3. Kapitola

5K 193 5
                                    


„Počúvaj a ty čo máš s Aaronom?" spýtala sa ma Cass po ceste k Aaronovi domov.

„Nič, prečo?"

„No, zavolal ťa, teda aj nás na jeho oslavu. A to čo predviedol dnes ráno? Ako ťa pozdravil? Netušila som, že vôbec vie, ako sa voláš. Spávate spolu?" prevrátila som oči a ak by sme nesedeli v taxíku, tak by som ju zbila.

„Jasné, spávam s bývalým mojej sestry, ktorý predvčerom ani nevedel kto som, ako si vedela? Prosím ťa, on sa iba snaží byť milý," mávla som rukou.

Konečne nadišiel ten čas začiatku párty. Nakoľko Aaron nedefinoval presný čas, museli sme sa orientovať podľa toho, kedy začne hrať hudba. Tá začala hrať chvíľku po ôsmej a keď sme tam dorazili, už tam bola snáď polka našej školy. Samozrejme, aj nejakí tí ľudia z iných škôl, ktorých som absolútne nepoznala.

Nezvonili sme, ale rovno vošli dovnútra. Keď sme už boli v chodbe, ako prvú sme zbadali veľkú modernú obývačku napratanú ľuďmi. Decká boli už vo veselom stave, dokonca jedna Aaronova spolužiačka už tancovala na stole. Bez trička.

Napravo od nás boli stoly so samým alkoholom. Na jednom sa však našli aj nejaké džúsy a coly, ale pochybujem o tom, že sa v nich nenachádzal žiaden alkohol.

Naša skupinka sa teda hneď vybrala k alkoholickým stolom. Ja som si tam s Cass naliala vodku a pri druhom stole sme si k nej doliali trochu džúsu. Mala som pravdu, v tom džúse bolo viac alkoholu ako v tej vodke .

Dali som to naraz a išli si ihneď dať ďalší. Dnes mal predsa začať môj plán, tak musím mať odvahu. Ani som sa nenazdala a z druhého bol tretí, z tretieho zasa štvrtý a takto to pokračovalo, až kým tam už nič nezostalo. Na našu obranu, na začiatku tam bola už len polovica.

Bola som uprostred tanca v strede obývačky s Cass a Dianou, keď sa mi okolo pása dozadu obmotali silné, svalnaté ruky, ktoré ma stiahli na bok z parketu. Ocitla som sa medzi skupinkou štvrtákov a čerešničkou na torte bola moja sestra. Rýchlo som sa obzrela na ruky, ktoré ma držali a zistila som, že patria Aaronovi.

„Ideme hrať alkoholické závody," uškrnul sa Aaron. „Je to niečo ako závody v pití. Kto vydrží viac, vyhráva," dodal rýchlo.

„A čo je výhra?" zaujímala som sa.

„No predsa ja," povedal samoľúbo.

„Nemáte aj niečo, o čo sa oplatí hrať?" zatiahla som ironicky, na čo sa okolo mňa spustil smiech. Aaron sa dotknuto chytil za srdce a povedal: „Auu."

„Dobre, dajme sa do kruhu a zatočíme fľašou, kto pôjde prvý," povedalo jedno čiernovlasé dievča, ktoré sa volala Tiffany. Všetci sme sa usporiadali do kruhu, Allison zaujala miesto oproti mne, aby bola čo najďalej. Tiffany roztočila prázdnu fľašu, ktorá ukázala na Kevina a Amandu.
Obaja sa poslušne postavili, vzali si do ruky stredne veľký pohár naplnený do troch štvrtín. Postavili sa oproti sebe, Aaron ich odštartoval a naraz do seba začali liať tekutinu. Trvalo to chvíľku, kým sa Kevinovi vyprázdnil pohár a víťazne sa usmial. Kevin si sadol na svoje miesto a Amanda ako porazená zostala stáť. Kevin zatočil fľašou. Jeden koniec ukazoval na Aarona sediaceho vedľa mňa a druhý koniec smeroval k Lauren, nízkej blondíne.

Bez slova sa postavili, vzali si poháre a na Kevinove odštartovanie začali piť. Nestihli sme ani žmurknúť a Aaron mal už prázdny pohár. Všetky dievčatá mu začali tlieskať, zatiaľ čo ja som mala chuť iba pretočiť očami. Lauren zostala stáť, zatiaľ čo si Aaron sadol nazad na svoje miesto. Aaron roztočil fľašu a keď som videla, na koho to padlo, sucho som sa zasmiala. Jeden koniec ukazoval na mňa, zatiaľ čo druhý smeroval k mojej sestre.

Než som sa nazdala, už pred nás Aaron postavil poháre a pitie sa mohlo začať. Allison si priložila pohár k nosu, aby vedela, čo pije, no bola to vodka. Cítila som ju z Aarona hneď, ako si sadol vedľa mňa.

Akonáhle som započula teraz, hodila som do seba celý obsah pohára, a ignorovala som jeho príchuť. V rýchlosti som sa pozrela na sestru, ako na tom je ona. Bola len v polovici, keď niekto vykríkol: „Madison je víťaz!" Naraz sme sa pozreli na jej pohár, v ktorom bola stále štvrtina nápoja. Nenávistne na mňa zazrela a vyliala tekutinu na moje tričko, ktoré bolo do sekundy celé mokré. Šokovane som sa na ňu pozrela.

„Šibe ti, Allison?" vyhŕkla som po tom, čo som sa ako tak spamätala. Ona mi na to však nič nepovedala, len sa ďalej spokojne usmievala.

„Allison, toto si fakt nemusela," povedala na moju obranu Tiffany. „Aaron, choď jej dať nejaké tričko, nech tu chudinka neprechladne," prekvapene som pozrela na Tiffany, nakoľko som to od nej nečakala. Ešte väčšie prekvapenie bolo, keď Aaron urobil presne to čo Tiffany povedala.
Jeho izba bola na druhom poschodí na úplnom konci chodby. Napravo od dvier bol menší rohový gauč, pred ktorým postával stolík, na ktorom boli porozhadzované rôzne papiere. Ako končil gauč, boli tam menšie dvere, ktoré viedli predpokladám do šatníka. Na konci izby bola obrovská posteľ, ktorá bola pekne ustlaná, čo ma až prekvapuje od chlapca ako je Aaron. Oproti bol menší stolík s počítačom a vedľa neho naľavo bol bar, kde mal odložený rôzny alkohol.
„Počkaj sekundu..." povedal mi a zmizol za dverami do šatníka. O chvíľu sa vrátil a hodil mi do ruky čierne tričko. Poďakovala som mu s úsmevom a kvôli alkoholu v krvi mi ani len nenapadlo počkať, kým sa otočí. Pretiahla som si tričko cez hlavu a až vtedy som si uvedomila, čo robím. Aaronove oči zahoreli túžbou a mne sa v hlave znovu objavil môj pôvodný plán na zbalenie Aarona Kylea.

Nie som si istá, ktorý z nás sa pohol prvý, no niekde v polke sa nám zrazili telá a následne ich nasledovali aj pery. Jeho pery boli mäkké a poddajné, taktiež som pod tým všetkým alkoholom mohla cítiť mentolovú príchuť. A hoci sa mi v bruchu nerozlietali motýliky, neposkočilo mi srdce ani sa mi od lásky neroztočila hlava, mohla som už teraz medzi nami cítiť tú iskru, avšak nie tú zamilovanú, ale sexuálnu.

Jeden nevinný, viac vinný ako nevinný bozk nasledoval ďalší a ďalší. Zatlačil ma celým telom smerom dozadu, až som narazila do dverí, ktoré som našťastie zavrela.
Vedela som, že aj napriek môjmu plánu by sa toto nikdy neudialo bez alkoholu. Ani všetka nenávisť voči mojej sestre by mi nestačila na to, aby som sa len tak povolila nejakému chlapcovi.
Pobozkal ma znova, jazykom mi prešiel po spodnej pere, na čo som hneď pootvorila ústa. Vplietla som mu ruky do vlasov a pritiahla si ho ešte bližšie. Chvíľu sme tam len stáli, bozkávali sa, užívajúc si tento okamih.

Ale potom sa rozpútalo peklo, všetka skrytá túžba vyšla na povrch. Keď ma zdvihol pod stehnami a vyhodil si ma naňho, okamžite som sa mu pricucla na krk. Bola som rozhodnutá označiť si ho, aby to Allison poriadne videla. Dnes bol Aaron môj. A na moje prekvapenie sa ani nepohol, spokojne držal krk a popri tom mi mačkal zadok.

Po pár sekundách sa prudko zvrtol a nechal ma dopadnúť na gauč, ktorý bol hneď pri dverách. Sledovala som ho, ako si vyzliekal tričko a popri tom sa približoval stále bližšie a bližšie ku mne. Natiahnutou rukou som mu prešla po vypracovanom bruchu a nechala ho dopadnúť na moje pery, ktoré doslova prahli po jeho bozkoch.

Jemne mi prechádzal prstami po odhalených bokoch a každý jeden pomalý dotyk bol ako mučenie. Čakal, kedy ho zastavím. Aj napriek tomu, že som sa nechystala zastaviť ho, vyššie sily zakročili a dvere sa tresknutím roztvorili.

„No to som si mohla myslieť..." hlas nepatril nikomu inému ako mojej sestre, ktorá stála medzi dverami s veľmi nahnevaným pohľadom. Vyplietla som si ruky z Aaronových vlasov a nechala ho, aby sa zo mňa postavil zatiaľ, čo som sa posadila.

„Ty malá, podrazácka sviňa! Čo si to akože myslíš, že robíš s mojim chlapom?" zvreskla po mne nahnevane.

„Prepáč, asi som zle počula, tvoj čo?" spýtala som sa arogantne. „Pokiaľ si dobre pamätám, už spolu nie ste."

Sestra zostala bez slova stáť na mieste a preskakovala pohľadom zo mňa na Aarona, ako keby čakala, že sa jej zastane. Myslím, že ju neprekvapilo, že je Aaron s niekým, ale skôr to, že ten niekto som ja.

„Vedela som, že ideš po mojom chlapovi, ale nečakala som, že sa zachováš takto," povedala chladne.

„Tak to máme v tom prípade asi v génoch. Ty by si nám o tom vedela rozprávať. Ja radšej idem," povedala som ironicky. Vzala som si tričko, ktoré mi Aaron dal a odišla z izby ako najrýchlejšie som vedela. Bola som na seba síce hrdá, no aj tak som sa cítila zle. Toto som predsa len nebola ja a neviem, čo to do mňa vošlo.

Poobzerala som sa okolo seba a aj napriek tomu, že bolo už dosť neskoro, dom sa vôbec nevyprázdnil. Zbadala som Cass s Royom vo veľmi chúlostivej situácii, takže som sa rozhodla nerušiť ich. Diana a Alice sedeli vonku pri bazéne a dohadovali sa či sa pôjdu okúpať, alebo nie. Ako správna kamarátka som sa rozhodla uľahčiť im rozhodnutie. Potichu som sa prikradla k nim a obe naraz sotila do bazéna.

„Toto si nespravila!" zakričala Alice, keď sa vynorila a silno žmurkla. Nemohla si pretrieť oči, pretože by si zmazala čierne linky, ktoré jej aj tak stekali po lícach.

„To bolo omylom. Vôbec som vás nevidela," zapriadla som milo. Dievčatá sa na seba sprisahanecky usmiali a začali na mňa striekať tú ľadovú marcovú vodu. Po pár minútach som skončila v bazéne s nimi. Marcové noci nie sú ešte najteplejšie, takže po pár minútach sme sa rozhodli, že sa pôjdeme prezliecť k Royovi, keďže býval najbližšie.

Trošku som si vyžmýkala vlasy a vybrala sa dobehnúť dievčatá, ktoré na mňa vôbec nečakali. Samozrejme, to by som nebola ja, keby som medzi dverami niekoho nezrazila celým mojím mokrým telom.

„Akože, vedel som, že som dobrý, ale nečakal som, že budeš až taká vlhká," zdvihla som hlavu a naskytol sa mi pohľad na uškŕňajúceho sa Aarona.

„Vtipné," zasmiala som sa. Ruku priložil na môj krk a poriadne sa naňho zapozeral.

„Toto ti tu zostane pekne dlho," nechápavo som si prešla po krku.

„Nie, nehovor mi, že.."

„Oh, ale áno. A je fakt podarený," víťazne sa usmial. Ak mám pravdu povedať, ani neviem, kedy mi ho stihol spraviť.

„Vedela by som povedať to isté," tiež som sa usmiala a obkreslila fialkastý fľak na jeho krku.
To, že mi dnes nie je dopriate mať niečo s Aaronom, som napokon pochopila vtedy, keď pribehla Diana a odvliekla ma k Royovi, pretože Alice je zle a ona nie je v rozpoložení, aby s ňou sedela na záchode. 

Prišiel utorok a s ním aj ďalšia časť! dúfame, že sa vám páčila a j keď vás možno prepadol práve pocit, že sa všetko deje prirýchlo, ničoho sa nebojte. tak sa teda vidíme o týždeň, užívajte prázdniny<3

𝘼𝘼𝙍𝙊𝙉 || 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘣𝘰𝘰𝘬Where stories live. Discover now