Bunica a încercat în continuu să mă facă să zâmbesc. Degeaba. Am fost tăcut toată ziua ieri. Si-au dat seama singuri ce s-a întâmplat. M-au luat cu sfaturi și tot ceea ce au considerat ei că mă poate scoate din starea asta, până au realizat ca numai eu mă pot ajuta. Mi-am petrecut ultimele ore dormind si daca nu dormeam stăteam în pat si priveam in gol. Mă simt îngrozitor, dar... aș prefera să sufăr acum. Nu vreau să distrug mai târziu tot ceea ce am clădit. Cum a spus si bunica, sunt încă tânăr... Am toată viața înainte să pot găsi persoana potrivită. Ies din cameră și mă îndrept spre bucătărie. Vad un plic in fața ușii de la intrare așa că mă apropii. E pe numele meu? Ce? Arată foarte straniu. Are culoarea maro si e foarte mare. E de la un laborator de analize. De ce ar fi pe numele meu? Îl deschid imediat si mă uit peste toate informatiile. Strâng foaia in mâini și o las in jos.
-Ce ai acolo, dragule?
-Un test ADN.zic si mă întorc spre ea. Zice că Frank Hall nu e tatăl meu biologic.
-Poftim?!
Ce înseamnă asta? Cine e tatăl meu adevărat? Cine mi-a trimis asta si de ce vrea tocmai acum să aflu?! De ce?!-Aveți ceva de împărtășit cu mine?zic si întind foaia spre ea
O văd cum se încruntă apoi oftează si mergem in sufragerie să ne așezăm. Bunicul soseste imediat, după ce ii explica situația pare la fel de confuz ca noi.
-Mama ta a încercat să se căsătorească pe ascuns cu un bărbat.zice brusc si bunicul pare ca isi amintește
-Acel golan nenorocit.zice bunicul si isi masează tâmplele stresat
-A fost foarte furioasă pe noi, de asta nu te aducea niciodată aici. Presupun ca ai putea fi fiul lui, nu îmi mai amintesc numele însă. Trebuie să verificăm prin documente. I-am luat mamei tale certificatul de căsătorie, iar fără martori nu ar fi putut dovedi niciodată ca acea căsătorie a avut loc.
-De ce...zic pierdut
-Golanul acela isi petrecea timpul prin cele mai periculoase cartiere, era un sărac și un fustangiu. Nu avea niciun viitor, iar mama ta... ea avea totul. O familiei cu bani, o educație aleasă si era de o frumusețe nemaivăzută. Acel individ a încercat să intre în casa noastră, dar l-au prins polițiștii si a fost arestat. De atunci nu mai știm nimic de el.zice bunicul si analizează foaia
-Credeam că voi credeti in iubire...
-Dragule, pe vremea aceea căsătoria era foarte importantă, aducea o mare cinste familiei. Cum ar fi putut intra in casă, la una dintre cinele noastre un golan tatuat din cap până în picioare, fără pic de educație?
-Ar putea fi in viață?intreb timid
-Dacă nu l-au ucis în închisoare sau prin locurile pe care le frecventa există o șansă ca el să fie în viață.
-Poate el a trimis asta.zice bunicul
-Cum ar fi putut face rost de ADN-ul meu?
-Sunt atât de multe posibilități, Kevin.zice bunicul gânditor
CITEȘTI
𝓡𝓸𝓼𝓬𝓸𝓿𝓪𝓷𝓾𝓵 I (boyxboy)
Teen Fiction30 de zile de vacanță sau 30 de zile de iad? ◇boyxboy◇ Pe principiul: Nu îți place, nu citești!