Mă trezesc și mă ridic din patul lui Derek. Am adormit in cea mai inconfortabilă poziție. Iau telefonul si răspund înainte să se trezească Derek. Ies afara din cameră și îl pun la ureche.
—Hei, Kevin! Sunt tot eu. Am ajuns!
La dracu. Am uitat complet de voi! Imi rod unghiile stresat apoi oftez.
—Pe unde sunteti?
Imi zice o adresă, le dau alta si le spun ca ne vedem acolo. Mă întorc în cameră. Ce naiba fac? Nu am niciun chef sa ies si mai sunt si semimahmur. Imi fac rapid un duș, mă îmbrac cu un hanorac si niste blugi, mă încalț si imi iau portofelul si telefonul.
—Unde pleci?întreabă Derek uitându-se atent la mine
—Colegul de cameră a ajuns.zic si imi asez parul
—Tot un tocilar e si el?întreabă sarcastic
—Omule, am doar o vagă impresie despre cum arată. Mai ai pretenția să știu si altceva?
—Si pe mine o să mă uiți după ce o să pleci?întreabă pe un ton neobișnuit
—La cat de mult te urăsc e imposibil să te uit. Ne vedem mai târziu, vezi să nu mori!zic râzând si ies
Mă îndrept spre stația de autobuz si urc fix înainte să se închidă ușile. În 10 minute sunt la adresa la care trebuie. Centrul orașului. Încă imi amintesc ce pumn mi-am luat pe terasa aia. Imi bag mâinile în buzunar si traversez strada spre gașca de băieți ce se holbau la o hartă de pe mașină.
—Salut!zic si mă bag între ei
—Kevin!zice blondul si dă mâna cu mine. Ce ciudat e să te văd fără uniforma aia si fără să ai parul aranjat.spune șocat
—Mai avem câteva zile si ne întoarcem la uniformă, deci nu te acomoda prea tare!zic râzând
—Fii atent, Nicolas!zice un băiat de culoare si arata ceva pe harta
Deci îl cheamă Nicolas. Bine ca nu a trebuit să îl întreb eu personal. Ar fi fost tragic.
—Kevin!
Ne întoarcem toți si o văd pe Julia cum aleargă spre mine si imi sare in brațe.
—Uite!spune apoi face o piruetă
—Esti blondă.zic șocat si terifiat in acelasi timp
—Si? Cum imi stă?
—Esti frumoasă oricum, dar de ce blondă
—Oh, haide! E superb! M-am gândit să fac o mica schimbare.spune învârtindu-și o șuviță pe deget
Mică? Femeie, capul tău e fucking galben! Nicolas imi dă un ghiont si mă uit urât la el.
—Ah, da. Julia, el e Nicolas, colegul meu de cameră.
Julia are un mic rânjet în colțul gurii si sper să nu îi spună că i-am uitat numele. Face cunoștință cu toată lumea apoi se oferă să ne arate orașul, zicând că eu sunt un uituc si ca avem nevoie de un ghid bun. Am început cu biblioteca pentru ca oricum era cea mai aproape de noi.
◇Mai târziu◇
Râd cu toții la povestea tipului de culoare apoi beau din sticla de suc si o așez pe masă. Tipii ăștia sunt destul de okey, dar nu cred că voi socializa prea mult cu ei când mă voi întoarce la internat. S-a făcut noapte, iar ei trebuie să se întoarcă la mașină. Imi sună telefonul si cand dau să răspund se duce bateria. Înjur în gând apoi il bag in buzunar si continui să merg. Telefonul Juliei incepe să sune, răspunde apoi mi-l dă mie.
CITEȘTI
𝓡𝓸𝓼𝓬𝓸𝓿𝓪𝓷𝓾𝓵 I (boyxboy)
Roman pour Adolescents30 de zile de vacanță sau 30 de zile de iad? ◇boyxboy◇ Pe principiul: Nu îți place, nu citești!