"Ve yine sabah olmuş tu ,benim tatlı annem yanıma gelmişti ,ada " ada diye yatagımın başın da ,canım hadi kızım kalk biraz daha lütfen olmaz kavaltı ,hazır herkes seni bekliyor tamam geliyorum tam annem çıkarken yanıma çağır mıştım .
"Annem söyle bi şey diyecem geçen gün babamın gözü karar mış dı, sanırım bizden bir şey saklıyor hasta galiba yine öyle evet sanırım anne ve kimseye bir şey deme dedi bana da .
"" Bence bi doktora mı ,gitseniz babanı bilmez misin ,evet ama ya bir şey olursa annem ,yok arada gözü karar ma yapar sen düşün ne bunları hadi kahvaltı da bekliyorlar ayıp olmasın yavrum tamam sen in geliyorum demiş dim .
"Annem ,ne derse desin, ben babamla konuşacam gitmeden ,yoksa aklım on da ,kalır .
" Babaların en güzeli günaydın lar ,güzel ailem bu gün gülücük yağ dırıyorsun ,demişti .
"Deniz bana evet tatlım ne güzel bir ailem var hepinizi ,çok seviyorum daha ne isterim ki ,canım söyleyin bakalım İstanbul " a ,döndüğünüzde herhalde yurt da ,kalmaya caksınız ,değil demiş di .
"Babam bir an yollamaya çak , sandım yok babam bi ev bakarız ,olmaz dedi ,birden denizin de benim birden ağzımızda lokma varken şok olduk ,nasıl yani .
" Baba dedim yani ev bakmayın dedim neden ki ,babacım kızım amcanın evi boş duruyor biliyorsun onlar yurtdışına ,yerleş di"ler evet oranın anahtarını veririm gidip orda otursunuz ,sahimi demiştik .
"Babam benim seni çok seviyorum bende seni ,deli kız deli değil o demişti, agbim neyim peki dur ben söyleyim keçi masada herkes birden gülmüş dük ,işte huzur onlar benim herşeyim di .
" Deniz bu gün benim biraz işlerim var çarşıya çıkacaz diyordum ya hani evet seni abim gezdirse ,tabi abi işin yoksa yok ya bu gün cumartesi ne işim olacak ,tamam ozaman kızım sen niye gelmiyor sun "ya git işte kızım ne olacak merak etme seni yemez abim delisin ,sen demişti .
" Deniz "neyse ki onları yollamıştım , masayı toplamamı söylemiş ti ,annem tamam ,babam nerde sedirli odasında ,anne kahve ,yapsana yada dur ben yapayım .
" Babamın "kahvesini yapıp götürmüş tüm ,babacım gel kızım iyi misin ,iyim şükür ,kızım babam söyle hani geçen gün başın dönüp ,gözün karardı .
" Aklım sende be babam ben gitmeden bi "doktora mı ,gitsek içim rahat değil hiç,yavrum yapma baba hadi gidelim pazartesi ,olur ,mu " tamam yavrum gidelim ,madem öyle ,rahat "edeceksin ,tamam o zaman ,ben seni yanlız burakayım ,kızım az otur gel ,ne oldu baba demiş " tim .
"Canım kızım oraya gittin ,tam 6,ay yoktun ,ve bizi çok mutlu ettin ,güzel bir ,hediye getirdin, zaten çok çalışkandın ve senin le ,her zaman .
" Gurur ,duyduk tek niyetimiz senin okuman dı ,ve şimdi yeni bir iş hayatın ,olacak belki ,ileri de ,evlenip yuva kuracak sın ,babacım demiş dim ,ve gözlerim dolmuştu , ayakların her zaman sağlam bassın sana tavsiyem ,budur yavrum ,canım emin ol sana söz ,veriyorum .
"Sana layik olacam sen benim tandığım ,en şahane babasın de hadi git şimdi ,keçi kız demişti " bana .
"Babamın , konuşması beni çok derinlere ,götürmüş tü ,ve ne olursa " olsun ona layık bir evlat olmalıydım.
"Kızım nerdesin burdayım annem ne yaptın ,pazartesi gidiyoruz anne doktora öylemi bir tek sana hayır diyemez baban biliyorsun degilmi .
" Evet ,annem "bir şey diyecem sana sen ,niye gitmedin ,abinlere benmi ,biraz yanlız kalsınlar istedim ayıp kızım ,niye anne dedim nesi ayıp ki ,vallahi senden korkulur .bellidir, ki " abim hoşlandı bence ,denizde bakarsın ,gelinin olu verilmiş ,nasip işi bunlar kızım demiş ti .
Annem bana söyle bakalım senin ,yokmu ne yokmu annem dedim sevgilin ,anne dedim yok iyi bakalım ,aslında vardı ,ve ben onu çok özledim ********* dömek için gün sayıyordum "artık !
*******çünkü ******* her de ******* mert ******* vardı**********
*********************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM...
Teen Fictiontest çubuğunu korkuyla bakıyordum yaptığım bi hataydı ve bunun bedelini ödemek istemiyorum 18 yaşındayım ve hamile olamam olmamalıyım gözlerim test çubuğuyla buluştu çift çizgi o an gözlerimin karardığını hissediyorum kafamın yastıkla bütünleştiğini...