Oare voi rămâne singură în lumea asta mare?
Îl mai am decât pe tata... numai pot face nimic. Mi-am destrămat familia și... l-am pierdut pe Jake. Ce mi-a trecut prin minte să îi scriu acel mesaj de adio? Trebuie să îi povestesc totul. Poate mă ajută. Mereu m-a ajutat.
Nu îmi vine să cred. Mama a fost... rănită de un nenorocit. Mama mea... O mama nu este o persoana pe care sa te sprijini, ci o persoana care face sprijinul nenecesar.
Cand esti mama, nu esti niciodata cu adevarat singura in gandurile tale. O mama trebuie intotdeauna sa se gandeasca de 2 ori: o data pentru ea si o data pentru copilul ei.
Mama mea a făcut multe pentru mine. Dar nu îi știu trccutul. Ce vrea acel bărbat de la mama? Trebuie să îi trimit un mesaj lui Jake.
Îmi deschid telefonul si îi trimit rapid un mesaj lui "Jake":
"Hei. Uite... nu știu ce a fost în mintea mea. Trebuie să îți explic îndetaliat tot ce s-a întâmplat."
"Unde ești?"
"Pe pajiște. "
"Ok. Vin acum. "
"Stai. Oh,vine la mine. Am emoții. "
"Nu am închis telefonul! "
"Oups."
În câteva minute a ajuns la mine.S-a așezat pe iarba rece și cu ochii lui negri mi-a spus:
-Haide,spune tot!
-Huh,Jake. Să încep cu începutul. Un bărbat a venit la mine spunând că o caută pe Karina Sbash. Ea fiind,mama. Nervos fiind apoi că nu i-am spus adresa casei să poată vorbi cu ea a plecat spunându-mi că voi trăi tot ce a trăit Eddy și se va răzbuna pe mama.
-Eddy?
-Da,Eddy.
-Okay...continuă!
-A doua zi,m-a încolțit și m-a făcut de râsul lumii! M-a îmbrăcat indecent și m-a dus la o discotecă,m-a pus pe platformă și m-a leghat. Am suferit mult căci mă simțeam extrem de penibil.
Apoi,ieri am auzit zgomote în cameră și acelea veneau de la băieții ce o băteau pe mama și o răneau foarte tare. A fost împușcată în fața mea,Jake! Și a plecat cu ea. Nu știu unde îi este cadavrul. Vreau să aibă un mormânt!
-Cum îl cheamă pe acest bărbat?
-Eduard.
-Mama ta nu are un mormânt. Nu si cum să suporți asta. Nu?
-Da,ai dreptate. Spui că... ar trebui să o caut?
-Spun că ar trebui să faci ce îți spune inima.
-Inima îmi spune să mă sinucid.
-Nu cred că îți spune asta.
-Trebuie să îi găsesc cadavrul mamei. Are dreptul la un mormânt.
-Bine gândit.
-Jake,mulțumesc pentru ajutor.
-Trebuie să am grijă de tine. Te voi ajuta să îți găsești mama și te voi ajuta să te răzbuni tu la rândul tău pe Eduard.
-Mulțumesc! spun eu luându-l în brațe.
-Tatăl tău știe?
-TATA! Trebuie să îi spun. Mulțumesc pentru tot! Eu trebuie să plec. spun eu ridicându-mă.
-Ai grijă de tine.
-O să am. spun eu zâmbindu-i
-Hai,pleacă! spune el zâmbind.
Cu pași repezi mă apropi de casă. Oare ce ii voi spune tatei? Cum voi reacționa?
Dar,cadavrul ei lipsește? Cum îi voi dovedi?
Am ajuns la ușă. Trebuie să îi spun. Ba nu... Ba da. Este tatăl meu.Am intrat în casă și cu multe emoții l-am chemat pe tata.
-Tata,poți veni te rog?
-Da?
-Putem să ne așezăm?
-Desigur. Ce s-a întâmplat?
-Tata,am cunoscut un bărbat.
Eduard îl cheamă. A venit la mine spunându-mi că o caută pe mama urgent. Nu i-am spus...și a cam urlat. îi spun eu cu greu tatălui meu.
-Continuă...
-Și m-a amenințat că voi trăi ce a trăit Eddy și că se va răzbuna pe mama. Apoi a plecat. Însă,a doua zi m-a făcut să mă simt ultima femeie de pe acest pământ.
Azi... tată... a venit cu 2 bărbați și a bătut-o și apoi de față cu mine a împușcat-o. Însă... cadavrul ei este la el.
-Ce?!
-Te rog,nu te panica. Îi vom găsi cadavrul și o să o putem înmormânta,tată.
După 30 de minute în care l-am văzut pentru prima dată pe tatăl meu suferind foarte tare,am putut a îl liniști și am putut să pot să vorbesc cu el despre mama. Despre ființa numită mama.
- Pe mama ta,în momentul când am văzut-o mi-am văzut viitorul în fața ochilor.Daca vrei sa fi tratat acasa ca un rege, trateaza-ti sotia ca pe o regina!
-Ști ceva despre trecutul ei?
-Nu știu. Ști de ce? Pentru că eu vroiam ca trecutul ei să numai exista. Vroiam ca eu să fiu trecutul,prezentul și viitorul ei.
spune tata cu lacrimi în ochi. Am iubit-o mult,o iubesc mai mult și o voi iubi și mai mult. Iubirea noastră crește! Iubirea noastră crește! Iubirea noastră crește! repetă tata cu zâmbetul pe buze.
-De ce ai spus asta de 3 ori?
-Iubirea noastră crește,Maya. Crește de 3 ori și de 3 ori și de 3 ori.
-Va trebui să îi găsesc trupul mamei mele,mai devreme sau mai târziu.
Am ieșit și m-am dus direct la secția de poliție. Se pare că misiunea mea este,în acest moment,doar una, să îi găsesc trupul mamei mele.
Oare voi reuși?
CITEȘTI
O lacrimă pe obrazul meu
SpiritualÎncrederea, iubirea, sacrificiul, promisiunea, lacrimile, tristețea, fericirea și așa mai departe. Toate acestea sunt doar niște cuvinte... care la urma urmei, vor apărea în viața ta. Și te vei lupta ca de unele să scapi si cu altele să trăiești toa...