს გადაატარა.
- რა მოგწონს პატარავ. - ვთქვი და ტუჩი მოვიკვნიტე.
- პეპელა. ისეთ შთაბეჭდილებას ტოვებს თითქოს ახლა შენი კანიდან გამოძვრება და გაფრინდება.
ძალიან ნელა მომიხლოვდა და პეპლის ტატუზე მომაშტერდა. მუცელი ოდნავ მაღლა ავზნიქე რომ უფრო აღზნებულიყო.
ენელიზი კარადას მიუხალოვდა და ოდნავ შეაჟრჟოლა როცა ამდენი რამ დაინახა. მისი ბუსჰალტერი და ტრუსი იდეალურად ერწყმოდნენ ერთმანეთს და ტრუსის ქვემოთ მიმაგრებული კოლგოტი ( ამ სიტყვას ვერ ვიტან მაგრამ დაწერა მომიწია) საოცრად სექსუალურს ხდიდნენ და სიბრაზისგან გონება მიბინდდებოდა.
ენელიზმა მათრახი აიღო ( ფუ რა გარყვნილი ვარ) და ოდნავ მომისვა ტატუზე. შემდეგ მაღლა აატარა და ბეღურებზე ოდნავ დაარტყა რაზეც თავი უკან გადავწიე და გამაკანკალა.
- ჯანდაბა პატარავ, ახლავე გამათავისუფლე თორემ ამ ტუმბოზევე სიკვდილამდე გიხმარ.
- ოჰ ჰარი, ახლა რა გიქნა. - მითხრა და მათრახი წკეპლასავით დამარტყა ზუსტად ასოს მაღლა. დაიწია და ზუსტად ყურში ჩამჩურჩულა. - ცუდი ბიჭი იყავი, მცემდი და საშინლად მტკენდი, რას იტყვი ახლა შენი ჯერი რომ იყოს? - მითხრა და საწოლის კიდეს მიეურდნო. საწოლი იდეალურად ერგებოდა ამ სიტუაციას, ოთხი მოაჯირი ჰქონდა და ძალიან რბილი იყო, როდესაც ენელიზი მას ეყრდნობოდა საწოლი იწევდა და ხმას გამოსცემდა რაზეც ახლავე გათავება მინდოდა.
ენელიზმა ზუსტად კიდესთან აწია ფეხი და გრძელი ქერა თმა გაიშალა, ხოლო თმისამაგრი ხელზე ტყლაშუნით დაიმაგრა. ჯანდაბა, იცოდა რა დედის მკვლელად მოქმედებდა ჩემზე.
ვარდისფერი კოლგოტი მის წვრილ ფეხებს საშინლად სექსუალურს ხდიდნენ და უფრო მაცოფებდნენ.
ენელიზმა თავი დახარა, შემდეგ ჩქარა ამოსწია და მისი მზინვარე, ულამაზესი თმა უკან სექსუალურად გადაეყარა რაზეც ტუჩზე ვიკბინე.
მამიკო - მითხრა და საწოლზე ცოცვით ამოვიდა.
- მითხარი პატარავ, მითხარი რა ჯანდაბა გიქნა. - ვუთხარი და ენის ტუჩები გავილოკე რაზეც საშინლად დაცხარებული თვალეთ მომაშტერდა.
შემდეგ დაიხარა და ჩემი პენისი პირდაპირ სახესთან მიიტანა და ოდნავ ენა მოუსვა რაზეც თავი უკან გადავწიე და ბორკილებს ხელები მაგრად ჩავჭიდე.
- ცუდ ბიძიებს ნარკოტიკი ისე მივყიდე რომ ვერც გაიგეს რა გააკეთეს, ჰისატაკა მე-12 სართულიდან გადმოვაგდე და ჩემზე არავინ აიღებს ეჭვს. სასტუმროს ყველა კამერა, ყველა სათვალთვალო მოწყობილობა განადგურებულია და ეს მხოლოდ ჩემი დამსახურებაა. მთელი ტოკიოს სასტუმროები, ბარები და კლუბები შენია, და ეს მხოლოდ ჩემი დამსახურებით.
- პატარავ, ამაზრზენად კარგი ხარ მაგრამ მთავარი საქმე გაუხსნელი გრჩება.
- რა? - თქვა და ჩემს პენისს ხელი გაუშვა. - მისი თვალები საშინლად ბრიალებდნენ და მივხვდი რამდენად შევცვალე ეს გოგო პატარა კნუტიდან ვეფხვამდე.
- გოკუ, გოკუ გაგექცა პატარავ, მის ადგილსამყოფელს კი ვერ ვადგენთ. ცუდი გოგო არ უნდა იყო და გოკუ მანამდე უნდა მოძებნო სანამ აკატასთან მივა და დამასმენს. ხომ იცი ჯოლდო რა არის.
- ორგაზმი? - ხმამაღლა თქვა და ხელზე მგრძნობიარე კანის წოვა დაიწყო.
- არა პატარავ, ჯილდო მე ვარ, თავისუფლება და ყველაფერი რაც ჩემია. შენი უზრუნველყობა მთელი ცხოვრება და ბევრი, ბევრი გასაგიჟებელი ორგაზმი. - ვთქვი რაზეც გაიცინა და ფეხები ორ მხარეს გადაწია. ძალიან, ძალიან ნელა მოქმედებდა და ეს უფრო მიღვივებდა სურვილს მისთვის საშინელებები მეკეთებინა.
ფეხები შუაზე გადამაყოფინა და ჩემი პენისი პირდაპირ ჩაიდო რაზეც ხელები ერთმანეთს დავაჭირე და ტორსო მაღლა ავწიე რაზეც ოდნავ დაახველა მაგრამ ისევ დაიწყო ნელი, სასწაული მოძრაობების კეთება. ენა მთლიანად ამიტარა და შემდეგ მთლიანად ჩაიდო პირში რაზეც ჩემი გამწირავი კვნესა მთელ ოთახს მოედო. ბიძგები ააჩქარა და რაც უფრო ვკვნესოდი უფრო ჩქარა აკეთებდა ამას.
- ჯანდაბა პატარავ ახლა გავათავებ. - ვთქვი თუ არა პირი გააღო და ასოს თავი პირდაპირ მის თუჩებს შორის მოიქცია რასაც ვეღარ გავუძელი და მის პირში გავათავე.
- ოო, ჰარი - თქვა სექსუალური ხმით.
- პატაიე პატარავ არ მინდოდა მაგრამ ვეღარ მოვითმინე. - ვთქვი თუარა პირი მომუწა და სპერმა გადაყლაპა რაზეც პირი დავაღე და გამეცინა.
- ძალიან, ძალიან გემრიელი ხარ მამიკო. - თქვა და ჩემს პენისზე პირდაპირ დაჯდა რაზეც მეგონა ახლავე შუაზე გაიპობა-მეთქი მაგრამ ის მხოლოდ კვნესას აგრძელებდა და ჩემს პენისზე ისე დახტოდა თითქოს პონი ვიყავი, თან კვნესას აგრძელებდა და ხელებით თმას იწევდა, მე კი ტორსოს მთელი ბიძგებით მაღლა ვწვედი რომ მისთვის სიამოვნება მიმენიჭებინა.
- უფრო მაგრად მამიკო, უფრო მაგრად გთხოვ. - თქვა და ორი თითი პირში ჩქმიდო. - ჯანდაბა ასეთი გარყვნა როდის მოასწრო, ან იქნებ ასეთი იყო და მე არ ვფასებდი სათანადოდ.
ერთი ამაკივლებელი ბიძგი საჭირო გახდა თქვი უკან გადაეწია და მის პირს O-ს ფორმა მიეღოთ. ხელები საწოლს მაგრად მიეყრდნო და ტუჩზე ისე მაგრად მიკბინა რომ სისხლის გემო პირში ვიგრძენი.
- ჩათვალე დომინანტობა ამიერიდან ჩემს ხელებშია.
- დატკბი პატარავ სანამ ეგ ხელები შენში არ აღმოჩნდება. - ვთქვი თუ არა ვანიშნე რომ ხელები გაეხსნა.
- გავერთეთ, ახლა საქმეზე გადადი და ხელები გამიხსენი სასწრაფო საქმე მაქვს.
- მამიკო, ასე არ გირჩევნია? ბევრს მუშაობ და მამიკოები ადვილად იღლებიან, დაისვენე შენი პატარასთვის. - თქვა ეს თუ არა მემეგონა ჩემი პენისი თავს დაკარგავდა და ახლავე მომძვრებოდა. მაგრამ სიბრაზე მთელს ტანში სიცხესავით მომეკიდა.
- ძუკნა ნუ გახდები და სანამ ნორმალურად გეუბნები გამიხსენი ხელები. თორემ ხომ იცი ამას რა მოყვება.
- არა, დამავიწყდა რა მოყვება.
- ჩემთან თამაში შეწყვიტე ენელიზ და აქედან გამომიშვი თორემ ისე გიხმარ შენი კვნესა ბრუკლინის ბოლოში გაიგონ. - ვთქვი მაგრამ ენელიზმა დაბლა დაგდებული ტრუსი აიღო და პირში ბოლომდე ჩამიდო.
- სველ სიზმრებს გისურვებ ჰარი. - თქვა და ოთახიდსნ გავიდა.---
ეს თავი ზედმეტად აღვირახსნილი იყო რაზეც ცოტა არიყოს მეც ვიღადავე. მოკლედ ვაფშე შემეცვალა მოთხრობის გაგრძელების იდეები და ვისაც ჩახლართულობა მოგწონთ სათქვენოა. ასევე ვინც დაკვირვებულები ხართ მიხვდებოდით რომ ჰარის ენელიზისთვის სახელი არ უთქვამს. 😏 იმასაც შეამჩნევდით რომ ენელიზი რაღაც საეჭვოდ გაიხსნა ჰარისთან.
ESTÁS LEYENDO
Dusty Soul ( დასრულებულია)
Fanfic"მოკალი ისინი, ყველა მოკალი, მოკალი და თავიც მოიკალი" ჰარი სტაილსი თხუთმეტი წლიდან ებრძვის შიზოფრენიას. მამამისი ნარკოტიკებით მოვაჭრეა რომელიც ბავშვობიდან სცემს მას. ჰარი გამოდის საგიჟეთიდან და იქირავებს გოგოს რომელსაც ავალებს ყველას მოკვლას ვინც წ...