*Arabaya binen ada gözyaşlarına boğulmuş tu " çünkü hiç ailesinden uzak kalmamıştı , kendini boşluk da hissetmişti " ama bir o kadar da" heycanlıy dı. Bir önce İstanbul yoluna gitmek " için can atıyordu , ve yol boyunca uyan " ada gözünü
açtığında ,İstanbul"a gelmiş di, ve aman allahım burası ne kadar büyük bir şehir miş, çünkü hep televizyon" dan.Takip "eden ada burası bi harika " ve kalacağı yere doğru bi taksiye binmiş di" sonra burası olmalı sanırım kalacağım yurt diyerek içeri girmişti "hoşgeldiniz ,merhaba ben burada kalacam haberimiz var demiş di; orada kalan güvenlik gel benimle adın ne senin" ada efendim bu ne ya sanki polis sorgusu diyen ada içinden " burası senin kalacağın yer peki efendim dedim ve akşam dışarıya çıkmak yok sigara yok ve odanı temiz tutacak sın diyen güvenlik biraz korkmuş tum, ya ama neyse ki odama yerleştim ve artık okuluma gideyim diye hazırlanmış tı"nereye şey efendim okula gidecem "unutma ,kızıl kafa akşam 7,anladım efendim ,uyuz şey sensin kızıl kafa ve okula gelen ada burası " kocaman bir okul herkes ona bakıyor du, çünkü herkes den " farklı bir masum güzelliği " vardı adanın ve çok da heycanlıy "dı ,müdürün odasına giden ada merhaba efendim gelebilir miyim sonra kızım görmüyor musun müsait değilim demişti.
*Müdür "of ,bekleyecek" sin kızım , artık demiş ve odadan çıkan deniz sen yeni misin ,evet bugün geldim ya seni bekliyor, müdür sağol ne garip bir kız bu demiş di"
**Deniz ,ada çıkmıştı ,müdürün odasından , madem yeni sin tanışalım benim adım deniz ya seninki ben de ada hım güzel ismin varmış sağol seninde güzel gel bugün ders olmaz istersen birşeyler içelim yok benim yurda dönmem lazım ya bir şey olmaz hangi yurt da kalıyor sun ki ,sen tatlım yeşil kız yurdu ,bende orada kalıyorum "ya .
Diyen, ada çok sevinmişti, çünkü hiç arkadaşı olmadığı " için yanlız olmadığını, düşünmüştü" hadi gel kentine inip birşeyler içelim yok ya ben gideyim oranın güvenliği çok sert ya ilk günden sıkıntı çıkmasın, şimdi ya.
Tamam , canım git bakalım sen gelmiyor musun ,yok tatlım ya ben saatin ,de "gelirim sen git ok tamam diyen ada vaktinde gitmiş di, yurda " demek geldin ,evet hallet din ,mi "işlerini sen evet efendim " tamam çık onda na .
*Kızım dedi ,ay çok heyecanlı yım allahım sana şükürler olsun ya diye ,dua ediyordu sonra ailesinin den"telefon gelmiş di.
*Arayan babasıydı ,baba ,cım kızım ne yaptın ,yerleş tinmi ,yurda evet "geldim odam çok güzel okulum da, baba demiş dim, ama birazda olsun korkuyor dum, bakalım yeni hayatım ;
Nasıl olacak diye endişesi vardı adanın ,erken yatsam iyi olacak yarın okulumun ilk günü diyerek uymuş ve kapı çaldı " kimsiniz benim kız aç gelen deniz di , sen mısın evet kız uyuyor musun evet yarın okul var aman gel iki lafın belini kıralım biraz canım tamam gel demişti .
Ada anlat bakalım demiş ti, deniz burada başka gidecek yerin yokmu hayır ilk kez geliyorum bu şehire evet güzel yerdir İstanbul burada tilki gibi olacak sın canım benim seninle .
*Seninle çok iyi bir ikili olabiliriz nasıl sa ,burada kimsen yok dimi ,evet iyi olur sevinirim bak canım okulun kızları biraz asidir o yüzden ,bi sıkıntı olursa bana söyle tamam sağol diyen ada kendine bi arkadaş yaptığı için çok mutluydu ????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM...
Teen Fictiontest çubuğunu korkuyla bakıyordum yaptığım bi hataydı ve bunun bedelini ödemek istemiyorum 18 yaşındayım ve hamile olamam olmamalıyım gözlerim test çubuğuyla buluştu çift çizgi o an gözlerimin karardığını hissediyorum kafamın yastıkla bütünleştiğini...