Hyunjin salondaki kanepede uzanırken salona doğru gelen ayak sesleri duydu. Hafifçe doğrulduğunda yüzü göz yaşlarıyla ıslanmış sevgilisini gördü.
"Felix..?"
"Jinnie... Çok özür dilerim... Bunu yapmamam gerekirdi..." Felix hıçkırıklarını bastırmaya çalışarak konuştuğunda Hyunjin yataktan kalkıp kollarını sıkıca sevgilisine sardı.
"Felix... Ağlama. Hatalı olan bendim. Özür dilerim Felix çok üzgünüm. Lütfen ağlama." Felix kollarını sıkıca Hyunjin'e sararken ağlaması şiddetlenmişti.
Hyunjin onu sakinleştirmeye çalışarak sırtında daireler çiziyordu. Felix sonunda sakinleştiğinde derin bir nefes alarak konuşmaya başladı.
"Bu aralar bana neler oluyor bilmiyorum. Ama ne olursa olsun seni çok sevdiğimi bilmeni istiyorum Hyunjin. Sana aşığım. Lütfen affet beni."
"Şşş Felix. Ortada affedilecek bir şey varsa o da benim yıl dönümümüzü unutmam. Tamam mı? Kendimi suçlu hissetme." Hafifçe uzaklaşıp Hyunjin'in gözlerine baktı Felix.
"Birlikte uyuyalım mı?"
"Olur. Gel hadi." Felix bacaklarını Hyunjin'in beline sararken Hyunjin sıkıca onu tutup odaya çıkarak yatağa yatırdı. Yanına uzanırken elini Felix'in yanağına yerleştirdi ve hafifçe okşamaya başladı.
"Özür dilerim Lixie. Yarın bunu telafi edeceğim söz veriyorum. Sana aşığım."
"Ben de sana aşığım Jinnie." Alnını Hyunjin'in alnına yasladı Felix ve gözlerini kapatarak uykuya daldı.
✨✨✨
Felix yavaşça gözlerini açtığında Hyunjin'in gülümseyerek onu izlediğini gördü. Usulca gülümserken elini Hyunjin'in yanağına koydu.
"Günaydın sevgilim."
"Günaydın küçük çocuk." Felix'in dudaklarına hafif bir öpücük bırakmadan önce gülümsedi Hyunjin.
"Küçük değilim ben!" Felix, Hyunjin'in omzuna vurarak yatağa düşmesini sağladı ve ellerini Hyunjin'in başının iki tarafına koyarak yüzüne eğildi.
"Benden küçüksün."
"Öyle mi?" Sırıtırken Hyunjin'in yüzüne biraz daha eğildi Felix.
"HYUNJIN-- ops. Üzgünüm. Bölmeyeyim ben. İyi eğlenceler." Yeji hafifçe kızaran yanaklarıyla odadan çıkarken kahkahalarla gülen Hyunjin'in boynuna yüzünü sakladı Felix.
"Aman tanrım çok utanç verici!"
"Sorun değil bebeğim. Yeji alışkın beni böyle durumlarda görmeye."
"Anlamadım?" Gözlerini Hyunjin'in gözlerine dikerek tek kaşını kaldırdı Felix.
"Kıskanma. Benim birtanem sensin. Bunu biliyorsun." Felix gülümseyerek kendini Hyunjin'in yanına bıraktı.
"Biliyorum."
"Yataktan kalk hadi uykucu. Kahvaltımızı vahşi hayvanlara kaptırabiliriz." Hyunjin yataktan kalkarken hafifçe doğrulup ona baktı Felix.
"Kahvaltı mı? Ayrıca kime kaptıracağız?"
"Gel benimle." Felix'in elini tutup onu odadan çıkartarak terasa götürdü. Masanın yanına geldiklerinde durup Felix'in diğer elini de elleri arasına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Precious Sky
FanfictionFelix ömrünün sonuna kadar Hyunjin'i seveceğini düşünürdü. İlk ve son aşkının o olacağını. Felix'in bilmediği şey ise kaderin onun Hyunjin ile kalmasına izin vermeyeceğiydi. Hyunjin'in kuzeni Yeji'nin sevgilisi ise ilk görüşte Felix'e aşık olmuştu...