—Trezește-te, mortule!strigă apoi trage paturile de sub mine si ma rostogolesc pe podea
—Du-te dracu.zic si ma ghemuiesc pe podea încercând să dorm
—Ai două secunde să te trezesti sau aduc o găleată de apă!
Mă ridic in picioare si imi scarpin ceafa. Mă sprijin de perete si iau ceasul in mână. E 14:35, aha... m-am dus dracului. Îl las să cadă pe podea, iar sunetul imi face capul să bubuie mai rău. Iau ochelarii de pe noptieră si aproape imi crapă inima când văd că sunt ciobiti într-un loc.
—Nu!strig si ii dau jos dar realizez ca nu vad fără ei si ii pun inapoi continând să mă holbez la punctul spart
—Bă!zice si mă prinde de maxilar
—Ce vrei?strig si îl împing
—Diseară trebuie să fim toți la cină, cică e obligatoriu. Pun pariu ca e vina ta si o să se ia de tine.zice si ma eliberează
—Bine!zic dezinteresat
—La naiba, unde e tocilarul din tine?spune surprins
—S-a stricat.
Imi iau geamantanul si îl ridic pe pat. Imi iau niste pantaloni scurți și un maieu apoi bag geamantanul la loc. Mă îmbrac cat timp Derek mă privește rânjind.
—Ce mai vrei...zic plictisit
—Cum o să îi explici faptul că ti-ai spart ochelarii?zice pufnind amuzat
—O să dau vina pe tine, faza cu bicicleta oricum nu mai ține.
Mă strâmb la el apoi intru in baie. Mă uit în oglindă și văd că ciobitura e destul de observabilă. Macar nu îmi deranjează vederea, decât dacă mă holbez doar la ea. Imi dau ocheralii jos si imi frec ochii. Mă spăl pe dinți și pe față apoi iau o pastilă ca să îmi amelioreze durerea de cap. Mă întorc în cameră și imi strâng toate hainele murdare. Le pun in cos si merg in baia cea mare. Le separ pe culori si le bag la spălat. Ce zi e asta? Numar zilele de cand sunt aici, sunt șase. Asta înseamnă că e sâmbătă, maine tata e acasă. Să plâng de fericire sau de frustrare că o să mă vadă în halul ăsta? Merg in bucătărie si îl văd pe Derek cum aproape de foc la aragaz.
—Ce faci, idiotule?zic si iau stingătorul
—Mi-e foame.spune si se tranteste pe un scaun. Iar taică-tu nu a mai făcut nimic de mâncare. Dacă vezi ce a gătit mama murim amândoi!spune si isi pune palmele pe față
—Acum inteleg de unde ai talentul ăsta de bucătar. Am lapte cu cereale, destul de sofisticat pentru Măria Ta?intreb in timp ce le așez pe masă
—Se putea si mai bine.
Scot două boluri si linguri din dulap si prepar cel mai bun mic dejun din întregul univers. Mă așez la masă și mănânc în liniște uitându-mă pe net. După ce iau micul dejun la ora prânzului scot hainele din mașină si le pun la uscat. Imi fac curățenie pe jumătatea mea de cameră și deschid cartea să văd ce mai am de făcut. Am nevoie de o carte. Răscolesc prin tot ghiozdanul si cred ca am uitat-o în camera de la internat. Atunci o să merg la bibliotecă. La naiba! Chair nu voiam să ies din casă astăzi. Imi iau ghiozdanul si imi pun câteva lucruri in el apoi cobor si ies afară. Trec pe lângă Nathan si Derek care stau pe scările din fața casei. Imi iau bicicleta si...
—Unde te duci?întreabă Derek
—La bibliotecă.spun si casc
—Si tocilarul s-a întors. Vezi să nu întârzii, nu mai am chef sa iti fiu dădacă.
CITEȘTI
𝓡𝓸𝓼𝓬𝓸𝓿𝓪𝓷𝓾𝓵 I (boyxboy)
Novela Juvenil30 de zile de vacanță sau 30 de zile de iad? ◇boyxboy◇ Pe principiul: Nu îți place, nu citești!