kontrol edemedim, umarım hata yoktur♡
-"Yoongi şu hareketi düzgün yap. Aklın nerede senin?! Kaç oldu yanlış yapıyorsun!" Hwang şarkıyı durdurup bağırdığında Yoongi başını eğdi. Bir türlü dansa odaklanamıyordu. "Bir kaç gün sonra konserimiz var ve sen dansı hâlâ yapamıyorsun!" Hwang onu omzundan ittirdiğinde Yoongi bir kaç adım sendeledi. "Şu dansı düzgün yap."
Jae şarkıyı yeniden açtığında Yoongi yerine geçti. Ancak şarkı durmuştu. "Senin yerin orası mı?! İki adım yana gitmen gerekiyor!" Bu sefer Jae bağırdığında Yoongi iki adım yana gitti. Jae tekrardan şarkıyı açtığında olabildiğince doğru yapmaya çalıştı. Ancak aynı yerde takılıyordu. O hareketi tam anlamamıştı bu yüzden yapamıyordu.
Bu sefer sertçe itildiğinde yere düşmüştü. "Bilerek mi yapıyorsun?! Aptal gibi aynı yerde takılıyorsun! Bugün bütün gün dans çalışıyorsun. Yurda gelme ve şu aptal hatalarını düzelt!" Hwang odadan çıktığında diğerleri de peşinden gitmişti. Yoongi yerden kalktı ve bir bardak su aldı. Tekrardan şarkıyı açıp dansa çalışmaya başladı.
~
Kaç saattir çalışıyordu bilmiyordu ama oldukça yorulmuştu. Akşam olmuştu ve Yoongi hareketi nasıl yapacağını bilmediğinden yalnızca tekrar ediyordu. Birden şarkısı kesildiğinde sağına döndü. Jungkook ona doğru yaklaştı. "Ne oldu?"
Yoongi bir nevi söyleyeceklerini, soracaklarını biliyordu. "Dün lavaboya gittiğimde ve Woon ile seni gördüm. Woon sana vurmaya kalkıştı. Woon sana zorbalık mı yapıyor?" Yoongi ne cevap vereceğini bilmiyordu. "H-hayır. Grup arasında öyle kavgalar olur. İlk defa oldu zaten. Sinirliymiş."
Jungkook alayla güldü. "İlk defa mı? Ama sanki bir çok kez olmuş da vuracağını biliyormuşsun gibi tuttun kolunu." Yoongi göz devirdi ve laptopa doğru ilerledi. "Gereksiz sorularınla beni meşgul etme. Dansa çalışmam gerekiyor." Yoongi şarkıyı açtığında Jungkook oflayarak odadan çıktı.
Bir kaç saat sonra Yoongi yere çömelmişti. Saatlerdir çalışıyordu ancak sadece bir kaç hatasını düzeltebilmişti. O ayak hareketini hâlâ yapamıyordu. Havluyla alnındaki terini sildi ve tekrardan ayna karşısına geçti.
Müziksiz denerken aynadan gördüğü açılan kapı ve içeri giren Jihoon ile arkasını döndü. Gece olmuştu ve şuan uyuyor olması gerekiyordu. "Hyung, hâlâ çalışıyor musun?" Yoongi başıyla onayladı. "Sen neden geldin? Ayrıca nasıl geldin?" Jihoon Yoongi'nin yanına ilerledi. "Herkes uyuyordu ve gizlice çıktım. Jae hyungun motorunu çaldım."
Yoongi şaşkınca ona bakarken Jihoon gülümsedi. "Hadi şu harekete bakalım. Sana göstermeye geldim."
~
-"Yoongi nerede? Bay Joon yurda gelmediğini söyledi." Bang PD sorduğunda üyeler ne söyleyeceklerini düşünüyordu. Jae bir yalan söyleyecekken Jihoon önce davrandı. "Hwang hyung ona yurda gelmemesini, bütün gün dansa çalışmasını söyledi. Çünkü Yoongi hyung bir hareketi yapamıyordu. Kimse ona göstermediği için yanlış yapıyordu."
Bang PD Hwang'a şaşkınca bakarken yanına ilerledi. "Ona böyle söyleyeceğine hareketi göstermeliydin. Neden böyle yaptın? Ayrıca Yoongi şuan nerede? Hâlâ dans mı çalışıyor?" Jihoon biraz düşündü. "Ben ona hareketi göstermeye gitmiştim. Öğrendi ve doğru yaptı. Şuan çalışmadığını düşünüyorum." Bang PD onayladı ve evin kapısına ilerledi.
"Yarım saate şirkette olun. Önemli bir şey hakkında konuşacağız."
~
Bang PD şirkete geldiğinde direkt dans odasına gitti. Aynanın köşesinde ve bağdaş kurmuş bir şekilde uyuyan Yoongi'yi gördüğünde yanına ilerledi. Eğildi ve elini omzuna koydu. "Yoongi. Uyan hadi." Yoongi yavaşça gözlerini araladı ve etrafa baktı. Ağrıyan boynuyla yüzünü buruşturdu.
"Neden burada uyuyorsun?" Yoongi ayağa kalktı ve üzerini düzeltti. Hâlâ uyku sersemiydi. "Düzeltmem gereken bir hareket vardı ve biraz daha durup dansa çalışmak istedim. Uykum olduğu için dalmışım." Bang PD Yoongi'nin neden yalan söylediğini anlamamıştı. Başıyla onayladı ve Yoongi'ye gelmesini belirten bir işaret yapıp odadan çıktı.
Odasına geldiklerinde Bang PD yerine oturdu. "Birazdan herkes burada olur. Önemli bir şey konuşacağım. Ama onun öncesinde seninle bir şey konuşmak istiyorum." Yoongi başıyla onayladı. "Nedir?"
Bang PD boğazını temizledi. "Jungkook bana bir şeyler söyledi." Yoongi'nin irisleri büyümüştü. "Seni ve Woon'u lavaboda tartışırken görmüş. Woon sana vurmaya çalışmış ve bir takım şeyler söylemiş. Bu doğru mu? Üyelerden zorbalık mı görüyorsun?" Yoongi hemen başıyla reddetti. "O gün Woon ile tartıştığımız doğru ama vurmaya çalışmadı. Yalnızca küçük bir atışmaydı. Zorbalık görmüyorum. Jungkook abartmış." Bang PD başıyla onayladı.
-"O zaman neden Hwang'ın sana bağırdığını, yurda gelmemeni ve bütün gün dansa çalışmanı söylediğini demek yerine yalan söyledin?" Yoongi'nin ağzı şaşkınlıkla aralanmıştı. "S-sadece uzatmak istemedim. Büyük bir şey değildi zaten. Çok bağırmadı. Sadece uyarıcı bir ses tonuyla konuştu. Çok yanlış yaptım ve hep bozdum. Sinirlenmesi normal." Bang PD derin nefes verdi. Yoongi garip davranıyordu.
~
-"Bizimle ne konuşacaksınız PD'nim?" Hoseok sorduğunda Bang PD kollarını birleştirdi. "İki grup da burada olduğuna göre artık söyleyebilirim." Bang PD iki grubu da odasına çağırmıştı. Herkes merakla ne söyleyeceğini bekliyordu.
-"Öncelikle asla itiraz istemiyorum. Bunun için duyacaklarınızı yedirmek için kendinizi hazırlayın. Yoksa kriz geçire-her neyse." Bang PD odaya küçük bir kıkırtı bıraktı.
-"Siz çocuklar, artık aynı evde yaşayacaksınız." Bütün herkes duyduğu şeyle şaşırırken Yoongi biraz da olsa sevinmişti. Belki üyeler ona kötü davranmaya uygun zaman bulamazdı? Çünkü aynı evde olacaklardı.
-"Ne? Böyle bir şe-" Bang PD Namjoon'un sözünü kesti. "İtiraz istemediğimi söylemiştim. Yarın yeni evinize gideceksiniz. Bu yüzden hazırlanmaya gidin. Bugün bir etkinliğiniz yok."
Üyeler odadan çıkacakken Bang PD durdurdu ve S-Day üyelerini göstererek konuştu. "İki gün sonra konseriniz var. Hatırlatayım dedim." Üyeler onaylayarak odadan çıktı.
-bölüm sonu-
yazdığım taegi hikayesini yayınlamayı düşünüyorum. ama taegi istenmezse, yayınlamam.
o hikaye bunlardan biraz farklı. komedi türünde biraz.
yayınlayayım mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
don't hurt me | yoonkook
FanfictionMin Yoongi, grup üyeleri tarafından sevilmiyordu. #3|yoonkook