♡Ziua 8♡

3.5K 260 15
                                    

           Să te trezești dimineață si primul lucru pe care să îl vezi e fața lui Derek, e ca si cum visul continuă în realitate si se transformă în coșmar. Încerc să ies din strânsoarea lui, dar e evident mai puternic decât mine. Ce naiba mănâncă individul ăsta?

—Derek.șoptesc si mă foiesc putin

              Nicio reacție.

—Iubitule?mormăie blonda și îl zguduie putin

                Derek imi dă drumul apoi se întoarce spre ea. În sfârșit. Mă încalț apoi ies din cort si inspir aerul curat. Mă intind putin apoi il vad pe tata pregatind micul dejun.

—Bună dimineața, Kevin! Cum ai dormit?spune zâmbind 

                 Destul de decent se putea si mai bine. Glumesc, Derek chiar mi-a tinut de cald.

—Neața, tată. Am dormit bine.zic si ma așez la masă privind spre lac

                  Soarele deja a răsărit si priveliștea e minunată.

—După ce mâncăm o să facem o drumeție prin pădure, si o să facem multe poze. 

—Sună grozav.zic si iau o gură de cafea

După 2 ore◇

                   Imi asez perna mai bine între ușă și scaun si incerc să mă concentrez pe cartea mea. Derek se tot uită la mine rânjind si chiar imi doresc să îi cadă  ceva in cap. Blonda a observat asta si mai are putin si îl călărește, doar ca să îi acorde atenție. Tata dă volumul la radio mai tare si incepe să fredoneze încet melodia. Imi ridic cartea până imi acoperă fața doar ca să nu mai fiu nevoit să îi văd pe cei doi. După câteva minute blonda incepe să se plângă că vrea la baie, iar toată lumea încearcă să îi explice ca suntem in mijlocul pădurii si nimeni nu a adus cu el o toaletă portabilă. Tata oprește mașina si blonda coboară pentru că... E timpul pentru chemarea naturii. Imi mușc buzele doar ca să nu încep să râd. Doamne ce femeie turbată. Derek imi smulge cartea din mână și încep să râd atât de tare ca simt că rămân fără aer. Crețul încearcă să se abțină, probabil din respect pentru ea, dar în câteva secunde incepe si el să râdă.

—Băieți!zice Helen deranjată 

            Până si tata râde. Efectiv mor.

—Cum adică nu aveti toaletă portabilă?zic pe o voce pițigăiată si ma scurg ușor sub scaun din cauza râsului

             Tipa se întoarce ca si cand nu s-ar fi întâmplat nimic. Imi ascund fața in carte, iar Derek mai are putin si explodează.

—S-a întâmplat ceva?zice in timp ce se sterge cu un șervețel umed pe mâini

               O aud cum desface tuburi de creme si un gel antibacterian si duhnește in toată mașina a prostiile alea. Derek si-a tras gulerul tricoului peste nas si s-a întors cu spatele la ea.

—Uitati ce plantă drăguță am găsit!zice si scoate ceva ce seamănă cu...

—Iederă otrăvitoare!strig si mă lipesc de ușă 

—Ce?!strigă si o aruncă  

—Nu pe mine!strigă si Derek panicat apoi se ferește 

         Tata trage mașina pe dreapta si imediat ies urmat de Derek.

𝓡𝓸𝓼𝓬𝓸𝓿𝓪𝓷𝓾𝓵 I (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum