1.7

949 32 0
                                    

"Evet ,artık yola çıkmak için ,hazırdık ,deniz diye avazım çıkana kadar bağırmış tım.

" Ne bagırıyorsun geldik ,ya ada ne diyecem söyle ben gelmesem mi ,acaba  sizinki ler ,kızmasın bunu konuşmuş tuk ,ve senden bahsetdim  canım buraya ilk geldiğim de ,seni beni yanlız bırakmadığını herşeyi biliyorlar oyüzden bi sıkıntı yok gidiyoruz .

"Evet haklısın demiş ti ,deniz  bana yürü ,çocuklar gidiyor musunuz evet müdürüm demiştik.

" Sizi özleyecem demişti ,biz de  sizi  döndüğünüz de artık buraya dönmeyeceksiniz dimi sanırım artık kendimize bi ev bakarız yolunuz açık olsun çocuklar hoşçakalın .

"Ve çok mutluyduk artık gidiyor duk .

" Tam çıkarken yurt tan ,mert kapı daydı ,ikimiz birden mert "burada ne yapıyorsun ,sizi bırakmaya geldim biz giderdik olsun seni bi kez daha göreyim dedim ister sen ,gideyim yok canım .

***tamam hadi atlayın arabaya gel deniz demiş dim ,denizin biraz yüzü asıkdı ,neden se .mert i ,o tanıştırmış dı" bana ama neden bu şekilde yaptığını anlamıştım çünkü bana zarar gelsin istemiyor du .

" Ota gara gelmiş dik ****************

"Araba birazdan kalkacakdı " deniz binmiş di otobüse ve bende mert ile vedalaşıp yorduk ,sonra "mert benim elimi tutup tam öpecek ken .

" Deniz yine araba kalkacak diye bağır mıştı ,gitsem iyi olur dedim ,tamam canım kendine dikkat et seni seviyorum demiş di ,mert bana ben de ona tabi .

"Ve yola çıkmıştık ,tam 9 ,saat süren yoldan sonra hele şükür geldik ,işte benim kasabam ,kızım burası bir harika şu doğallığın güzelliğine bakarmısın ,demek sen burada doğdun .

"" Evet burada doğdum denizcim burası çok güzel  bir yer insana huzur veriyor ,hadi gel şurdan gidelim .

"Olur ,ayaklarım gitti ,ada sende giymeseydin şu topuklu ayakkabı  denizcim .demiş tim .

"Ve gülmeye başladık ,ikimizde karşımda agbimi görmüşdüm ,agbi  kız ,ada sen misin" evet abicim benim canım benim ne kadar değişmiş sin .

"Bu güzel hanım efendi kimdir ,yurt tan ,arkadaşım deniz abicim mer ,demiş di .

" deniz ve tanışmışlardı ,deniz başka biri gibi olmuştu sanki abimi görünce  kim bilir belki aşk olur diye hayali kurdum .

"Hadi bakalım eve geçelim olur .çok özledim burumda tutuyor herşeyi abicim bizde seni özledik ,bak abi bu ne o kız diplomam.

" Afferin ,sana kız sen bizim gurur kaynıgımız sın ,sanada bu yakışır canım kardeşim ,benim diye beni öpmüştü.

"Bende o an çok duygulandım ,sonra abim denizide ,tebrik etmişti umarım aileniniz sizinle de gurur duyuyor dur ,deniz oracıkta ağlamış tı .

" Canım yapma böyle ya kusura bakmayın ne oldu ki yanlış bir şey demedim ,dimi demiş ti ,abisi hayır bizlik bir şey değil sizi böyle görünce biraz duygusal bir dönem yaşadım işte iyim ben ya ,ne oluyor ada diye sormuş du, yok bir şey abicim ben anlatırım sana.

"Demiş dim ,geldik canım işte benim sıcak yuvam çok güzel bir ev değil köşk sanki evet biraz eski gibi dursa da ,tarihi bir ev burası kızım çok güzel ya ,demiş di .

" Deniz ,tamam gel girelim ,annem her zaman ki ,gibi beni yine mutfak  önlüğü üstünde elleri hamur kokulu annem boyunuma sarılıp ağlamış dı .

"Ben de kendimi tutamadan onunla birlikte ağlamaya  ,başladım ,zavallı deniz zaten tam bir sulu göz olmuştu .

'Aslın da onu anlıyorum  ben şehire giderken de çok ağlamıştım ,denizi tanımadan kendimi orada yanlız hissetmiş tim .

***Ama benim sevgili ailem herşeyim onları  ,çok seviyorum bizim için ve annem "babam  abim  biz bir kalabalık aile yiz ,ve ben çok şanslı bir kızım,  neden mi böyle sıcak bir yuvam olduğu için desem allah yokluklarını aratmasın bana canım ailem ,deniz yanıma  gelmişti ,sen çok şanşlısın ve iyi bir kalbin var umarım hep böyle kalırsın canım sen  neden öylesine dedim ,hadi üzülme artık bizim arkadaşlığımız sonsuz olsun canım derken .

" Annem girmişti odama anne canım hadi bakalım börekler pişti geliyoruz anneciğim ,kızım sanada çok teşekkür ederiz neden efendim demiş di .

Deniz kızımı orada yanlız bırakmadığı n,için olurmu canım tabi ki de burakmazdım ,ada çok iyi ve temiz kalpli bir kız ,evet öyledir .

Benim meleğim o hiç bir zaman başımızı önüne eğmedi .bizde onu hiç üzmedik yani ona güvencimiz sonsuz ,demişti "annesi .

" Bende annemin bu konuşması beni çok düşündürmüş tü ,ya bir gün onları hayal kırıklığına uğratırım diye çok korkuyorum yoksa kendimi affetdemezdim .

************************************

İNTİKAM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin