ELA

388 85 137
                                    

Dünya onun etrafında mı dönüyordu? Kayıp bedenler içinde ona denk gelmişti. Şimdi mutluluk ona gelmişti. Aramamış ve hayal etmemişti. Belki de hayattan ümidini kestiği o an gökyüzüne baktığı o an kapılmıştı ela gözlerine.

Yaşadığı hayat oldukça zordu. Geleceğini düşünmediği ufak bir zaman bile yoktu. Kendine vakit ayırmadan hayatına soluksuz devam ediyordu. Yalnızca bir gün kafasını gömdüğü çukurdan çıkarmıştı. Ruhu kendini kaybetmişti.

"Ya şuna bakar mısın çok kibar konuşmuyor mu? Tatlı ve yakışıklı da!"

"Bakayım hayatım evet öyle gibi de Asel emin misin? Hayat bize çok şey yaşattı henüz daha kısacık bir kısmını görmüşken şimdi anlamsız bir aşka hayatında yer var mı ki?"

"Biliyorum, böyle bir anlamsızlığa düşmenin benim için faydası olmayacak ama gülüşü çok güzel!"

"Ha, ha anlaşıldı güzel arkadaşım kafana koymuşsun sen."

"Aa olur mu ben sadece aşık oldum!"

Asel sosyal medyada takip ettiği bir askerin on saniyelik videosuna kendisini kaptırmıştı. İşte hayat o askere bir prenses götürecekti hem de beklemediği bir anda.

***

Yeni kurgu yeni bir heyecan. Yazarken boğazımın düğümleneceği bir asker kurgusuyla sizlerleyim. Şimdilik bu kadar diyelim. Görüşmek üzere.

Eleştirilerinizi ve fikirlerinizi merak içerisinde bekliyorum.

Prensesin AskeriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin