-- TANITIM---
''ve şeytan o kadar iyiydi ki ,tüm günahları üstlenmeyi kabul etti''
karanlığın ortasında,kaybolmuşluğun doruklarında hissederken birden ortaya çıkan aydınlık kadar güçlü ve aldatıcıydı duygularım.onun kötü olduğunu biliyordum,ilk tanıştığımız andan beri bunu hissediyordum ama şu an tenime değen nefesi,saçlarımda dolaşan elleri ve bana tutkuyla bakan gözleriyle hiç de kötü gözükmüyordu,hissettirmiyordu.Öyle bir karar noktasındaydım ki,sorumluluklarım ve seçeceğim yollar boğazıma kadar dayanmışlardı;nefes alamıyordum.
çünkü biliyordum ki;bu yanlıştı. çok çok yanlış.
Eğer bu yolda tek bir adım atarsam geri dönüşü olmayacaktı.ve belki de vazgeçilmesi için can atan ilk kalp çırpıntım son kalp atışlarım olacaktı.en başından hatalarla başlayan bu mesele ,ikimizi de yakacaktı.biz bu değil miydik zaten ?ateşle barut,pervaneyle ışık...
o da benim gibi hissediyor olmalıydı ki ,beni kendine daha da yaklaştırdı,gözlerime bakarak konuştu
-bi karar vermelisin amazon ,ya şimdi ya da...'' inler gibi bi ses çıkardı.''kusura bakma ama sana asla asla diyemem '' kollarını daha güçlü sıkarak gözlerine baktım.
-''ben mi bu işin iki kişilik olduğunun farkındasın değil mi? dudaklarının kenarı yüzünü aydınlatan bir gülümsemeyle kaplanırken birden dondu.gözleri arkama kitlenmiş ,kolları ve tüm vücudu kaskatı kesilmişti . ben korkuyla arkamı dönerken hızla dönüp beni arkasına aldı.Düşmanlarımızın gözlerinin içine bakarak bile olsa sorumu cevapladı.
-ah,amazon, ben çoktan kararımı verdim bile.
sözlerinin ardından boynunu iki yana gerdi ,kendini savaşa hazırlayan bir kral gibydi.yanılmıştım o karanlık tarafı hiç kaybolmamıştı,hep oradaydı.sadece benim karanlığa gözlerim alışmıştı
elime silahı alırken eh diye düşündüm.
bende pek iyi sayılmazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOPUK SESLERİ
RomanceKanın ellerime damladığında bana ait olacaksın.Ama o zaman da her şey için çok geç olacak. Evrenin ilk parçacığı oluşmadan yazılmış bütün insanlığın kaderi.Kaderlerine uysunlar diye iki melek gönderilmiş yanlarına.Her şeyin bir amacı var bu dünyada...