E trecut de miezul nopții. Mă uit în spatele meu si îl văd pe Derek cu țigara în gură și cu o mână în buzunar. Beau ultima picătură de alcool din sticlă apoi o izbesc de peretele unui bloc si se face bucăți. După minunata cină in familie i-am zis bunicii ca plecăm, si nu a avut nimic împotrivă.
-Mai încet, tocilarule! Sau o să ne-o luam amândoi!zice printre dinți și mă prinde de guler
-Ti-e frică, fraiere?zic si încep să râdÎn capul meu replica aia chiar a fost amuzantă. Imi bag mâinile în buzunarele blugilor săi si ii iau pachetul de țigări. Imi dă drumul si mă privește.
-De ce dracu fumezi Winston?zic si îmi asez țigara între buze. Bricheta.mormăi si întind mâna spre el
Îl văd cum se caută prin toate buzunarele si nu o găsește. Mă apropii de țigara lui, si incerc să o aprind. Probabil dacă mi-aș da seama cum funcționează gravitația când sunt beat nu i-as fi băgat țigara în obraz.
-Stai locului!zice exasperat. Băga-mi-aș ceva in bricheta morților și...
-Alo, gara!zic si îl prind de maxilarImi aprind țigara de a lui apoi ii dau drumul.
-Idiotule.zice si isi scutură capul. Unde naiba suntem?
-Habar nu am.zic si trag din țigară
-Stai. Ăsta e blocul meu.spune si ne întoarcem
-Deșteptule.zic privindu-l cum abia merge
-Cat ai băut?întreabă si se așează pe scări
-Nu imi mai aduc aminte, dar sticla aia de Stalinskaya mi-a pus capac.zic si mă așez lângă el
-Ai băut Stalinskaya?zice confuz
-Am spart sticla de perete mai devreme...Trag ultimul fum din țigară și o arunc pe jos. Imi trag gluga in cap pentru ca imi îngheață urechile si mă întorc spre el.
-Ce țigări mai ai?
-Am mai gasit un Marlboro.spune si mi-l aruncăBun, daca am avea si brichetă ar fi ceva. Cum am ajuns să avem de băut si țigări fără să cheltuim vreun ban? Foarte ușor. Ne-am strecurat la o petrecere privată. Toată lumea era moartă pe sub mese, iar noi culegem sticle si pachete de țigări. Apoi am fugit de un bodyguard, l-am fraierit si am ajuns să ne plimbam prin oraș si să bem. O seara minunată, nici măcar nu a fost nevoie să mă corupă.
-Ia.zice si imi aruncă bricheta
Mă chinui ceva timp să o aprind apoi ii dau bricheta înapoi.
-Deci nu vrei asta?zice si scoate o sticlă de vodka din buzunarul hanoracului
Îl privesc cu subînțeles si capacul zboară de pe sticlă. După 20 de minute urcam la etaj, abia ținându-ne pe picioare. Stăm ceva să găsească deșteptul cheia de la ușă. Zici ca acum le vede pentru prima oară, ar fi culmea sa nu fie cheile lui. Mă sprijin de ușă și aproape adorm.
-Cat de mort trebuie să fii să nu nimerești o cheie?zic plictisit si casc
-Zi mersi că mă pricep la nimerit găuri.spune printre dinti si lovește ușa cu pumnul
-Nu pare.zic si mă las in jos lângă pereteIncepe să înjure de morți și răniți si pana la urmă gaseste cheia. Intrăm si închid ușa în urma mea. Mă lipeste de ușă și icnesc de durere.
CITEȘTI
𝓡𝓸𝓼𝓬𝓸𝓿𝓪𝓷𝓾𝓵 I (boyxboy)
Teen Fiction30 de zile de vacanță sau 30 de zile de iad? ◇boyxboy◇ Pe principiul: Nu îți place, nu citești!