Deniz" okul müdürüm beni yanı na çağır mış kesin kötü bir şey vardı .
Efendim beni çağır mış sınız .Gel kızım endişe etme ama az önce.
Annen rahatsız lan mış ve hasta neye .
Kaldırmış lar deniz kızım .Demiş ti ,müdür ve hemen hastaneye .
Koştum gittim ve suat da oraday dı .
Deniz " suat annem nerede .Suat " merak etme içerde canım .
Deniz " ne olmuş .
Suat' kalbi sanırım şu an içer de .
Bakıyor lar deniz bekle tamam ı.
Bir şey olmaya cak anne ne.Deniz " ah annem ya sen de beni .
Babam gibi bırakıp gitme ne olur.Deniz " anne kızım geldin mi .
Deniz " annem ne oldu sana .
Deniz " anne m kızım bak yavrum .
Senden suat ile evlenme ni .
İstiyorum yavrum yoksa gözüm açık gidecek yavrum demişti.Deniz " deme böyle anne sana bir .
Şey olmaya cak tamam sen ne dersen o olacak suat ile evlenme yi .
Kabul etmiştim ve suat zaten herşeyi.
Hazırlamış bilen nihakı mız bu gün dü hem de annemi hastaneden .
Çıkmış ve eve geldik .Deniz " sonra ben o dama geçip .
Bir de suat gelin lik almış bana iyi de ben ona karşı hiç bir şey hissetmiyordum ki onu sadece arkadaşım gibi görmüş düm .
Şimdi ise annem istiyor diye onun karısı olacak tım belki babam yaşasaydı bütün bu olanlara izin vermez di , çünkü benim babam tam .
Bir aşk adamı gibiydi .Deniz "'annem odama gelmiş ti.
Kızım bir melek gibi olmuş sun inan bana herşey çok güzel olacak demişti.Deniz' bu giyindi ğim gelinlik değil .
Kefen im gibi gelmiş ti bana sonra aşağı ya indim suat çok güzel olmuş sun aşkım diye bana bakıyor du.Deniz" sanki ona bakın ca karşım da .
Doğan ının bakışları vardı .
Ben nasıl ona kocam diyecek tim .
Biraz dan ona evet diyecek dim .
Sırf annem için di ,allahım ne olur son anda bir mucize olsun istedim .Ama bu çok zor du neden neden .
Diye sordum kendim ,e annem e .
Çok mutlu ama benim se içim kan ağlıyor du ama yapacak bir şey yok tu işte evet nikah memuru gelmiş ti .Ve suat benim kolu ma girmiş ti.
Ayaklarım bi geri bi ileri gidiyor du.
Ama yine de oturmuş dum o masaya belki hayatımın en büyük hatası nı .
Yapıyor dum ama başka çarem de .
Kalmamış tı ,benim hayalim bu değil di ki neden neden allahım .Suat " aşkım hadi hazır mısın .
Deniz " evet dedim titreyen sesim ile.
Suat " hadi bakalım güzel aşkım dedi .
Bana suat ondan sonra herkes de .
Gelmiş eve annem sanki gözün den .
Işık lar parlıyordu sonra gözlerimin.
İçin e bak dı ve masa ya oturmuş tuk .Önce suat a sormuş tu nikah memuru.
O evet dedi hız bir şekil de ben se ..
Şu masadan kaçmak istedim .
Ama derken bana sordu nikah memuru ben don dum kaldım .
Ve tam evet derken kapı çaldı .Ve gelen doğan dı öyle ce yavaşça masa ya doğru geldi ve elini bana uzat tı suat biraz sinir oldu annem se .
Şok da hayır kızım derce sine baktı .
Doğan sa çok rahat bi şekilde.Elini bana uzattı çok güzel olmuş sun ama yanlış yerde oturuyor sun dedi .
Bana ve elini bana uzattı .Hadi güzellik dedi gözümün için e .
Bakarak ve bu sefer kalbim min sesini dinleyerek o masadan kalkıp o eli tutmuş dum ve özür dilerim anne beni affet ben babam ın seni sevdiği gibi bir aşk istiyorum annem dedim ve annem yaşlı gözleri ile bana baktı ve git dedi ve biz doğan ile oradan .
Uzaklaş tık ve ben pişman değilim çünkü aşk kazan dı ve kalbimin sesini dinledim ve doğan ile bir yola çıktık.Suat " bu nasıl olur neşe teyze.
Neşe " oğlum kızım ben istediği için sana evet diyecek ti ,biliyorum onu seviyor sun ama tek taraflı bir aşk .
Olmaz yürümez yavrum anla yavrumSuat " ben çok sevdim ya bunu bana nasıl yapar ki bunun hesabı nı verecek ler her ikisi de.
Hiç bir şey yapmaz sın çünkü kazanan taraf her zaman aşk olur suat cım umarım sende birgün aşkını bulacak sın eminim tamam mı.
Deniz' doğan ben gerçek ten .
Çok mutluyum senin yanın da .
Son anda yanıma geldin bir mucize gibi seni çok seviyorum ben .Doğan " tamam aşkım artık şu gelinlik i çıkar ve ben sana daha güzel ini ala cam ok tamam ı güzellik.
Deniz " tamam canım derken birden .
Suat " deniz dur .
Deniz " suat.Suat "ben seni çok seviyorum be ya sen ne yaptın beni masada bırakıp babanın katilinin oğlu nu seç tin .
Suat "' eyer benim değil sen .
Kimsenin de değil sin .
Deniz"' sonra silahın ı çıkarıp bana doğru uzattı tam beni vuru cak ken.
Doğan geçti önüme ve hayır ne yaptın sen suat doğan kalk kalk ne olur kanlar içinde yer de yatıyor du ve ben kendim den geçmiş tim.Deniz"'lütfen ölmesin allahım!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM...
Roman pour Adolescentstest çubuğunu korkuyla bakıyordum yaptığım bi hataydı ve bunun bedelini ödemek istemiyorum 18 yaşındayım ve hamile olamam olmamalıyım gözlerim test çubuğuyla buluştu çift çizgi o an gözlerimin karardığını hissediyorum kafamın yastıkla bütünleştiğini...