Babam😓

74 5 0
                                    

Merhaba!!!

Benim adım deniz anne min .
Biricik kızı olan bir zamanlar .
O kadar güzel bir yuva mız vardı .

Babamın işleri çok güzel di .
Sonra bir iş ortağı vardı .
Kendilerine bir şirket kurmuş lardı.
O kadar iyi bir arkadaşlık ları .
Vardı babam ile rıfat amca .

Anne min ve Babamın örnek bir .
Evlilik leri vardı her zaman babam gibi bir adam ile evlen mek isterdim.
Çünkü o kadar güzel sevgi ile bakardı ki anneme bunları yazar ken ağlamamak için kendimi zor tutuyor dum neden herşey bu hale geldiğini .
Anlamış değil dim o son gün güzel bir, kahvaltı yapmıştık sonra babam beni okula bırak mış tı .

İşte o son. Görüşüm müş meğer sen.
Kim bilir ki o kapıdan mutlu çıkıp .
Sonra sı işte eve geldiğim de se .

Yukarı çıktım ve annem ve babam .
Yer de yatmış vaziyette anne min .
Elinde bıçak babam sa kanlar için de.
Yerde buz gibi yatıyor du .

Dedim hayır ya bu bir rüya olsun istedim ve kendim den geçmiş dim.
Sonra sı gözü mü açtığım da sa.
Anne min elin de kelepçe ve babam sa siyah bir poşet içinde ambulans a.

Bindiriyor du ,sonra anneme " bakıp .
Anne dedim ve kızım dedi bana .
Ben yapmadım " o an ne düşünecek tim bileme dim ,annem ağlıyor du.

Ben yapmadım kızım deniz diyor du.
Biliyorum annem dedim sen yapmaz sın ki böyle bir şey çünkü deli gibi birbirlerine aşık bir insan bunu .

Yapamaz hayır ve annemi götür müş lerdi yerler de ise kanlar var dı .
Benim canımın içinin nefesi min kanı ,babam benim artık yoktu .

Koca ev oldu bir korku evi gibi yanlız .
Kaldım daha kahvaltı masa sı yerin de duruyor du beni sabah odama gelip .
Büyümeyen meleğim diye seven babam yoktu artık hangisine yanacak tım annem e mi yoksa baba ma .

Peki ben şimdi ne yapacak dım.
Ve sonra banyo ya gidip yüzümü yıka dım ,hayır bunun bir rüya olmasını çok istedim ama gerçekti .

Sonra anne min yanına gittim beni .
Almadı lar içeri sorgu sunun devam ettiğini söylediler hakim amcalar.

Bakın dedim lütfen annemi görmek istiyorum benim annem çok masum bir sinek i bilen incitmez ki o desem de, yine de dinlemediler yapacak bir şey yok peki dedim neden annem yerde baygın dı ozaman dedim .

Bir insanı öldürüp elin de bıçak ile yerdey di hakim amca bekle kızım dedi benim son senem di .

Bu yıl bitip avukat olacak tım .
Babamın ,ve annem çok istiyordu ama istemiyordum doktor olmak istiyordum ama şimdi artık avukat olacak tım annem için babamın intikam ı ,için bunu her kim yaptıysa ortaya çıkması için her şey yapacağıma söz verdim babamın mezarın da  annem işlemedim dediği bir suç yüzünden tam 20 sene ,hapis cezası na mahkum edildi.

Ben anne min böyle bir şey yaptığı na inanmıyorum çünkü onlar deli gibi severken böyle bir şey imkânsız dı .
Ve ben deniz sem eyer bunu ortaya .
Çıkması için çok çalıştım ve şimdiden araştırma lara başlamıştım .

Annem "e gittim annem nasılsın dedim bana belli etmese de iyim derdi hep gözü nü ,mor için de görür düm onu orası çok kötü bir yerdi belli .

Annem canım ben sana sonsuz kalbimle güveniyorum sen beni .
Hiç merak etme er yada geç seni .
Buradan çıkaracağım annem bana öyle ce masum bir şekil bakıp özür dilerim kızım diyerek ağlamış tı .

Sen beni düşün me kızım iyim dedi sen kendini kurtar oku dedi bana sana söz veriyorum annem artık sıra bende senin de babamın da .

İntikamını" zı ala cam dedim çünkü ben babamın ve senin kızının ,ım diyerek.
Oradan ağlayarak çıktım sonra .

Ama artık ağlamak değil .
Bir an önce annemi bu pislik yerden.
Çıkarmam gerekti ve zor da olsa .
Eve girmek zorunda yım .

Babamın çalış ma odasına girdim .
Belki bir şey ler bulurum diye işte .
Burada gizli bir çekmece vardı .

Ama kilitliy di anlamadım kesin burada bir şey saklı olması gerek .
Ah ne var burada nerede buranın anahtarı olmalı hadi allahım nerede.

Ve ben çekmece yi kırmış dım.
Ve burada bir takım dosyalar vardı.
Rıfat amcanın  ve bir takım isimler ve birde mektup vardı ama bu nasıl olur????

İNTİKAM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin