"Ve işte geldik!" Felix evin kapısını açıp içeri girerken diğerlerinin hala kapıda durduğunu fark etti.
"Gelsenize. Neden orada öyle dürüyorsunuz?"
"Milyarder falan mısınız siz? Bu ev kocaman!" Seungmin'in ağzı açık bir şekilde evi incelediğini gören Felix kahkaha attı.
"Hayır hayır! Normalin biraz üstünde bir geliri olan aileyiz. Bu ev büyük büyük babamlardan kalma. Zarar vermek istemediğimiz için de fazla kullanmayız. O yüzden. Evin en ufak bir yerine bile bir şey olursa acımam kovarım evden."
"Tamam patron." Teslim olurcasına ellerini kaldırdı Seungmin gülerken. Bir yandan da evi incelemeye devam ediyordu. Yüksek tavandan sarkan avizeyi gördüğünde Jeongin'i kolundan tutarak yanına çekti Seungmin.
"Innie bak. Filmlerde gördüğümüz gibi. Kocaman." Jeongin şaşkınlıkla avizeye bakarken yanlarından geçen Hyunjin'i konuşana kadar fark etmemişti.
"Çok tatlısınız. Bir an önce kendinize oda bulun yoksa salonda yatmak zorunda kalacaksınız." Seungmin kızaran yanaklarını saklamak için yüzünü Jeongin'in boynuna gömmüştü.
"Tanrım bu çok utanç verici!"
"Hadi hyung. Kendimize oda bulalım ben salonda uyumak istemiyorum." Jeongin Seungmin'in kolundan tutarak onu merdivenlerden yukarı çıkarttı.
✨✨✨
"Chris bana yardım etmen lazım."
"Ne için Hyunjin?"
"Hyung senin günlerden haberin var mı?"
"Hyung dedin! Durum ne kadar ciddi?"
"Kuzeninin doğum gününü unuttun desem?"
"Aman tanrım! Haklısın! Yarın Felix'in doğum günü!"
"Sonunda hatırladın. Bu evin yakınlarında göl varmış. Oranın kenarına gece yarısından önce bir kaç masa ve sandalye getirir misin?"
"Tabii. Adresi gönder bana. Başka bir şey istiyor musun?"
"Hayır. Gerisi ben de. Teşekkürler Chris." Hafifçe gülümsedi Hyunjin Felix'in vereceği tepkiyi hayal ederken.
"Hyunjin... Onu üzme lütfen."
"Chris! Her sene aynı şeyi söylüyorsun. Üç senedir Felix'i bir kere bile üzdüğümü gördün mü?"
"Hayır..."
"Onu üzmeyeceğim Chris. Aşık olduğum insanı üzecek kadar aptal değilim."
"Aptalsın Hyunjin. Ama o kadar aptal olup olmadığını zaman gösterecek."
"Hyung üstüme gelmeye devam edersen sana Jihyo nuna'nın numarasını vermem!"
"Tamam sustum! Ben gelince alırım zaten!"
"Görüşürüz Chris." Hyunjin telefonu kapatarak yatağa fırlattığında kapının açıldığını duydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Precious Sky
FanfictionFelix ömrünün sonuna kadar Hyunjin'i seveceğini düşünürdü. İlk ve son aşkının o olacağını. Felix'in bilmediği şey ise kaderin onun Hyunjin ile kalmasına izin vermeyeceğiydi. Hyunjin'in kuzeni Yeji'nin sevgilisi ise ilk görüşte Felix'e aşık olmuştu...