Imi pregătesc bagajul in cea mai mare silă. Imi pun câteva tricouri, un hanorac, niste pantaloni, o carte, o parte din temele mele, bateria externă, căștile, încă o pereche de adidași si multe spray-uri anti-oricegândacsauțanțar care încearcă să mă atingă. Privesc lucrurile de pe pat si apoi ghiozdanul. Derek isi tranteste ghiozdanul pe jos apoi se așează pe pat.
—Ce faci cu atâtea spray-uri, deșteptule?
—Le folosesc să mă apăr de prosti ca tine.zic țâfnos
—O să te bat mai târziu.zice si isi aprinde o țigară. Chiar vreau să văd cum o să bagi toate lucrurile alea in ghiozdan.
Ghiozdanul meu are două compartimente. Împart lucrurile si in final reusesc să închid si ultimul fermoar, deși arată că si când va exploda daca cineva îl atinge.
—Băieți! E timpul să plecăm!
Derek isi ia ghiozdanul si iese după ce mă lovește cu el peste fund.
—Idiotule!strig si ies trântind ușa
Iesim afară si Helen încuie ușa în urma noastră. Ne aruncam ghiozdanele in portbagaj apoi mă apropii de tata.
—Deci, avem două corturi si patru saci de dormit, grătarul, carnea, cărbuni si in cosul ala avem mâncare gata preparată. Totul ar trebui să fie bine.zice si îl închide
Intru in mașină și realizez ca urmeaza sa stau o câteva ore pe aceeasi banchetă cu idiotul de Derek.
—Nu respira prea aproape de mine, cap de morcov.zice si ma împinge până ajung cu obrazul lipit de gem
Incerc să îl lovesc cu mâna, dar nu ajung la nenorocit asa ca îl lovesc cu piciorul si mă lasă in pace. Începem să ne batem până se deschid ambele portiere. Mă ridic de pe el si ma așez la locul meu. Tricoul meu e putin cam șifonat. Dau de cateva ori cu mâna peste el si când mă uit spre Derek, acesta mă trage de picior si ajung blocat între scaune.
—Derek!strig si incerc să ies
—Băieți!strigă tata si mă ajută să ies de acolo
Idiotul încă râde. Mă ghemuiesc pe locul meu si imi pun căștile în urechi privind pe fereastră. După ceva timp mașina se oprește si cineva urcă. Blonda lui Derek intră în mașină și îl sărută. Cred că o să vomit. Continuam drumul si la un moment dat Derek mă lovește cu cotul în coaste. Mă întorc spre el și îl privesc urât.
—Încetează!zic si îl împing de lângă mine
Stă mai aproape de mine decât stă de fata aia! Efectiv nu am aer să respir. Deja urăsc ieșirea asta in familie, cică familie.
◇Câteva ore mai târziu◇
Portiera de care stau sprijinit se deschide si ajung jumatate pe jos. Derek incepe să râdă. Mă ridic si îl ignor. Deja au asamblat corturile si au pus câteva pietre in cerc pentru un foc de tabără.
—Mergeți să căutați niste lemne de foc.zice tata fiind ocupat cu grătarul
Arunc cartea pe bancheta din spate a mașinii și îi urmez pe cei doi. Adun câteva lemne si la un moment dat ridic un lemn si când mă uit după ei au dispărut. Probabil au chef de glume. Mă uit spre tabără si o pot vedea de aici. Nu o să mă îndepărtez prea mult, ultimul lucru pe care îl vreau acum e să fiu mâncat de vreun urs. Imi pun căștile în urechi și continui să caut lemne. Strâng câteva apoi imi dau seama ca m-am avântat prea mult prin pădure. E al dracului de întuneric si frig. Trebuia să mă îmbrac înainte să plec. Luminez pe jos in căutarea unui drum pe care as putea să îl urmez, dar nu vad nimic.
CITEȘTI
𝓡𝓸𝓼𝓬𝓸𝓿𝓪𝓷𝓾𝓵 I (boyxboy)
Roman pour Adolescents30 de zile de vacanță sau 30 de zile de iad? ◇boyxboy◇ Pe principiul: Nu îți place, nu citești!