1.4

1.4K 33 1
                                    

İşte yine sabah oldu ve ben bugün çok mutluydum  ama neden bilemiyorum . Kapıyı açtığımda mert "karşımda duruyordu ,mert burada sen nasıl girdin şaşkındım bi şekil de içeri girmiş  müdür gördü mü , seni evet neden bu kadar korkdun ki .

*Nasıl ya burası bir kız yurdu seni nasıl aldı içeriye  ,söylesine mert ,canım burası benim babamın yardım ettiği yurtlardan biri olduğu için desem evet ya " ***************************

???Diyerek ,tıp ki ,bir şapşik oldum çocuğun ,karşı sının da, beni odama almayacak mısın  demiş di ,mert ??ben oracıkta kafamda soru işaretle hayır dedim nasıl bi kahve içeriz diye ugradım ,aşk olsun küstüm diye bana gülücük atmıştı .

"" Şaka yaptım canım korkma diyen mert ,hadi çıkalım sen önden, çıksan demişdim tamam canım olur çıkarım bekliyorum ok diyen mert çıkmışdı.

**Bende ,hemen onun arkasından çıkıyordum sonra arkadan  bağıran oranın sorumlusu kızım dur dedi bana ve ben geç kaldım efendim ,

"" Bekle bakalım küçük hanım akşam kaçta döndünüz bakayım "

**Kızım  niye cevap vermiyor sun ,şey efendim ben akşam 7,de geldim anlaşır dı ,küçük hanım buranın disiplin bir yer olduğunu unutma , peki efendim unutmam diye , kendimi*****************★

"Dışarıya atım  ,ve mert yine bir ,değişik spor arabası ile karşımda

Bakıyorum da yeni bir ,araba daha nasıl sürpriz imi 'beğendim mi  ,evet harika bu demiş dim ,ve mert beni okula burakdı ,sonra akşam görüşmek istiyorum neder sin ,

"" Ama ben nasıl çıkayım ki ,dene lütfen "kırma beni , ona hayır diyemiyor dum ,nedense  ,tamam deniyecem ,denizden yardım alırsın ok ,yanağıma bir öpücük kondurmuştu .

" Yine benim yüzüm kızar mıştı .

***Okula  girdim deniz içerdeydi ,günaydın ,günaydın canım dedim ,biliyormusun ,bu gün kim geldi yurda ,kim ,mert geldi .

"" Mert mi , şaşırdın sen yok canım ,bak  bide istemem diyordun ,evet ilk zamanlar ,öyleydi  ama  ben onu tanıdıkca ,sevmeye başladım ,anladım canım ,

"Hoca  bakıyor hadi derse dönerim , demişdi ,deniz .

***sonra denizin birden yüzünün düştüğünü gördüm ,

??Ah merte de ,bakın siz diye düşünce kurmuştu kafasında ,deniz .

" Ders bitmişti ,deniz dedim efendim şey diye cem ,mert beni akşam dışarı çıkalım dedi ,ama ben müdürden çekiniyorum ,nasıl izin alacam ,ve benden yardım mı ,istiyorsun .

"Demiş di ,deniz tamam bakalım canım ok diye gitmiş di ,ama deniz neden bu kadar dedişdiğini anlamadım doğrusu  .

**Akşam olmuş du ,ve camdan bakdığımda , mert aşağı daydı ,hadi gel diye bana işaret etmiş di ,ama müdür aşağı daydı dı .

Nasıl çıkacak dım ki denize bakayım en iyi  bir  plânı varmı , denizin odasına gittim ve kapıyı çaldım ,odasında kimse yoktu ,bende odama tekrar dödüm ve cama çıkdım ama deniz ,mertin yanın da ,ne konuşuyorlar ki ??

Belki de  nasıl çıkarız diye konuşuyor dırlar , sonra denizin yukarı çıktığını ,gördüm ,benim odama geldi ,hadi çıkalım bir şey olmaz ,ama müdür dedim bir şey olmaz hadi , tamam bekle çantamı alayım  ,tam aşağı indim ,arkamızdan ,müdür vardı .

" Ne oluyor burda deniz çıkmış ,ama ben kaldım odama çık cezalısınız ,hanım efendim ,yurdun kurarlarını   geçdiniz , oda gelsin ona da ceza  verecem , şimdi odana demiş di .

Müdür  ,artık yapacak  bir şey yoktu sanırım , odama çıkmış dım ,sonra camdan bakdım ,hayla ordaydı.

Deniz "gitmiş, ama mert beni beklemiş , bekle diye el işareti yapmıştı ,bana ve  camdan  çıkmamı ,söyledi artık ne kadar tehlikeli de olsa onunla olmaya değer di ,benim için  demiş tim ,ve mertin  yanın daydım .

"Nasıl geceydi ama  dedik ve güldük her ikimizde ***********************************

*****!!!!! Bunun dönüşü var bide dimi demiş di mert bana yine  camdan çıkarsın  diye gözleriyle  bana bir başkış atmıştı ve dedimki ben aşık oldum galiba,!!!!!

İNTİKAM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin