Aşırı önemli not: Arkadaşlar bu hikayedeki Tanrı denilen kişi Allah değil ĞABTĞRKF Çarpılmayacaksınız, lütfen bunun hakkında kaygılanmayı bırakın. Tanrıyı Yunan tanrılarından biei gibi düşünebilirsiniz, sadece bir tane olan hali. Korkularınızı kenara atmanızı rica ediyorum ğabtşfmf
Tanrı evreni yarattıktan sonra, ona tapmaları için canlıları yaratmıştı. Tanrının ilk yarattığı canlı melekler olmuştu. Meleklerin, Tanrı'ya büyük bir zevkle tapmaları Tanrı'nın hoşuna gidince, ona tapanları arttırmak için Centaurlar, Chimeralar, Minoturlar, İnsanlar, Liçler ve Hybridler gibi bir sürü canlıyı daha yaratmıştı. Tanrı, yarattığı tüm canlıların ona tapmasından memnun olsa da, evreninde yaşayan kişilerin sorunsuz bir şekilde yaşamasından bir süre sonra sıkıldığına karar verdi. Tanrı, kan görmek istiyordu. Bu huzur dolu ortam onu tatmin etmiyor, evrenin kötülükle çatışmasını izlemek istiyordu.
Tanrının sonraki hareketi evreni karmaşaya sürüklemek için iblisleri yaratmak olmuştu. İblisleri yaratırken sadece savaş görmek isteyen Tanrı için işler kendi yarattığı İblislerin ona tapmayı reddetmeleri ile rayından çıkmıştı. Tanrı, kendi yarattığı canlının ona isyan etmesine katlanamayıp, iblisleri en kötü kaderle cezalandırmıştı.
Aşkla.
Tanrıyı dahi reddedip, evrende kaos yaratan iblislerin başı olan Şeytan, bir gün farklı ırktan birine aşık olunca bu beklemediği duygu onu afallayıp, güçsüz düşürmüştü. Bu anı gözleyen Şeytan'ın düşmanları önce Şeytan'ın aşkını öldürdüler Şeytan'ın gözleri önünde, ardından Şeytan'ın kendisini.
Diğer iblislerin hepsinde büyük bir korku haline gelen aşk, iblislerin kaçması gereken bir ceza haline gelince, bu cezaya bulaşmamak için canlılarla iletişimlerini kesmiş ve uzak yerlere giderek herkesten uzaklaşmışlardı. Fakat iblisler gitmeden önce Tanrı'ya meydan okuyarak, eğer evrende tekrar kaos ortamı oluşursa geri geleceklerini ve Tanrı'yı öldürene kadar durmayacaklarının yeminini ettiler. Evrendeki iblislerin uzaklaşması nedeniyle tekrar huzur ortamı oluşmuş ve iblisleri yarattıktan sonra Tanrı, bir daha savaş görmek için yeni bir canlı türü yaratmaya yanaşmamıştı.
Yüzyıllar geçtikçe evrende kast sistemi oluşmaya başladı. Tanrı, yarattığı canlılara bulaşmama kararı alınca, Tanrı'ya karşı en büyük inancı besleyen melekler, diğer canlılar üzerinde baskı kurmaya başladılar. Göz kamaştırıcı beyaz kanatlara, tüm canlıları kıskandıran bir güzelliğe sahip olan meleklerin tüm canlılardan üstün davranmaya başlamaları ile evrenin her yerinde canlılar arasında güç savaşları başladı. Her canlı melekten sonraki en yüksek rütbeli ırk olmaya çalışırken, bu üstünlük mücadelesi 200 yıl sürdü. 200 yılın sonunda azalan savaşlar, evrenin her yerinde onarılamaz tahripler oluştursa da hiç kimse bunu umursamamış ve herkes kendi ırkının yaşayacağı yerler bularak birbirlerinden uzaklaşmıştı.
Oluşturulan kast sisteminin en başında güçleri, güzellikleri ve büyülü güçleriyle bilinen, Tanrı'nın sağ kolu olan melekler varken, en alt kısımda ise Hybridler vardı.
Evrende oluşan kast sisteminin ardından, daha yükseklere çıkmak isteyen canlıların gün geçtikçe sayısı artmaya başlamıştı. Özellikle de meleklerin alt tabakası olarak sayılan vampirler, meleklerin üstlerinde kurdukları baskıya dayanamayarak melek sarayına suikast düzenleyerek baş melek dahil olmak üzere bir sürü meleği kanlarını içerek öldürdüler. Melek kanları ile beslenen vampirler, çok güçlü bir ırk haline gelmeye başlayınca, vampirlerin alt tabakasında bulunan Linçler vampirlere savaş açarak, onlar daha fazla güçlenmeden vampirleri öldürmeyi planlamışlardı. Bu şekilde tekrar başlayan savaş, diğer tüm savaşlardan daha çetin, daha uzun sürmüştü.
Savaşların en çok kan döküldüğü zamanlarından birinde gökyüzünde oluşan koca karanlık nedeniyle savaş haline olan melekler ve vampirler gökyüzüne başlarını çevirdiler. Binlerce kara kanatlı iblisi gören vampir ve melekler, savaşmak için zaman bulamadan iblisler tarafından öldürülmeye başlandı. Savaş meydanında olmayan yüksek rütbeli olanlar ve farklı kıtada olanlar hariç tüm melek ve vampirlerin ölümüyle sonlanan savaşın ardından her yerde tek bir cümle yayılmaya başlamış.
İblisler geri döndü.
--
Tanıtımla herkese merhaba! Yakın zamanda canlıların tanıtımını ve ilk bölümü atıp güncel haline yetişirim diye düşünüyorum ama diğer hikayelerin bölümlerini tamamlamadan buraya ikinci bölümü atamam sanırım. Yine de siz beklemede kalın lütfen. Sizleri seviyorum 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Infernum / Vkook
Fanfiction" Hayatıma hoş geldin Taehyung," dedi Baş İblis. Sesimi çıkarmadan ona bakmaya devam ettiğimde alnını alnıma dayayıp derin bir nefes aldı. Gözleri yavaşça kapandığında gözlerimi tüm detayları yakalamak ister gibi yüzünde gezinmeye devam ettim. " Ben...