bu bölüm hiç içime sinmedi:(( ayrıca kontrol edemedim umarım hata yoktur...
iyi okumalar♡♡
-
Yoongi odaya geri döndüğünde Jungkook'u görememişti. Boşverip banyoya girdi ve hızlı bir duş aldı.
Saçlarını kurutmaya üşenip banyodan çıktığında Jungkook'un yatakta oturduğunu görmüştü. "Neredeydin? Odada göremedim de." Jungkook oturması için yana kaydığında Yoongi yanına yerleşmişti. "Namjoon hyungun yanına uğramıştım. Ramenler nerede?" Yoongi eliyle alnına vurdu. "Jihoon çağırmıştı. Unuttum sonra."
Jungkook onun yalanını başıyla onayladı ve telefonunu çıkardı. "Pizza?" Yoongi hızla başıyla onaylamıştı. Jungkook sipariş verirken Yoongi de ıslak saçlarıyla oynuyordu. "Saçını neden kurutmadın? Hasta olacaksın." Yoongi başını iki yana salladı. "Olmam. Boşver."
Jungkook az önce kilitlediği telefonunu geri açtı. "Gel." Yoongi onun kamerayı açtığını görünce ona yaklaştı. Jungkook ona garipçe baktığında anlamazca ona baktı. "İkimizin sevgili olduğunu inandırmamız lazım. Biraz daha yaklaş." Yoongi onaylayıp biraz daha yaklaşmıştı.
Jungkook belinden çekip iyice kendine yaklaştırmıştı. Yoongi'nin irisleri büyürken Jungkook kameraya bakmasını söylemişti. Jungkook çekildikleri fotoğrafı twittera attı.
-"Tişortün ıslandı." Yoongi saçları yüzünden ıslanan tişörtü gösterdi. "Bir şey olmaz. Kurur birazdan." Jungkook ayağa kalktı ve banyoya gitti. Yoongi de telefonunu açtı ve attıkları fotoğrafa gelen yorumları okumaya başladı.
Jungkook banyodan elindeki saç kurutma makinesiyle çıktığında Yoongi telefonunu kapattı. "Gel bakayım."' Yoongi Jungkook'un gösterdiği yere, yatağın ucuna geçmişti. Jungkook kurutma makinesini fişe taktı ve Yoongi'nin saçlarını kurutmaya başladı.
Yoongi gelen sıcaklıkla mayışmıştı. Jungkook onun uyumak üzere olduğunu anladığında kurutma makinesini durdurdu. Yoongi'nin kolundan tutup yatağa götürdü. Yoongi yatar yatmaz uykuya dalmıştı. Jungkook da yanına yerleşmişti.
Jungkook durumu fırsat bilip ona yaklaştı ve kamerayı açtı. Çektiği fotoğrafa baktığında ise gülümsedi. "Artık inanmayan da ne bileyim."
~
Jungkook gözlerini araladığında pürüzsüz yüzle karşılaşmıştı. Yataktan kalksa Yoongi uyanırdı. Bu yüzden onun uyanmasını bekledi.
Bir kaç dakika sonra Yoongi uyanmıştı. Yoongi gözlerini açar açmaz dibindeki Jungkook'u görmesiyle irkmişti. "Günaydın." Yoongi bakışlarını kaçırmıştı. "Sana da günaydın." Jungkook onun saçlarını karıştırıp yataktan kalktı ve banyoya gitti. Yoongi de evdeki ortak banyoya gitmişti.
Jungkook banyodan çıktığında Yoongi'yi görememişti. Odasından çıktı ve salona ilerledi. Her zamanki gibi Jin herkesten önce kalkmış kahvaltı hazırlıyordu. "Günaydın." Jin aynı şekilde karşılık verdiğinde Jungkook ona yardım etmek için yanına ilerledi.
Bir kaç dakika sonra herkes uyanmıştı. Son olarak Yoongi de üstünü değiştirmiş bir şekilde gelmişti. Kimsenin yüzüne dahi bakmayıp bahçeye çıkmıştı. "Bu çok kabaydı." Jimin başını iki yana sallayarak konuşmuştu.
-"Yine mi bizle yemeyecek?" Taehyung masadan kalkıp bahçeye çıkmıştı. Yoongi bahçede bir şey arıyor gibiydi. "Ne yapıyorsun?" Yoongi arkasını döndü ve ona baktı. "Hiç." Taehyung başıyla onayladı ve kolundan tutup içeriye sürükledi. Yoongi şaşkınlıkla ona bakarken birden kendini sandalyede bulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
don't hurt me | yoonkook
FanfictionMin Yoongi, grup üyeleri tarafından sevilmiyordu. #3|yoonkook