🌌 - 8

435 38 29
                                    

"Hyunjin lütfen ben de geleyim seninle."

"Olmaz Lix. Senin burada, diğerlerinin yanında kalman lazım. Onları Chris ile bırakamazsın. Onlar Kore'ye döneceği zaman sen de gelirsin sonra birlikte buraya geri geliriz tamam mı?"

Hyunjin aceleyle hazırlanırken kısa bir süreliğine durup Felix'in alnını öptükten sonra odanın içinde koşturmaya devam etmişti.

"Ama Jinnie-"

"Felix lütfen. Yeji şu an iyi değil. Onunla başa çıkmak çok zor zaten lütfen. Sus artık." Sessizce başını sallayarak yatağa oturdu ve Hyunjin'i izlemeye başladı Felix.

Valizini hazırladıktan sonra Felix'in yanına geldi, "Seni seviyorum." diye fısıldadıktan sonra dudaklarına ufak bir öpücük kondurup odadan çıktı.

Felix ise yatağında öylece oturmuş aceleyle Yeji'yi alarak evden çıkan sevgilisini izlemişti. Daha kötüsü olamaz derken her şey daha kötü oluyordu.

Felix hala yatakta otururken kapının tıklatılmasıyla kendine geldi ve kapıya baktı. Seungmin dudaklarındaki ufak gülümsemeyle öylece duruyordu.

"Gelebilir miyim? Hyunjin gittikten sonra aklını dağıtmak istersin diye düşündüm." Felix başını salladığında Seungmin içeri girdi ve Felix'in yanına oturdu.

Uzun bir süre sessizce oturan ikili konuşma başlatmaya karar vermişti. Yoksa uyuya kalmaları an meselesiydi.

"Hyunjin ile kaç senedir sevgilisiniz?" Felix aniden gelen soruya şaşırırken mırıldanarak cevapladı.

"Üç yıldır."

"Üç yıl... Az değil gerçekten."

"Peki ya sen?"

"Efendim?"

"Senin hiç sevgilin oldu mu?" Seungmin kaskatı kesilirken Felix merakla Seungmin'in vereceği cevabı bekliyordu.

"Seungmin?" Felix elini yavaşça Seungmin'in bacağına koyduğunda titreyerek kendine geldi Seungmin.

"Üzgünüm... Dalmışım. Ne diyordun?"

"Sevgilin. Hiç sevgilin oldu mu?" Felix sorusunu yenildiğinde Seungmin konuşmadan önce derin bir nefes aldı.

"Bir kere. Çıkmaya başlayalı bir sene olmak üzereydi. Ben birinci yılımız için hazırlık yaparken o... Onun aylardır beni aldattığını öğrendim. Hem de kuzenimle. O günden sonra bir daha kimseye güvenemedim. Kimseyi sevmek istemedim. Yani merak etme. Hyunjin'den hoşlanmıyorum ve hoşlanmayacağım da."

"Ben-"

"Önemli değil Felix. Seni anlıyorum. Ben de aynı şeyleri hissederdim. Ama endişelenmene gerek yok tamam mı?" Seungmin başını sallayan Felix'in saçlarını karıştırarak odadan çıktı.

Felix ise arkasından bakakalmış ve düşündüğü şeyler yüzünden kendine kızmaya başlamıştı. Seungmin bir daha kimseyi sevemezdi. Sevse bile güvenemezdi. Ve güven bir ilişkideki en önemli şeydi.

✨✨✨

2 hafta sonra

"Hadi çıkalım artık!!"

"Tanrı aşkına Felix! Uçağın kalkmasına daha iki saat var. Acele etmesene!" Minho, Jisung'un ve kendisinin valizlerini taşırken bir yandan da Felix'e cevap veriyordu.

"Ama Minho hyung! Hyunjin'in yengesi yoğun bakımdan çıkalı bir hafta oldu ve Jinnie beni hala aramadı. Hem siz de gidip gezmiyordunuz zaten. O yüzden hadi gidip Jinnie'ye sürpriz yapalım!!"

Precious SkyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin