1125 kelimelik bölümle karşınızdayım heheheh
iyi okumalar ♡
-
-"Voah! Jungkook ile Yoongi sevgiliymiş! Bize bile söylemediniz!" Woon 'hah'ladı. "Belliydi zaten. Yanyanalar hep." Jungkook açıklama gereği duydu. "Hayır. Sahte sadece. Malum aramızdan birisi yanlış anlaşılabilecek açıdan bir fotoğrafımızı çekip yaydığı için."
Herkes şaşkın bir ifadeye bürünmüştü. S-Day üyeleri hariç. "Hyung, konuşabilir miyiz?" Jungkook ilk afallasa da başıyla onayladı ve Jihoon'u takip etmeye başladı.
Pratik odasına geldiklerinde Jihoon ne olur ne olmaz diye kapıyı kilitledi. "Sizin fotoğrafınızı Woon hyung yaydı." Jungkook şaşırdı. "Ne?! Ama neden?" Jihoon iç çekti.
-"Bunu sana söylemem ne kadar doğru olur bilmiyorum ama Woon hyung iyi birisi değil. Bize hep kötü davranıyor. Özellikle Yoongi hyunga. Yüzünde yara gördüğünüz gün, onun sebebi Woon hyungdu. Program günü Yoongi hyungun gelememesi hasta olduğundan değil, Woon hyung onu merdivenlerden ittiği içindi."
Jungkook oldukça şaşkındı ve bir şey diyemiyordu. "Yoongi hyung ile yakın olduğun için sana söylemeliyim diye düşündüm. Tek bilen benim ve kendimi suçlu hissediyorum." Jungkook sinirle parmaklarını saçlarından geçirdi.
-"Neden şikayet etmiyorsunuz?!" Jihoon ofladı. "Kaç kere şikayet etmeye çalıştım. Yoongi hyung her defasında engel oluyor. Bir kaç kere gizli gizli şirkete gidip şikayet etmeyi denedim ama her defasında Yoongi hyung köstebek gibi ortaya çıkıyor ve bana engel oluyor!"
Jungkook dilini yanağında gezdirdi. "Neden engel oluyor?" Jihoon bu soruyu bekliyordu. "Eğer şikayet edersek, grup dağılır. Yoongi hyung bencil biri. Grup dağılırsa kendi kariyeri de biter. Bunu istemiyor." Jungkook sinirle güldü. "Bak, plan yapmalıyız. Şikayet etmeyeceğiz. Kendilerini ele verecekler. Yoongi hyungun yanında olup Woon'un veya diğerlerinin zorbalığına uğramasını engelleyeceğiz. Her daim kameralarımız açık olacak. Ayrıca sinirlerine hakim olmalısın. Dövmek yok."
Jungkook başıyla onayladı. "İlk olarak bir şeyi halletmeliyim."
~
-"Yoongi." Yoongi bakışlarını camdan çekip Jungkook'a yöneltti. "Hm?" Jungkook dolaba yaslandı. "Yeni oda arkadaşın benim." Yoongi duyduğuyla şaşırmış, gözleri büyümüştü. Woon buna nasıl izin vermişti?
-"Eşyalarını alıp yeni odana gel." Jungkook odadan çıktığında Yoongi gardolabına ilerlemişti. Nasıl yapmıştı?
Eşyalarını toplarken odanın kapısı açılmıştı. Woon Yoongi'nin yanına yaklaştı. "Odanın değişmesi benden kurtulacağın anlamına gelmiyor. Biliyorsun, değil mi?" Woon dolabın kapağını kapatmış, Yoongi'nin parmaklarını sıkıştırmıştı.
Yoongi acıyla tıslarken Woon daha çok bastırıyordu. Woon geri çekildi ve odadan çıktı. Yoongi kızaran parmaklarına baktı. Muhtemelen moraracaktı.
Eşyalarını aldığında odadan çıkıp Jungkook'un odasına gitti. Jungkook yatağında oturmuş, fotoğraf çekiliyordu. "Geldin mi? Eşyalarını sonra yerleştirirsin. Gel." Jungkook yanını patpatladığında Yoongi yanına oturdu.
Jungkook Yoongi'ye yaklaşmış, kolunu omzuna atmıştı. Yoongi ani gelen şeyle şaşırmıştı. Jungkook kamerayı ikisine çevirmiş, fotoğraflarını çekmişti. "Sahte sevgili rolü yapıyorsak, inandırıcı olması gerekir, değil mi? Bang PD yayın açmamızı söyledi. Yarın açalım."
Yoongi başıyla onaylamıştı. "Bir de yatağını yarın taşıyacaklar. Bu yüzden bugün benimle yatmak zorundasın. İkimiz de yerde yatamayız." Yoongi bakışlarını ona çevirdi. "Neden? Ben çok da iyi yatardım yerde." Jungkook başıyla reddetmişti. "Sonra hasta ol ve sana bakmak zorunda kalayım, değil mi? Uyanık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
don't hurt me | yoonkook
FanfictionMin Yoongi, grup üyeleri tarafından sevilmiyordu. #3|yoonkook