♡Ziua 27♡

2.3K 200 1
                                    

          Doar mie mi se pare ca zilele astea trec atata de repede? Simt cum mă îndepărtez de el deși nu îmi doresc asta. Continui să pedalez si imi iau ambele mâini de pe ghidon. M-am plictisit să alerg asa ca am luat bicicleta. Derek doarme la ora asta, aseară am stat până târziu, am mâncat pizza si ne-am uitat la TV până am adormit in mijlocul sufragerie pe jos. Pedalez din ce in ce mai repede, imi pun mainile pe ghidon si trec cu viteză pe o trecere de pietoni apoi ajung aproape de vechea mea casă. Pun frână brusc după care imi las bicicleta pe gazon si intru in casă. Mă trântesc în patul lui Derek si încep să imi amintesc cate lucruri s-au întâmplat aici. Cum s-au putut întâmpla atât de multe in 30 de zile? Cum să îndrăgostesc de un băiat? Si acela să fie Derek! Cred ca încep să caut motive ca să îl urăsc doar ca să nu fiu afectat de pierderea lui după. Nu cred că funcționează. Mintea mea refuză să își amintească momentele de la începutul liceului. Însă imi amintesc momentul în care m-a luat în brațe și nu mi-a dat drumul o noapte întreagă, deși ar fi fost mai confortabil pentru el să stea liniștit în sacul lui de dormit si să privească cum mor de frig. Ăla a fost momentul în care ne-am apropiat cel mai mult. Faza in care mi-a dat hanoracul nu a facut altceva decat să mă trimită mai aproape de el. Mă apropii de fereastră si imi sprijin mâinile de ea. Încă imi amintesc cât de amețit am fost cand am sărit prima oară de aici. Un picior mi-a rămas blocat si tot ce am facut a fost să cad în gol. așteptam să imi mutilez fața, dar nu... Derek era acolo, chiar daca mi-a dat drumul dupa ce m-a prins. Era un nenorocit si sigur eram o povară pentru el. întorc spre ușă și mă sprijin de fereastră apoi imi pun mâinile de o parte și de alta a corpului meu. Ușa aia a fost trântită atât de des de el sau eu de ea... tot de el. Cand i-am arătat pozele cu prietenii lui minunați totul a luat-o razna. Oare singurătatea a fost motivul pentru care el s-a apropiat de mine? Nu ăsta e motivul pentru care o persoană isi face prieteni? Dar eu nu sunt tocmai un prieten pentru el. Nici nu o să fiu vreodată. Chestia asta nu o să țină la distanță!

𝓡𝓸𝓼𝓬𝓸𝓿𝓪𝓷𝓾𝓵 I (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum