Mă trezesc dis de dimineață. Îl privesc pentru câteva secunde apoi dau să ii ating obrazul rănit. Îmi prinde mâna înainte să apuc să îl ating.
—Doare.mârâie cu ochii închiși
—Cum ai reușit să îți faci rana asta?întreb și mă apropii mai mult de el
—Eram in mașină cu Lorenzo si voia să ieșim din oraș, era aproape de spital si am tras de volan. Am făcut accident si nu stiu cum a apărut asta.zice si isi bagă piciorul între ale mele
—Oare ce e cu toată gălăgia asta pe hol?zic ascultând atent
—Nu știu.zice si cască
Se întinde după telefonul lui si îl ia. Privesc cum scrie mesaje cu viteza luminii apoi am văzut ceva interesant.
—Ai o poză cu mine de fundal?întreb încruntat
—Da.zice chicotind apoi mă îmbrățișează strâns
—Vreau să o văd!
Incerc să îi iau telefonul, dar nu reusesc așa că mă așez peste el si ii prind brațul. Iau telefonul si fug. Bun acum...
—Recunoaște facială?!zic ofticat
—Da.zice si se întinde zâmbind
Ii arunc telefonul pe pat si plec fără să îl privesc.
—Te-ai supărat.constată pe o voce enervantă si vine dupa mine. Ce drăguț!
Mă încrunt apoi intru in baie, mă întorc cu fața spre el, ii arăt limba si trântesc ușa.
—Și crezi ca ușa asta mă poate opri să ajung la tine?zice râzând
—Da.zic si o încui
—Afurisitule.zice si lovește ușa încet
—Idiotule.zic râzând
Imi fac rutina apoi ies si îl văd stand pe pat cu ochii în telefon. Nu a observat că am ieșit din baie asa ca mă furisez lângă el si ii smulg telefonul din mână.
—Hei!zice si încearcă să îl recupereze
—Cine e Claire?zic încruntat și derulez prin mesaje
—Kevin!
Mă feresc de mâinile lui si continui să citesc mesajele până consider că e destul. Mă prinde de mijloc si mă trage pe picioarele lui.
—Cine e?zic si mă supăr
—E fiica șefului meu.zice si isi da ochii peste cap
—Aha.zic si imi încrucișez mâinile la piept
—Esti cumva gelos?întreabă rânjind si mă aruncă pe pat
—Nu, adică nu e ca si cum am fi împreună ca să am un motiv să fiu gelos.zic si privesc tavanul
Vede că îl ignor așa că se așează deasupra mea sprijinindu-se in mâini. Lănțișorul lui mai are putin si imi atinge fața, îmi fixez privirea pe el ca si când as fi hipnotizat. Degetele lui imi trasează o linie invizibilă de-a lungul maxilarului apoi își lipeste buzele de ale mele. Îmi duc mâinile după gâtul său si îl trag mai aproape de mine. Degetele mele se încurcă în parul lui creț... telefonul lui incepe să sune. Mormăie o înjurătură si se ridică.
—Da, Claire?zice si mă privește fix zâmbind.
Aha, sigur vrea să se întâlnească cu el. Iau o pernă si i-o arunc în față, dar o prinde si o lasă pe pat. Mă ridic si incep să sar pe pat, se aude că si cum... ranjesc malefic și continui să țopăi fericit. Dacă sar putin mai sus as putea atinge tavanul.
CITEȘTI
𝓡𝓸𝓼𝓬𝓸𝓿𝓪𝓷𝓾𝓵 I (boyxboy)
Dla nastolatków30 de zile de vacanță sau 30 de zile de iad? ◇boyxboy◇ Pe principiul: Nu îți place, nu citești!