Mă trezesc leneș și verific ora. E 10:40 si eu încă sunt în pat. Incerc cu greu să imi deschid ochii de-a binelea si tot ce vad e Derek încercând să își încheie cureaua la blugi in timp ce vorbeste la telefon si încearcă să se încalțe.
—Spune-i ca ajung imediat! Nu imi pasă! Hai pa!strigă apoi aruncă telefonul pe pat si isi îmbracă tricoul, înjurând
Mă ridic in fund si casc, privindu-l.
—La ce te uiți?zice si se strâmbă la mine apoi isi ia hanoracul si ma lovește cu mâneca peste față în timp ce se îmbracă
A plecat si am rămas singur. Mă ridic si simt cum mă dor toate oasele. Trebuie să incep iar antrenamentele sau cand o să mă întorc la internat o să fiu ca o legumă bună de nimic. Mă îmbrac cu pantalonii scurți și un tricou apoi cobor in bucătărie si imi fac o cafea. Până se încălzește apa am timp să imi fac rutina. Dupa îmi iau telefonul si ma întorc în bucătărie. Vad un mesaj de la Max, zice să nu uit de petrecerea lui de diseară. Imposibil să uit. Nu ii raspund la mesaj, doar pun telefonul pe masă. Imi fac cafeaua si mă așez la unul dintre scaunele ce înconjoară masa. Ce naiba o să fac astăzi? Aud soneria. Mă ridic si imi târâi picioarele până la ușă. În fața mea e o fată blondă, înaltă, îmbrăcată ci niste pantaloni scurți de blugi si un tricou care nu ii acoperă buricul.
—Derek e aici?întreabă destul de nervoasă
—Nu... zic confuz
—Sigur?! Derek! Dacă te ascunzi de mine o să te las fără moștenitori!
Tipa asta a luat-o razna?! Vecinii se uită la noi ca la circ!
—Derek nu e aici! Nu mai țipa atât!
—Cand se întoarce spune-i că trebuie să vorbesc cu el!
—Nu ai decat sa ii spui singură! Nu sunt mesagerul tău!zic si ii inchid ușa in față
O aud cum țipă frustrată apoi mă duc la fereastră si o urmaresc cum pleaca nervoasă. Seamănă cu tipa cu care era Derek la petrecerea aia de la terasă. Dar nu sunt sigur pentru ca era destul de întuneric si erau mulți oameni. Mă întorc în cameră și imi iau toate temele, le perforez si le așez în cate un portofoliu. Încă mai am de scris la câteva materii. Mă așez pe scaunul de la birou si încerc să imi dau silința la a rezolva toate astea cat mai repede si bine.
◇Seara◇
Mă ridic cu capul de pe birou si imi dau jos foaia care s-a lipit de obrazul meu. Cum naiba am adormit?! Privesc foaia pe care am scris, dar ceața imi acoperă ochii si nu inteleg nimic. Imi pun ochelarii apoi imi bag mâna in par si vad dezastrul creat. Cerneala s-a intins pe toata pagina. Tocmai am stricat un eseu, si va trebui să il refac. Mototolesc foaia si o arunc la coș. Ceasul indică ora 16:40. Vad cateva mesaje de la Max si imi dau ochii peste cap. Am intarziat la petrecerea lui ciudată. Merg spre baie si imi spal obrazul albastru pana e curățit de cerneală dar putin cam înroșit. Termin dușul apoi imi usuc părul. Șterg oglinda cu dosul palmei si imi pun ochelarii. Tocilarul si-a recăpătat si ochelarii. Acum chiar o să fiu distrus. Trebuie să îi port, altfel chiar o să orbesc. Pot sta câteva zile fără ei, dar daca exagerez ajung să văd totul in ceață. Scot din geamantan un tricou alb, niste blugi albaștrii rupți in genunchi, si adidașii albi. Mă îmbrac apoi mă privesc in oglindă in timp ce imi asez lănțișorul la gât și îl bag sub tricou. Imi asez ochelarii apoi imi trec mâna prin par si imi pun șapca peste. Imi iau pachetul de țigări și bricheta după care aud mașina tatei si in scurt timp ușa din față. Nu prea am de gând să dau ochii cu el acum. Sar pe geam apoi ies din curte cu ușurință. A fost destul de usor să sar de acolo, nu pot să imi dau seama ce aveam aseară. Poate era de la intuneric sau de la foame. Telefonul incepe să imi sune. Max... serios acum. Ce vrea individul ăsta de la viata mea?
CITEȘTI
𝓡𝓸𝓼𝓬𝓸𝓿𝓪𝓷𝓾𝓵 I (boyxboy)
Teen Fiction30 de zile de vacanță sau 30 de zile de iad? ◇boyxboy◇ Pe principiul: Nu îți place, nu citești!