Deniz " suat ne yaptın sen.
Suat " senin yüzünden deniz beni nikah masasında terk edip gittin.Deniz " ben seni hiç sevmedim ki .
Suat " böyle çok mu iyi oldu peki.
Deniz " doğan a bir şey olur sa .
Seni öldürür üm suat .Suat " ben zaten ölmüş üm senin .
Yüzünden deniz anladın mı ..Bizim le gelin lütfen suat bey.
Deniz " polis ler suatı almışlardı.
Doğan sa hala ameliyat ta allahım ne olur onu bana bağışla .Kızım deniz anne doğan vurur du .
Annem demiştim ,senin bir şeyin yok ya kızım yok anne sen suat ile evlen diye tuturmasay dın bunların hiç biri.Olmaya cak tı belki de anne demiştim.
Kızım deniz ben nereden bileyim işlerin bu noktaya geleceği ni.
Suat nerede şimdi aldı polis ler onu .Deniz " anne doğan ölmesin ne olur.
Merak etme yavrum iyi olacak doğan .
Tamam mı canım anne sen de babam ı,böyle sevmiş tin dimi onu kayıp etmek çok acı verdi dimi anne.Demiştim anne me ve artık beni kimsenin anlamasını beklemiyor dum. Çünkü ben sadece sevdim .
Doğan ının babam la ilgisi bilen yok tu anne dedim anlıyor um yavrum.
Üzülme artık kızım benim lütfen tamam mı demişti ,annem bana .Deniz " doktor bey doğan nasıl.
Merak etme kızım kurşunu çıkardık biraz dan odaya ala caz peki onu.
Görebilir miyim odaya geçin ce tabi .
Görebilir sin kızım demişti .Oh şükür allahım onu bana bağışla dı.
Annem iyi olacak doğan dimi .
Evet kızım bak dedim sana .Deniz " anne peki suat ne olacak .
Şimdi ya yarım bırak tığı işi tekrar yaparsa hayır böyle bir şey yapmaz artık anne gözü dönmüş bir insan .
Ya beni vurulacak dı bide seviyor muş da bat sın onun sevgisi anne .Tamam canım kızım çok yorgun gözüküyor sun hadi dinlen sen biraz deniz " hayır anne ben doğan ı .
Göre cem sen git istersen anne.Ben burada kala cam bu gece .
Doğan " nı yanlız bırakmak istemiyor um anne git sen hadi demiştim.Tamam bir şey olur sa ara beni .
Yavrum aklım sende kalma sın bi de .
Deniz " tamam anne merak etme.
Git sen bir şey olur sa haber ederim.Deniz " yarın görüşürüz .
Tamam kızım kendine iyi bak .
Tamam anne sende bay.Doktor bey görebilir miyim .
Doğan" ı tamam kızım odaya geçti .
Göre bilirsin çok teşekkür ederim .
Deniz " doğan aşkım beni duyormu sun ,doğan deniz hanım şu an narkozun etkisinde olduğu için .Tam net duymaz sizi ama hisseder dimi burada olduğu mu.
Evet hisse der deniz hanım bakın gözleri ni açtı bilen ben çıkayım bir şeye ihtiyaç olur sa şu botu na bas man yeter tamam ı .Teşekkür ederim sağolun.
Doğan ' canım ben burada yım .
Deniz ne oldu bir şey yok canım .
İyi sin bak şükür daha da iyi olacak sın aşkım çok korktum ben neden önüme geç tin ki sanki .Doğan ' tabi ki de geçer im sana .
Bir şey olmasına asla izin veremez dim sen nasıl sın iyim ben aşkım .Yorma kendini sen yaran taze daha.
O pislik nerede karakol da ifade veriyor işte orada galiba hala .Çıkamayacak oradan bunun bedelini .
Ödeyecek iyi de doğan daha çok düşman kesile cek bize ateş olsa Cürmüm kadar yer yakar deniz .Anlıyor musun ceza sını buldu.
Sende bir daha görmeye cek sin onu anladın mı .Deniz tamam canım sen sakin ol lütfen agrın var mı biraz .
Ben şu yastığı biraz kaldıra yım dur .Murat " doğan kan ki ne oldu sana.
Doğan " murat sen nereden duy dun .
Yok bir şeyim küçük bir kaza işte .Bizim çocuklar dan duydum oğlum.
Ne oldu kim yaptı bunu sana .
Doğan " boş ver iyim ben .Murat "'pardon ya biz tanışma dık .
Ben doğanın en yakın arkadaşı yani kardeşi gibi dene bilir öyle işte .Deniz " öyle mi iyi mış ben de .
Doğan " sevdiğim kız.
Deniz "' demişti ben daha ağzımı.
Açmadan onu o kadar çok seviyordum ki ona bir şey olsaydı .
Kendimi asla affet mez dim.
Hem de asla ne kendimi ne de suatı .!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM...
Genç Kurgutest çubuğunu korkuyla bakıyordum yaptığım bi hataydı ve bunun bedelini ödemek istemiyorum 18 yaşındayım ve hamile olamam olmamalıyım gözlerim test çubuğuyla buluştu çift çizgi o an gözlerimin karardığını hissediyorum kafamın yastıkla bütünleştiğini...