"Sonunda ,uzun zaman sonra odam dayım ,sanki hiç gitmemişim ,gibiydi okadar çok özlemişim ki.
***Çok rahat bir uyku çekmiş tim insanın ,evi gibi yokmuş doğrusu ,deniz nerde acaba deniz diye bağırmış tım ,annem yine mutfak da .canım kalktın mı ,yavrum evet annelerin en güzeli mis kokulu kızım benim, yeme şunları şöyle yıkanacak olsun annem ,deniz nerde anne yatıyormu ,yok yavrum .
Nereye gitti bu kız abinle çıktılar ,agbim len mi ne iş hayır dır ,kızım market e ,yolladı ,abini .
" Deniz ben de gideyim biraz hava alırım dedi kızım ,ne var ki bunda yok bir şey annem hadi yüzünü yıka İstanbul seni unut durmuş bakıyorum da ,yüzde yıkamıyorsun hemen annem ,demiştim.
"Tam merdivenleri ,çıkarken denizle abim gelmişti, günaydın lar çift ler, günaydın keçi kız demiş ti ,abim bana neler aldınız bakayım gel süt de var tamam ben geliyorum nereye yüzümü yıkayacam keçi diyorum işte .
***Geçmezmisin tabi geldiniz mi ,çocuklar evet anne nasıl buranın havası iyi geldimi ,bayıldım teyzem çok temiz bir havası var .
" Baba cım kalkdın mı ,evet yavrum nasıl sın ,iyim demiş dim ,ve birden gözü kararmış tı "işte o an çok korkmuş tum .
" Babacım iyimisin dedim oda yok bir şeyim kızım diye beni oyalıyordu ,ama ben anlamışdım .
"Hastaydı çünkü ,annem kahvaltı hazır diye bağırınca bizde aşağı ya inmek zorunda kaldık .
***Baba dedim söyle yavrum gerçekten bir şeyin yok dimi dedim ya yok yavrum tamam öyle olsun bakalım hadi annen bekliyor ,ada kızım efendim babam kimseye bir şey deme ,nasıl istersen .
"Hadi, hadi ya nerde kaldınız çay soğu du,geldik işte ,bu gün ne yapacaksınız denizi gezdirecem babacım.
" İsterseniz ben gezdireyım sizi demiş di,abim "abi dedim ne ne var kızım gezdireyim dedik .
***Ne dersin deniz cim olurmu ,farketmez canım telefon çalıyor kimin benim telim yok ki benim olamaz .
Deniz birden benimki ben geliyorum ,alo demişti ,deniz benim mert ,ne oldu " adayı verir misin şu an Kahvaltı yapıyoruz mert ,sonra ara ya versene kızım .
Kim diye sordum yanına gidip al mert annenler duymadan konuş sonra ara dedim ama cins işte illede ver diyor sağol canım ,alo mert aşkım niye teli vermiyor sana ,kıza kızma lütfen annemler burada o yüzden nasılsın diye sormuş tum ,iyi değilim seni özledim .
"Mert yeni geldim canım olsun ölemeyezmiyim tabiki de özlersin aşkım ,sen evet bende çok özledim tamam şu an kapamak zorunda yım .
İyi öyle olsun bakalım aşkım yapma böyle ama neyse, görüşürüz ,öpüyorum seni bende aşkım diye teli kapamıştım .
Kafamı tam döndüm annem arkamdaymış ,kiminlen konuşuyor sun bakayım sen yok anne yurttan müdür o yüzden mi .müdüre öpdüm "diyorsun .
" Öyle mi dedim diyerek hemen aşağı ya ,inmiş dim "al canım telini sağol birşey değil canım .
"Abisi ,ada için hediye almıştı ,tabi denizi de unutmamış , al bakalım küçük hanım bu ne abi açta gör .
Deniz hanım sizin için bana damı ,aldınız çok tuhaf oldum şimdi niye sende diploma kazanmadınmı çok teşekkür ederim bu çok güzel bir buliz miş iyi günler de kullanın demiş deniz çok mutluydu .
" Keçi açmadın mı daha açtım ,abim bunu babam la ben düşündük ,ay telefon babacım abim çok teşekkür ederim .
"Keçi kız deniz bak dedim benim de artık bir telefonum var evet canım güle güle kullan sağol canım de hadi hazırlanın çıkalım tamam abi .
Deniz hadi odama gidelim kızım dur yavaş düşecem şimdi deniz telefonum oldu kızım iyi işte ne güzel bak şimdi .
Ne yapıyor sun ada mert" i arayacam yapma şimdi biri gelir odaya kimse gelmez kontürüm yok ya iyi çarşıya çıkınca alırız hadi inelim tamam sen in ,geliyorum ok .
Çok güzel olmuşsunuz demiş ti, abisi denize ,ada geldim hadi çıkalım abi söyle bana kontürüm yok tamam alırız demiş di canım abim benim o herşeyin iyisini hakediyordu "acaba denizlen arasını yapsam mı ki de düşünmedim değil yani neden olmasın.
***bi ara ağızlarını ararız yani belki de olur hım diye gülmüşdüm ,arabada abim ne gülüyor sun kız keçi demişti,!!!!!!!!!!
*************************burnuma aşk ******kokusu ********
geliyor *******sanırım **********
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM...
Teen Fictiontest çubuğunu korkuyla bakıyordum yaptığım bi hataydı ve bunun bedelini ödemek istemiyorum 18 yaşındayım ve hamile olamam olmamalıyım gözlerim test çubuğuyla buluştu çift çizgi o an gözlerimin karardığını hissediyorum kafamın yastıkla bütünleştiğini...