♡Ziua 3♡

4.3K 283 44
                                    

           Mă întorc pe partea cealaltă si deodată simt cum o tonă de apa rece ajunge pe spatele meu.

—Derek!strig tremurând de frig 

—Ti-am spus că mă răzbun, morcovel!

           Își ia găleata goală si iese din cameră, râzând. Imi dau parul ud din ochi si înjur în gând. Sar din pat apoi strâng toate lucrurile ude si le las pe podea. Până si salteaua e udă! Mă schimb rapid, imi fac rutina apoi întind așternuturile uscat. Sper ca salteaua o se usuce până diseară. Mă îmbrac cu un hanorac apoi imi trag gluga in cap si imi iau telefonul si căștile. Nu stiu unde au dispărut toți asa de dimineață, dar mie îmi convine. Pot să imi fac un mic dejun delicios. Dau drumul la muzică la maxim si încep să scot toate alimentele. După ce mănânc fac curățenie pentru că nu am de gând să o aud pe Helen zicând iar ceva despre mine. Ies afara si mă îndrept spre bicicletă. Pana urmă tot o să dau o tură cu bicicleta prin oraș. Pedalez rapid apoi mă opresc in fața unui magazin. Imi cumpăr un pachet de țigări și o brichetă. Le ascund în buzunarul hanoracului si mă îndrept spre parc. Trec pe lângă o multime de oameni fără să îi privesc.

—Kevin!strigă o voce feminină in spatele meu si pun frână instant

           Mă uit în dreapta si o văd pe Julia alături de un băiat, stând pe o bancă. Întorc bicicleta si pedalez până la ei. Mă opresc la distanță mică de bancă fără să mă dau jos. Imi bag mâinile în buzunar privindu-l pe individ. Nu consider că e exact genul de tip care i s-ar potrivi Juliei. Tipul ăsta are un tatuaj pe gât și poartă ochelari. Parul lui e șaten închis, iar ochii ii sunt căprui.

—Ce e cu vânătaia de pe genunchiul tău?întreabă curioasă 

          Ce vânătaie? Imi pun mâna pe genunchi apoi imi amintesc ca ieri m-am batut cu perna cu afurisitul ăla de Derek si am căzut cand m-a prins de coapsă. La naiba, mâna lui era mult prea aproape de ... mine! Imi sterg acest gând îngrozitor din cap imediat.

—M-am bătut cu Derek.zic si imi scot o țigară din pachet apoi o aprind  

—Kevin Charles Hall, de când fumezi?!spune dezamăgită 

—Calmează-te, Kathrine. Fumez doar ocazional. 

—Te mai numești si Kathrine?întreabă tipul uimit 

—Din cauza unei bunici de pe mamă.spune, oftând

—Si eu care credeam ca nu pot să te iubesc mai mult.zice tipul apoi o sărută 

            O să vomit mai târziu. Ce vede Julia la tipul ăsta? Fumez jumatate din țigară ascultându-i pe ei cum se alintă si alte lucruri siropoase.

—Okey, eu am plecat.zic si întorc bicicleta 

—Dar nu am apucat să vă fac cunoștință!

—Salut, eu sunt Kevin si nu te plac deloc. Dar dacă ea te place nu am nimic împotrivă, dar dacă o rănești te poti considera mort.zic pe un ton foarte ciudat apoi incep să pedalez

            Fac câteva ture de oraș apoi mă întorc acasă mort de oboseală. Beau niste apă de la frigider după care merg in cameră, imi pun înapoi căștile în urechi și ascund pachetul in bagajul meu. Nici nu cred ca mai are rost să despachetez. Pun mâna pe saltea si inca e udă. Ar trebui îmi mai fac din teme. Pierd vremea rezolvând câteva exerciții dintr-o carte apoi aud ușa deschizându-se.

𝓡𝓸𝓼𝓬𝓸𝓿𝓪𝓷𝓾𝓵 I (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum