"Ben kimseye gerçeği anlatmak istemiyorum. Neye isterlerse ona inansınlar."
"O zaman Yulhee'yi dinle." Felix kollarını göğsünde kavuşturmuş karşısındaki ikiliye bakarken Changbin'in hafifçe bacağını sıkmasıyla başını salladı.
"Hyunjin ve benim ilişkimiz ailelerimizin ayarladığı bir şeydi. Onlar mutlu olduğu için sesimizi çıkartmıyorduk ve aile yemekleri dışında da buluşmuyorduk. Hyunjin aniden Avustralya'ya gittiğinde rahatlamış hissettim. İstediğim kişiyi sevebilirdim. İstediğim kişiyle birlikte olabilirdim. Öyle de yaptım. Ama bütün ilişkilerim kısa süre sonra sona erdi. O gün Hyunjin yıllar sonra beni aradığında bir ilişkim daha sona ermişti. Kendimde değildim. Evine gittim. Salona girdiğimde beni öpmeye başladı. Beni tekrar öpmeye devam etmeden önce sadece buna ihtiyacı olduğunu söyledi. Ben de yeni biten ilişkinin hırsını öyle çıkartmak istedim. Sonra sen geldin zaten. Ama Felix yemin ederim, sana yemin ederim ki Hyunjin'in seninle sevgili olduğunu bilmiyordum. Bilseydim karşılık vermezdim. Çok üzgünüm Felix." Yulhee gözyaşlarına boğulduğunda Changbin peçete getirerek ona verdi.
Felix, Changbin yanına oturur oturmaz sıkıca elini tutarken Yulhee'ye cevap vermeyi ihmal etmedi.
"Önemli değil. Zaten anlattığına göre suçlu Hyunjin. Hem ben artık arkada bıraktım onu. Bundan sonra ne yaparsa yapsın umrumda olmayacak." Felix'in susmasıyla sessizleşen ortamı Changbin bozmaya karar verdi.
"Sen Yulhee'yi tanıyor muydun Seungmin?"
"Yıllardır. Kendisi benim kuzenim. Sevgilimin beni aldattığı kuzenim."
"Seungmin hiçbir şeyden haberim olmadığını söylemiştim sana. İkimizi de aldattı."
"Her neyse. İlk öğrendiğimde Yulhee'ye çok sinirlenmiştim. Onu bir daha görmek istemiyordum ama işte buradayız."
"Beni affetmen için peşinde çok gezdim Seungmin. Sen en değer verdiğim kuzenimsin seni kaybedemezdim."
"Olan oldu artık. Kimseye gerçeği söylemeyecek misin yani Felix? Emin misin?"
"Eminim. Söylemeyeceğim."
"Peki o zaman. Bizim Kore'ye geri dönmemiz lazım. Ne zaman gelirsiniz bilmiyorum am gelince haber verin."
"Seungmin bekle! Sen neden Hyunjin'e inanmadın?"
"Çünkü aldatılmanın nasıl olduğunu biliyorum. Aldatıldığını öğrenen bir insanın nasıl olduğunu biliyorum. Hyunjin öyle değildi. Sen öyleydin Felix. Ama şimdi mutlu olduğuna sevindim. Ben uzun bir süre etkisinden çıkamamıştım. Eğer seni bu kadar çabuk eski hali a getiren Changbin hyung ise onu bırakma Felix. Onu bırakman aptallık olur."
Felix gülümserken Changbin'in elini daha sıkı tuttu. Changbin'in gözlerine bakmak için döndüğünde saf sevgiyle ona bakan gözleri gördü.
"Seni seviyorum." Changbin, Felix'in alnını öperken Felix usulca gözlerini kapattı.
"Biz gidelim artık! Hadi Yulhee!" Seungmin'in sesini duyduğunda kahkahasını tutamadı Felix.
"Yine gel Seungmin!" Seungmin başını sallayıp Yulhee'nin koluna girerek evden çıktı. Onlar çıktıktan sonra Changbin'e dönen Felix ağzını açamadan onu öpen dudaklara karşılaştı.
✨✨✨
"Ben bakıyorum!" Felix Changbin'e haber vererek kapıyı açmaya gitti. Kapıyı açtığında karşısında Chris'i gördü. Kapıyı geri kapatacakken Chris ayağını araya koydu.
"Dinle beni Felix."
"Ben sana gerçekten öyle bir şey yaptığımı düşünüyorsan benim yanıma yaklaşma dedim. Git buradan."
"Öyle bir şey yaptığını düşünmüyorum o yüzden geldim!"
"Kafe'deyken öyle demiyordun ama. Fikrini ne değiştirdi acaba çok merak ettim şimdi!" Felix alayla konuştuğunda Chris kapıyı zorla aralayarak içeri girdi.
"Lix lütfen."
"Seni dinlemeyeceğim." Felix başka bir şey söylemeden odasına çıktığında Changbin kapıya geldi.
"Salona geç Chris. Ben onu ikna ederim." Chris hafif bir baş sallamasıyla salona geçti Changbin odaya ilerlerken.
"Lixie?" Hafifçe kapıyı tıklattı.
"Onunla konuşmayacağım, onu dinlemeyeceğim de Binnie lütfen." Changbin kapıyı açarak içeri girdiğinde Felix'in yatağında oturduğunu gördü.
"Anlıyorum ona sinirlisin ama o senin kuzenin, en yakın arkadaşın. En azından dinle olur mu gökyüzüm?"
"Sadece senin için Binnie. Dinleyeceğim." Felix elini Changbin'in yanağına yerleştirdiğinde Changbin kocaman gülümsedi.
"Hadi gidelim o zaman!" Felix'in elinden tutup onu salona götürdü ve Chris'in karşısına oturdu. Felix ifadesiz bir şekilde dururken Changbin hafifçe gülümsüyordu.
"Saçlarını siyaha boyamışsın." Felix hafifçe başını salladı. "Yanakların da şişmiş, kilo almışsın." Felix tekrar başını salladı. Chris derin bir nefes aldı konuşmaya devam etmeden önce.
"Özür dilerim Felix. Senin öyle bir şey yapmayacağını biliyordum ama fotoğrafı ve Jihyo'nun yazdıklarını görünce kendimi kaybettim. Hyunjin onların yanına gidip onlara her şeyi anlatmış. Jihyo da bana anlattı. Nasıl oldu bilmiyorum ama inandım ve inandığım için özür dilerim. Lütfen beni affet."
"Seni hala önemsediğim için şanslısın. Ama bir daha beni dinlemeden hiçbir şeye inanma."
"Asla!" Kocaman gülümsedi Chris sonra gözleri Changbin'e kaydı. "Felix ile biraz yalnız konuşabilir miyim?"
"Tabii. Odada olacağım. Seni seviyorum."
"Ben de seni seviyorum." Changbin, Felix'in başını öperek odaya girdiğinde Felix Chris'e geri döndü.
"Felix... Sence de olaylar çok hızlı gelişmiyor mu?"
"Nasıl yani?" Chris'in aniden ciddileşmesiyle gerildiğini hissetti Felix.
"Yani diyorum ki Changbin ile ilişkiniz ya da aranızdaki şey her neyse, çok hızlı ilerlemiyor mu? Hyunjin'in seni aldatmasının üzerinden iki hafta geçmeden ona onu sevdiğini söylüyorsun. Bundan emin misin? Belki Hyunjin yokken o yanında olduğu için ona bir sempati besliyorsundur. Sevgi değildir belki."
"Ne demek istiyorsun Chris?"
"Diyorum ki Changbin ile olan ilişkine birkaç hafta ara mı versen? Doğru kararları verip vermediğini düşünmek için." Ayaklanan Felix Chris'in de ayaklanmasına sebep oldu.
"Bence artık gitmelisin Chris. Kafe'yi boş bırakma."
"Felix lütfen."
"Git Chris."
"Düşüneceğini söyle bari. Biraz bile olsa düşün dediklerimi."
"Tamam düşüneceğim git artık!" Chris çıktıktan sonra kapıyı kapatıp sırtını kapıya yaslayan Felix gözlerini kapatarak gözlerine dolan gözyaşlarını geri göndermeye çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Precious Sky
FanfictionFelix ömrünün sonuna kadar Hyunjin'i seveceğini düşünürdü. İlk ve son aşkının o olacağını. Felix'in bilmediği şey ise kaderin onun Hyunjin ile kalmasına izin vermeyeceğiydi. Hyunjin'in kuzeni Yeji'nin sevgilisi ise ilk görüşte Felix'e aşık olmuştu...