1.11

640 25 0
                                    

"Bir hafta sonra artık o gün  bu gündür  gitme vakti gelmiştir ,İstanbul a gidiyoruz .

" her şey için çok saglun olsun yavrum sende artık bizim kızımız sayılırsın ne zaman istersen gelebilirsiniz  .

"Çok teşekkür ederim  demiş ti ,deniz babam nerde anne odaya bak tamam babam nerdesin geliyorum yavrum al şu parayı diye bana uzat mıştı baba var benim param olsun kızım yanın da bulunsun ne olur ne olmaz dimi babam .

" Babam ya senin hakkını nasıl ödenir ki ,sen çalış ozaman öder sin hadi geç kalma yürü  deniz kızım gel hele efendim al yavrum sen efendim hiç gerek al diyor sam al kızım sende benim kızım sın .

"Artık demiş ti ,yufka yürekli babam benim ya denizi unutma mış ,denizde ağlamış dı .

Benim bir ailem yoktu ama şimdi oldu sizleri tanıdığım için çok şanslı yım ben ada kız böyle bir ailen var sende çok şanslı olmalısın onlar benim herşey im zaten hadi arabayı kaçıracak sını .

" Demiş ti ,abim keçi ne zaman seneye abi özleyecem kız sadece beni demiş dim ,abime yürü hadi yürü bakdım annem yine ağlıyor du al şunları kızım yolda yersiniz .

"Zavallı annem börek " yaprak sarmış kıyamam ben ona diyerek bende ağlamaya başladım.

"Ve veda saati gelmişti tıpkı ilk gittiğim gün gelmişti aklıma ve ben yine çok üzgündüm artık yeni bir hayata adım atmak üzere yola cıkmış tık .

" Bekle bizi İstanbul diye bağırmış dım deniz ne bağırıyorsun kız ne yapayım sen bence merti özledim dimi demiş ti deniz bana evet canım hem öyle hem de yeni işimi merak ediyorum bende doğru su .

Demiş ti ,deniz evin adresi  aldınmı evet canım babam verdi canım benim çok özleyecem onları bende .

"Sen de mi dedim deniz e  ne kızım annen leri dedim tabi öyledir .neyi ima ediyor sun sen bakayım diye deniz beni gıtıklamış tı ,boş ver deniz dedim ona söyle canım ilki seni tanımışım ilk zaman da bu kadar çok severim sanmıyordum seni .

*Bende seni canım ve üstelik  ne üstelik demiştim denize yani sen tabi ben senin için bir köylü güzeliy din dimi yok tatlım ya onu demek istemedim tamam şaka yaptım diye gülmüştüm deli dedi bana deniz .

Ama onu çok seviyordum ,ondan başka arkadaşım yoldu insanın bir tane güvene ve sırtını yasta ya  biri olsun o bana yeterdi .

Şükür gelmiş tik ,deniz kalk ya dedim geldik biraz daha uysam kızım nerde uyacak sın hadi tamam demiş ti .

" Ve yine İstanbul daydık ne yapıcaz şimdi peki vallahi babamın verdiği adresi bulacaz tamam boynum tutulmuş ya ,nerden başlayacaz bilmiyorum ama karnım zil çalıyor çok acıkdım hadi şur da köfte ekmek yiyelim olur gel .

"Bakarmısınız mer hoşgeldiniz demişti, garson bize ve denizi birden gülmek tutmuştur.

" Ne gülüyor sun kızım dedim birden aklıma bir şey geldi ne geldi boş ver kaçık sın sen  biliyorsun dimi ve sende ,ayran alabilirmiyiz .

"Buyrun ,sağol  demiş di yine gülerek  kızım ne oldu sana bu gün yok ya bir şeyim hadi kalk artık bir an önce şu adresi bulalım niye güldüm biliyor mus niye köyden fındık şehri olduk öyle olduk dimi yürü ya demiş dik kaçık maçık ama iyi kız dı şu deniz .

" Sonun da bulduk adresi tam karşımızda denize bakan bi ev vardı ve burası mı diye denizin ağzı açık kalmışdı ,kızım senin amcan ne zengin mış eh ol sun o kadar harika burası dur kapıyı açma hemen dedim niye önce bismillah diyerek açalım kapıyı aynen çok doğru söylüyor sun .

"Canım bayıldım buraya ne yalan söyleyim bende çok büyük burası kızım aynen tatlım hadi boğaza karşı bi kahve içelim kahve yok ki çık al tatlım dedim oh diye bir nefes aldım .

Çok mutluyduk her ikimizde sıra işe gelmiş di ,pazartesi gidecek dik hayırlısı artık ,bize bi şans dileyin !

İNTİKAM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin