1.9

749 30 3
                                    

"Evet şu an çarşıda yız ,deniz buraya da bayılmıştı , artık bir telefonum vardı bende bi şelfi yapayım dedim ,keçi kız hadi dondurma yermisiniz .

" Evet olur abim dedim deniz söyle mutlu musun dedim evet ada çok çok eyleniyorum sevindim canım yorulmadınız degilmi diye sormuştu .

"Abim yok dedik biz halimiz den ,memnun duk, ve cafe de oturup birer kahve içmişdik .deniz lav obaya gitmişti" bende o fırsat dan "abime sormuş tum, abi dedim söyle keçi bak ne diyecem sana deniz nasıl bir kız sence niye sordun ki hiç merak ettim ,güzel kız dimi.

" Evet güzel allah sahibine bagışlasın belli olmaz belki sana bağışlar saçmalama kıza söyleme  rezil edersin bizi niyeki ,ona bakışların gözüme çarpmıyor değil yani sus geliyor ayıp olacak ********

"A deniz gel canım dedim ve bu seferde abim gitmiş di ,ben yine dururmuyum hiç deniz demiş dim .

" Evet ada ne oldu ,şey diyecem canım sence agbim mi , nasıl buldun diye sormuş dum ,deniz bi ara kızarmıştı iyi neden ki ,yani yakışıklı degilmi ,ne diyorsun ada hiç dedim ben aday sam bu işi yaparım.

"Kalkalım mı kızlar demişti " abim olur bu günlük bu kadar yeter dimi deniz evet güzel bir gündün yarında biz çıkarız ne dersin deniz olur adacım demiş di,ama adanın aklında başka bir plânı vardı aslın da .

"Niyeti onları başbaşa burakcak tı  .,yani benim çokmu hainim yok ya sonunda aşk varsa ne güzel olur en azından onu seven biri olur hayatında .

" Deniz ben biraz odam dayım tamam canım bizde birer kahve içelim mi ,bahçede olur diyen deniz adanın abisiylen güzel vakit geçiriyordu.

Ada mertin aramıştı ,alo aşkım nasıl aradın beni bu benim yeni numaram mert demiş tim.

"Oda çok sevinmişti ,artık benim de bir ,telefonum var aşkım konuşuruz artık evet nasıl geçiyor diye sormuş tu .mert bana  iyim dedim sen nasılsın  nerdesin şu an ben mi , ev deyim demiş ti .

Mert" oradan sanki kadın sesi duyar gibi olmuş tum ,sanki yoksa bana mı öyle geliyordu anlamadım ve bir den mertin teli kapanmıştı .

"Deniz gelmişti odama ne oldu sana yok bir şeyim dedim var bir şeyin bence hadi söyle kızım merti aradım EE ,esi " ne oldu biraz konuştuk sanki orada yanın da kadın sesi gibi bir şey duydum deniz demiş dim .

Dışardadır ,tatlım bilmiyorum evdeyim demiş di bana bilemiyorum tatlım ararsın sonra aradım teli kapalı yüzüme kapandı ,şarjı bitmiştir ,hadi ama takma bu kadar ne diyecem deniz söyle haftaya gitsekmi ki acaba .

Deniz de bana mert içinmi diye kızmışdı .sen çıldırmışsın gerçek ten bu sen misin kızım evet niye diye sordum ne bileyim ne güzel ailenin yanındasın daha ne istiyorsun .

Bende seni anlamıyorum deniz dedim kıza hâlbuki onun suçu yok tu ,aşk beni kör etti sanırım .

Deniz kızıp gitmiş di "o  damdan ,hemen gidip ,gönlünü alman gerekti ,of ya ne yaptım ki ben .

Anne deniz nerde bahçe de ,kızım bir şeymi oldu yok annem dedim deniz canım söyle özür dilerim kızım affet beni yok ya önemli .

Biliyormusun ,ada demiş di ,bana sanki eski deniz gitmiş yerine bambaşka bir kız duruyor du .

Ne oldu canım diye sordum ben şunu anladım hayatımda hep yanlışlar yaptım benim senin gibi bir ailem olmadı nerden çıktı şimdi bu biz varız dedim .

Evet siz varsınız ama gerçek aile gibi olmuyor sen sen ol ailenin değerini bil ,biliyorum zaten kızım sen yine duygusal oldun.

Hadi gel kahve içelim yok artık içim dışım kahve oldu canım ben biraz dinleneyim demiş di ,olur canım deniz seni seviyorum unutma bende seni ,keçi sendemi ya .

Ada düşünmüştü ,annesi yanına geldi birlikte çay içelim mi kızım olur annem demiştim galiba deniz haklıy dı,bu sefer dedim kendime ve annemin dizlerinde yatmışım annem yine saçlarımı okşuyordu okadar sıcak elleri varki incitmekden korkar gibi oksuyor du canım annem benim .

İNTİKAM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin