6,ay sonra ***************
"Evet okulum bitmiş di, ve çok mutluydum ,çünkü artık aileme gurur la ,diploma mı ,gösterecek dim.
Ve bu gece yola çıkıp sürpriz yapacakdım onları o kadar çok özledim ki tarifisi yok ,canım diye deniz gelmiş di ,o da diplomasını almıştı ,ama onun bir ailesi olmadığı için ne güzel dedi bana neden ,canım demişdim neden olacak sarıla bilecegin bir ailen var ,üzülme canım sende gel benim le ,peki ama bi şey demezler mi, tabi ki de ,hayır seni en az beni sevdikleri gibi severler emin ol ,tamam hemen hazırlanan deniz çok mutluydu , o yılardır aile sevgisi olmadan yaşamıştı .
Yurda mert gelmiş ti ,adanın odasına çıkmış tı ,karşısına deniz çıkmıştı ,mert " burada sabah sabah ne arıyor sun canım adaya geldim o hazırlanıyor ailesinin yanına gitmek için yani dönmeyecek mi dönecek bende gidiyorum sende mi .
"Evet neden şaşırdın ki bilmem sen gitmez din niye gitmeyim ki onun ter temiz ,bir kalbi var sakın ona zarar verme mert yoksa karşında beni bulur sun ,anladın mı ,ne diyorsun sen ya ,yoksa sen adayı kıskanıyor musun bakayım ,saç malama ne alakası var .
" Ada görmüştü ,mert burada ne yapıyorsun seni görmeye geldim canım ,sevinme din mi ,yok ondan değil de ,
"Bu gün akşam yola çıkıyor musunuz evet ailemin yanına gidiyorum dönmeyecek misin yok ,dönecem tabi ama bi süre orada kalacam anladım !
Ama ben seni özlerim yapma böyle mert beni yanlız burakıyorsun yani ,
Hadi madem bir şeyler yapalım bidaha seni ne zaman görürüm bilmem tamam denize haber vereyim ,sen bekle aşağı da ok ,demiş di ,mert." Deniz ,canım efendim biz mert len çıkıyoruz bi saatte gelirim tamam ,ok tatlım çabuk gel ama gelirim hadi öptüm seni .
"Ada ,demişti deniz ne oldu canım kendine dikkat et ,neden böyle konuştuğunu bilmiyorum dum ,doğrusu .
" Hadi ,aşkım geldim seni bekliyorum geldim işte ,ne yapalım bilmem bir şey yedinmi ,yok ya "vakit olmadı ki .
***Aşkım ya söyle demiş tim ,ben seni çok özleyecegim ,bende seni ,demiş tim ,ne olur çok kalma orada ,tamam sözmü ,söz .
" Aslın da mert de ona gerçek ten bağlanmış tı ,ve onunla olmak ona huzur veriyor du ,tabi adaya da "ama neden se mert birden değişen biri olduğu için onun için sadece pilotunik aşklar olmuştu hayatın da ama aşk başka evlilik çok farklıydı onun gözün de .
***Ada çok masum saf duygulara seviyordu onu ,
"Ada ,efendim buraya dödüğünde yurda mı ,kalacaksınız yine bilmem hiç düşünmedik ,bence kalmazsınız yani bi, dönelimde neyse artık dönsek mi ,tamam canım burakayım seni .
**Aslında hiç gitmeni istemiyorum beni üzme lütfen demiş dim ,dönecem hem sürekli konuşuruz tamam telde ,iyi olsun hadi ama çocuk gibi yüzünü asma ailemin yanına gitmem lazım çok özledim onları tamam ok canım sen üzülme demişti .
" Ve beni bırakmış tı ,sonra beni yine öpmüş dü ,bana dokunduğun da sanki kalbim yerinden çıkacak gibiydi ,onu okadar çok seviyordum ki .
Ailem den sonra hiç bu kadar başkasına ilgi duyacagımı bilmiyordum,ama ne olur sa olsun her şey böyle sürsün istiyorum .
"Kızım nerde kaldın ,demiş di ,deniz " geldim canım geç kalacaz merak etme daha var saat ,te canım dedim niye.
"Sen bu kadar kuş gibi uçuyor sun ,bilmem .
" Ada demiş di ,bana söyle deniz biraz konuşalım mı ,tabi ne hakında ,mert ve senin hakında canım .
"Mert mi dedim ve öyle kala kaldım acaba ne söylecekdi ki ************
********
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM...
Teen Fictiontest çubuğunu korkuyla bakıyordum yaptığım bi hataydı ve bunun bedelini ödemek istemiyorum 18 yaşındayım ve hamile olamam olmamalıyım gözlerim test çubuğuyla buluştu çift çizgi o an gözlerimin karardığını hissediyorum kafamın yastıkla bütünleştiğini...