♡Ziua 9♡

3.8K 271 43
                                    

         M-am trezit de dimineață înaintea idiotului de Derek. După ce imi fac rutina, imi asez patul si mănânc micul dejun mă întorc în cameră. Iau toate hainele de pe uscator si le împărătesc apoi le bag in geamantan. Conform agendei mele azi nu am nimic interesant de făcut. Nici nu îmi amintesc de ce am zis ca voi termina această listă cu lucruri de făcut cand aparent nici asta nu am putut fac. Mă așez pe jos cu spatele sprijinit de pat gândindu-mă pe unde să mai pierd vremea si azi. Oare Julia ce face? De fapt nu ar fi o idee asa bună să o sun ca poate e cu Lorenzo... m-am strâmbat in gând cand i-am pomenit numele. Acum serios, am o problemă.

Cât e ceasul, tocilarule? 

—8:34.zic si ma ridic 

—Bag picioru', iar am întârziat.mormaie cu capul în pernă 

—Unde? 

—La "nu e treaba ta", du-te să imi iei si mie un pachet de țigări că mor.spune si scoate niste bani de sub perna apoi ii aruncă pe jos 

—Si daca nu vreau? 

—Nu ma enerva de dimineață ca ti-o iei grav! Acum da-i drumul!

             pun rău cu nebunul? Iau banii de pe jos, mă încalț si merg spre ieșire. Traversez strada pe unde nu e trecere de pietoni si intru in magazin. Tipa de la tejghea mă privește puțin ciudat apoi imi dă pachetul si plec. Cum naiba reusesc problemele găsească în halul ăsta. Ajung in fața porții si dau de Max cu încă doi băieți.

—Parcă aveam meci ieri.zice si isi încrucișează mâinile la piept 

—Am uitat si oricum am fost plecat din oraș. Scuze.zic si dau să plec dar unul dintre ei mă oprește 

—Nu prea imi place atitudinea asta a ta.spune si se apropie periculos de mine 

—Max, ai două secunde să dispari sau cobor acolo si te fac să lingi trotuarul la ce draci am!strigă Derek de la etaj. Treci odată cu pachetul ăla!

            Trec printre ei apoi îi arunc pachetul lui Derek si intru in casă. O să ignor faptul toți oamenii se uitau la noi si o să arunc frumos in pat.

Eu ti-am zis ca Max e ratat.spune Derek si se întoarce spre mine 

—De fapt nu mi-ai zis.spun sigur pe mine. Am zis ca pare de treabă și tu doar ai râs.

—Ce memorie bună ai.constată cu mâna pe inimă

            Mă strâmb la el si îl privesc cum merge in baie. Mă arunc pe spate pe saltea și oftez. Ce plictiseală! Derek iese după 10 minute din baie gata să plece.

—Ce-ți mai face iubita?intreb râzând 

—E la spital.spune si isi aprinde o țigară 

—Sărăcuța.zic plin de compasiune

            Rămânem în liniște totală. Mă uit spre el și văd că se holbează la mine, cred ca mai mult privește in gol.

—Mda, chiar trebuie să plec. Imi împrumuți bicicleta?întreabă in timp ce se încalță 

—Da.zic plictisit 

           Și am rămas singur. Cred ca o să mă întorc la bibliotecă să imi mai fac din teme. Imi golesc ghiozdanul de lucruri si imi pun doar caiete, foi, cărți si pixuri. Imi iau pachetul de țigări și îl arunc in ghiozdan într-un compartiment lângă brichetă. Ies din casă și încui ușa după ce ies.

𝓡𝓸𝓼𝓬𝓸𝓿𝓪𝓷𝓾𝓵 I (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum