1.12

619 23 0
                                    

Sonun da  bir evimiz olmuştu  nerden nereye zavallı babam bize amcamın evin de kalabilir siniz .

Dediğin de çok sevinmiş tik artık bi evimiz olduğu na göre şimdi iş kalmıştı bu gün yeni isimle görüş meye gidecek dim tabi deniz de  .

Hemen önce merti aramıştım  mert e  döngümüzü  söylemem gerekir di  aradığım da çok şaşırdı ve sevinmişti ne zaman döndünüz demişti bu ara da  nerde kalıyorsunuz diye sormuş du .

Bende boğazda bir köşk var orada kalıyorum demiş tim .

Köşk mü dedi ve gülmüş dü ,neden güldüğünü sordum yok ya gülme dim ki neden sadece sen mi zengin evin de otura bilirsin diye biraz üzülmüş düm oda yanlış anladın sen beni ben iyi anladım diyerek telefon nu kapamıştım .

Ama gerçek ten çok kırılmıştım sonra deniz geldi canım ne oldu yine kızım sana yüzün niye asık yok bir şeyim var demişti deniz yine mert mi .

Ya ben aradım onu sonra demişdi deniz ona bir boğazda köşk de  kaldığımızı  söyledim ama oda güldü biraz sinir oldum .

Denizde bırak canım şunu ada demişti bana bak canım artık seninle yeni bir yola çıktık dimi evet demiş dim mertin senin kafanı karıştır masına izin verme bi işin olduğun da daha mutlu olacaksın güzel konuşuyordu deniz ama ben .

Mer ti yine çok seviyordum kalbime söz geçiremiyor dum ki ne yapayım hadi canım çıkalım tamam gidelim dedim acaba mert de beni düşünüyor mudur beni aramıştı ama ben bakmak istemedim .

Çünkü ona kırgın dım bakmadım oda denizi aramış tı bu seferde deniz bakdı  ne var mert ben adayı aradım ama bakmıyor yanın da mı ver sene  demiş ti  yok yanım da ne dedin sen kıza bi şey demedim o yüzden konuşmuyor seninle yanlış anladı beni  deniz acaba neden doğru sadece siz zenginlik nedir bilirsiniz dimi mert bey yapma deniz  .

Bak canım adanın amcası yurt dışında kalıyor ve adanın babası da bizi amcası nın köşkü var boğaz da orada kalıyoruz artık gerçekten mi evet şaşırdın mı ben adaya benzemem o sana gerçekten değer veriyor ve sen onunla dalga geçiyorsun kapatıyorum teli ada nerde lütfen söyle deniz demiş ti mert aday lan  iş  görüşmesine gidecez şimdi hazırlanıyor kapamam lazım .

Lütfen deniz adayı ver ona söyle beni yanlış anladı tamam onu çok sevdiği mi söyler misin tamam mert sonra görüş  ok tamam deniz görüş sonra bay demiş ti deniz ne oldu deniz diye sormuş dum sen merak etme tatlım ağzının payını verdim sonra ne dedi başka ne diyecek yanlış anladı beni seni çok sevdiğini söyledi işte  hadi çıkalım artık bırak biraz burnu sörtsün tamam ama demiş dim.

Yürü hadi tamam çıkalım canım sen benim için dua et demişti deniz yeni iş görüş mesi için bende tabi artık bi bismillah çekip gittik hadi akşam görüş dedi deniz bana bende  geldim .

Geldiğim holding çok büyük bir yerdi doğru su buraya alırlar mı beni bilmiyorum  sonra girdim ve içersi daha da büyük dü sanki her kes bana bakıyor du .

Sonra bi güvenlik geldi yanıma ve buyurun hanım efendi demiş ti ve ben çok heyecanlı olduğum için konuş mak da biraz zorlandım sonra iyimisiniz hanım efendi demiş ti güvenlik AA  pardon iyim ben biraz tansiyon varda bende oyuz den için şunu lütfen diye su uzatmış dı bana.

Teşekkür ederim sağolun demiş dim şey ben iş başvuru yapacak dım  tabi buyrun lütfen buradan gelin isminiz ada efendim güzel isim demiş ti bana güvenlik çok iyi biriydi .

Gel Jale  hanım iş görüşmesine gelen bi arkadaşımız var tabi talip bey gönder içeri hemen efendim .

Gel canım demiş di Jale hanım bana çok güzel bi bayan dı Jale hanım oturun lütfen evet ben şey efendim muhasebe bölümü okulu bitirdim güzel demiş di Jale hanım ve sıtajerlik olarak başlayacakdım anladınm  sen bi numara bırak biz sana iki gün içinde döneriz tamam olur demiş tim ama ararlar mı bilemiyor dum doğrusu.

Ve çıkmış tım  oradan güvenlik bana sormuş du ne oldu nasıl geçti bilmem iki gün sonra döneriz dedi ve numara mı aldı ne güzel hayırlı olur inşallah almadı ki daha beni işe olsun kesin arayacak dır  bekle sen inşallah dedim .

Sonra mert beni aramış tı yine baksam mı acaba diye düşündüm  hayla da  çalıyor du telim ve dayanmayıp açmıştım telimi alo dedim ilk önce aşkım dedi mert de bana canım özür dilerim  görüşelim mi bende evet olur demiştim ve bir cafe de buluş muş duk   sonra cafe te  gelmiş di elinde beyaz güller vardı  ve karşıma geçip uzunca bakmıştı bana neden  onu gördüğüm zaman yenik düşüyordum ki aşk işte ve bana sıkıca sarılmış binler ce kez özür dilerim demiş di bende onu kayıp etmek istemiyor dum  doğrusu ve affet tim sonra konuşmaya başladık aşkım demiş di .

Nasıl geçti yeni iş görüş men diye sormuş du ben daha bi şey yok haber bekliyecem dedim iki gün sonra .

Oda merak etme sen çok başarılı bir kız sın eminim arayacak lar dır demiş ti ,eyer olmazsa bizim babamın şirketine koyarız seni istemem dedim ben kimsenin yardımı olmadan kendi ayaklarımın üstün de duracam diye söz vermiş dim babama oda yanlış anlama sen bilir sin demiş di .

Artık yeni evin  de beni yemeğe davet edersin demiş di .

Bende olur tabi demiş dim ama deniz ne der bu duruma bilemem önce denizi aramıştım  deniz cim mert bu akşam bize yemeğe gelecek bi sakıncası  olur mu canım demiştim hayır orası senin evin sonuç da ne sakıncası olacak ki demiş ti ve barıştınız mı hiç küsmedim ki ona ben demiştim ah bu senin bu kalbin yok mu  diye söylenmiş ti deniz .

İş görüş men ne oldu adacım şey iki gün sonra arayacak lar mış peki senin  benim de tatlım aynı yani tamam canım akşama görüş ok canım öp seni bende canım bay .

Ne dedi deniz hanım tamam geliyorsun şükür affet din mi  beni canım ben sana hiç küsmem ki sadece kırgın dım gerçek den ben bazen patavatsız lık yapa biliyorum işte canım benim tek kusurum da bu diyerek gülmüş tü   mert yine beni en zayıf noktam dan vurmuş du mert söz konusu olunca ne yapayım kalbime söz geçmiyor siz hiç aşkı olmadınız mı benim ki de öyle.

Bi kere kalbim  ille de mert diyor  başka bir şey gözüm görmüyor du sonu ne olur sa olsun o benim ilk aşkım dı ve ben ona çok güveniyorum umarım oda aynı şekil de benim için öyle olur aksi takdir de kalbim tekrar aşık olmazdı**************************

************************************

İNTİKAM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin