1.2

2.6K 47 0
                                    

Of "ne kadar da, geç kaldım ya ,ama saati kurmuş tum, ben hemen çıkmam lazım ilk günden, okula geç kaldım , günaydın küçük hanım gecikdiniz evet hemen çıkmam gerek iyi dersler :

Ay zil çalmış olmalı kimse yok diyen ,ada kapıyı çaldı ve gir diye öğretmenin sesi geliyordu,affeder siniz ,geç kaldım saati duymamış ım otur , çocuğum bir daha olmasın demiş di, öğretmen,"

Çok utanmıştım ,herkes bana bakıyor du, sanki yada bana öyle gelmiş di,niye geç kaldın canım demiş di ,deniz uyamadım neden bilmiyorum merak etme alışır sın istersen sabahları beraber geliriz olur aslında dimi ,yes tatlım demiş di ,deniz .

*Hey sen adın neydi dedi birden hoca ,ada efendim gel ve şu soruyu çöz, bakalım ve ben tahtaya kalkmıştım o kadar kalabalık ki sınıf heyecan yapıp, kalem ,birden elimden düştü ve bütün sınıf dalga geçercesine bana gülüyor du,ve sessizlik lütfen deyişiylen silkelen dim kendine gel kızım dedim sonrası mı ,tabiki soruyoru ,çözmüş düm ,hoca otur kızım Aferin dedi ve bende rahat bir nefes almıştım .

"Çok yetenekli sin, demiş ti ,deniz bana vallahi zor soruydu ama sen şıp diye yaptın köyden gelmiş sin ,ama dersine iyi çalışmış sın ne diyelim hayırlısı olsun sağol dedim bende biraz heyecan yapıp komik oldum dimi yok be kızım ilk günden bana da öyle olmuştu ve sonra alışıyor insan aynen ya dün bir bun iki ,dimi ama demiş di deniz bana ,aslın da ,iyi bir kıza benziyordu deniz ama biraz kaçık gibi geliyordu bana ama ondan başka da, arkadaş yokki .

*Zil çalmıştı ve ders bu günlük bitmiş di ,eee ,ne yapıyoruz ben mi evet hemen ,yurda dönmeyecek sin,dimi aslında dönsem iyi olur yarın ,sınav varmış ah be kızım demiş di.

*Tam bir çocuk gibisin neden dedim korkularını yenmen lazım tatlım ben korkmuyorum ,ozaman ne takılıyor muyuz ,evet dedim ve deniz len bir cafe ye ,gittik orası çok güzel bir yerdi hep benim yaşım da gençler vardı .

*Ve denizin o kadar çok arkadaşı vardı ki ,çoğu da .

Erkek di ,şaşırdım ,senin hiç fazla kız arkadaşın yokmu dedim ben genelde erkek leri tercih ederim canım demiş di ,sonra yanlış anlama dedi .

Fazla kız arkadaş dan ,zarar gelir seni ezerler ama sen çok farklı sın ,o yüzden rahat ol bak seni kimin ,len tanıştıracam yapma çağır ma ,neden ki biraz ortama karış kızım ,

Biliyor musun ,mert çok yakışık lı ve çok da zengin olduğunu söylemişti bana ve merti masaya çağırmıştı bilen bana bakdı kim bu güzel bayan denizcim bizi tanıştırmaya cak, mısın ,tabi ki de ,bu yurttan arkadaşım dün geldi kasabadan merhaba dedi ,bana ve ben ne yapacakdım ,sanki kalbim çıktı yerinden bende mer diye elini sık dım.

Sonra mı ,masa mıza oturmuştu ,birer kahve ,içip sohbet yapmıştık ,aslında çok eyleniyor dum ,biraz da endişilen mişdim ,çünkü ilk kez bir erkek len başbaşay  dım ,deniz bir yere kadar gitmiş di.

*Anlat bakalım ,ada dedi bana bende ne anlatacakdım ,ki diye düşündüm sevdim mi .İstanbullu evet çok güzel bir şehir güzeldir ,ama sen çok güzel sin dedi ve ben yine kalbim çarpıyordu, ben izinle lavabo ya ,gitmem gerek dedim ve masadan bir hızla kalkmış dım ,ve yüzüm kızarmış tı,hemen yüzümü yıkadım .

*Ada nerde demiş ti ,deniz lavabo ya gitti ne acayip bir kız bu beğendim mi yok be hoş kız ama biraz köylü evet öyle onunla çıkmak isterim ama o senin ,

"Bildiğin kızlar dan değil canım tam bir aşiret kızı ailesi çok tutumlu ne işi var ozaman burada okulu için ne okuyor ,muhasebe canım ama şu an sıtajer,

*Okuyor anladım bizim amca oğlu gibi evet canım öyle aramızı yap lütfen olur ama güvenmesi gerek bize ürkek kuşu muz biraz , geliyor gel tatlım artık gitsek mi,olur güzel bayan sizi tekrar görebilir miyim ,

Bilmem dedim ve görüş diye elini sıkmış tım ,ve deniz diye sordum yine mi aptal gibi davran dım sen ce hayır tatlım ,dedi ve güldü neden güldün canım şu heyecanı at artık burası kasaba değil kılık kıyafet değiştir biraz ben sana kıyafet vere cem yok ya dedim iyi değil mi ,bunlar iyi de buraya yakışır bir şekilde giysen senin açından daha iyi olur dimi.

Haklı sın dedim nasıl buldun demiş di deniz bana neyi dedim canım mert diyorum aşk diyorum yok ya ne aşkı dedim kızardın mı sen yine deli kız gel hadi odama gidelim ben sınava çalışmam lazım tamam çalışırsın canım gel önce sana kıyafet bakacaz tamam dedim odasına gitmiş dik , çok şık ,ve güzel elbiseleri vardı .

Hadi dene ve dayanamadım bir tane denedim ,kız sen neymiş sin ,diye söylemiş di ,deniz ben aynaya bakdım gerçekten bu ben miyim diye güldüm üzerim de çok güzel duruyor du .

*Ve dedim ki ,acaba mert beni böyle görse beğenir mi ??

İNTİKAM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin