M-am trezit la 6, mi-am mâncat micul dejun care nu e deloc pe placul meu si am iesit să alerg. Deja mă simt ca și cum aș fi la internat. Mai lipsește să mă culc la ora 20:30. Mâine am un meci important. Faza nașpa e ca meciul are loc în orașul ăsta. E vorba de școala mea noua versus cea veche. Nu am idee cum joacă cei de aici. Nici nu stiu cine e in echipa măcar. Sper ca nu se bazează nimeni pe mine să le dau ponturi. Dau si a 15-a tură de parc apoi o iau spre casă. Odată ajuns în cameră merg direct in baie si fac un duș fierbinte. După mă îmbrac cu ceva confortabil si imi pun ochelarii. Mâine va trebui să imi pun lentilele la loc. Intru în cameră și îl văd pe Derek abia trezindu-se.
-Cât e ceasul?întreabă căscând in timp ce se întoarce spre mine si strânge perna în brațe
-7:30.zic si mă așez lângă el
-Ce cauti treaz la ora asta?
-Am alergat prin parc, cam asta o să fac de acum în fiecare zi.
-Nu ai ce face cu viata ta?zice ironicSe întinde apoi se așează cu capul în poala mea si oftează.
-Nu vreau să plec.zice pe un ton copilăros
-Atunci nu pleca.zic si imi trec degetele prin parul lui
-Dar trebuie!Imi întind mâna pe spatele lui si îl masez ușor. Își relaxează fiecare mușchi sub atingerea mea. Trec câteva secunde si îl aud oftând de plăcere.
-La naiba.zice si se ridică brusc. O să adorm iar dacă nu te oprești!
Mă trage de picioare si ajung cu capul pe pernă, iar el deasupra mea.
-Mă întreb ce mai stii să faci cu mâinile astea.spune si mă privește cu o sprânceană ridicată rânjind
-Pot să iti trag câteva palme dacă vrei.zic si încep să râdMă imobilizează în fața lui si ma privește serios, dar un zambet malefic ii apare pe față și îmi atacă buzele. Coboară încet spre gâtul meu si îi simt dinții mult prea aproape de pielea mea.
-Nu mă mușca!zic si încerc să mă feresc
-De ce?zice dezamăgit si mă privește trist
-Pentru că mâine am meci și...
-Oh, da.zice si isi dă ochii peste cap ridicându-seEram gata să zic ceva cand telefonul lui a început să sune.
-Ce vrei, Claire?zice nervos
Nici nu cred ca a ascultat ce avea de zis ca a închis si a aruncat telefonul pe pat.
-Asta nu cred ca o să te ajute să rămâi să lucrezi acolo.zic si mă ridic la marginea patului
-Nici să ies cu ea la cafea nu ma ajută prea mult.zice și își îmbracă blugii. Probabil o să se enerveze pe mine toată ziua, dar e okey... Pleci de acasă?întreabă în timp ce își aprinde o țigară
-Nu știu.spun si mă întindÎși lasă țigara în scrumieră apoi își ia tricoul pe el. Se așează pe un scaun, o ia înapoi și începe să se încalțe.
-Cand te întorci?
-La 4.mormăie apoi se ridică si vine spre mine. Stai departe de necazuri.șoptește si se apleacă spre mine apoi mă sărută apăsat.
-Încerc.zic privindu-l
-Esti bine?
-Da.
-Dacă te plictisești poti să mă suni!zice in timp ce se întoarce la scrumieră si isi termină țigara apoi o stingeTrage perdeaua si deschide geamul. Își ia telefonul de pe pat, mă sărută iar si pleacă. Grozav, acum ce fac? Cred ca as putea începe să fac curățenie pe aici. Strâng toate hainele de pe jos si le las in cosul de rufe. Iau scrumiera, arunc ce are in ea la coș si o spăl. O pun la locul ei si continui să așez lucrurile pe aici. Imi pun căștile în urechi și dau volumul la maxim. Trec câteva minute de cand țopăi pe aici si fac curățenie. Cred că am terminat. Arunc ultima pernuță pe fotoliu apoi imi iau șapca, mă întorc si ies din cameră. Imi fac un shake de fructe si ies in grădină. Soarele mă omoară. Mă așez în foișor și îl văd pe bunicul venind spre mine.
CITEȘTI
𝓡𝓸𝓼𝓬𝓸𝓿𝓪𝓷𝓾𝓵 I (boyxboy)
Genç Kurgu30 de zile de vacanță sau 30 de zile de iad? ◇boyxboy◇ Pe principiul: Nu îți place, nu citești!