Po pár sekundách vnútri som síce stratila Aarona v dave ľudí, no zázračne sa mi v ruke objavil modrý plastový pohárik naplnený do polovice. Bola to typická vôňa piva, ktoré naozaj neznášam, pričom sa podáva na kazdej jednej party, ktorú moja škola organizuje.
Odvtedy som Aarona ani nevidela.Tancovala som v parkete s Carmen a Luce, srdečne som vítala všetky pohľady, ktoré patrili len mne, keďže Carmen bola Carmen a Luce mala frajera. Vlasy som mala viac menej nalepené na tváry, no vôbec mi to nevadilo. Očividne ani žiadnemu z chlapcov, keďže sa mi okolo bokov obmotali svalnaté ruky a nútili moje telo ísť naprieč hudbe ešte viac ako doteraz.
Prvá myšlienka patrila Aaronovi, predsa takto pred týždňom bola jeho narodeninová oslava, kde za mnou takto prišiel. No chlap stojaci za mnou nebol Aaron, pretože začal tancovať spolu so mnou, a to mi naňho nesedelo.
Pokračovala som v tanci s dievčatami, až kým sa nerozhodol otočiť má smerom k sebe.Vtedy som si uvedomila, že som celý čas tancovala s Oscarom, presne s tým, s ktorým ma chcela Carmen dať dokopy. Už chápem ten jej úškrn! A taktiež to bol presne ten Oscar, ktorý sa Aarona vraj vôbec nebojí. Aspoň to mi povedala Carmen.
Stál predo mnou, s iskrou v očiach a sledoval, teda čakal čo urobím.
,,Nejdeme si dať niečo na pitie?" Nahol sa ku mne a zašepkal mi do ucha. Jednoducho som prikývla a nechala sa potiahnuť smerom do kuchyne. Prenikavé svetlo žiarovky mi udrelo do očí a okamžite sa mi zatlačila hlava. Neviem koľko som toho vypila, ale mám nepríjemný pocit, že to za chvíľu zistím.
,,Uuuh, poď sem si sadni." Zareagoval okamžite Oscar a posadil ma na najbližšiu stoličku. Vďačne som sa usmiala a pomaly vydýchla. Oscar predo mna položil pohár s vodou, ktorého som sa hneď chopila a odpila si.
,,Takžee..." začal Oscar.
,,Takžee...?" Zopakovala som po ňom, pričom som sa naňho nechápavo zahľadela. Chvíľu na mňa iba pozeral, akoby sa bál prehovoriť.
,,Carmen o tebe veľa rozprávala." Povedala som nakoniec ja. Nemám rada nerozhodných chlapcov.
,,Carmen rozpráva všeobecne veľa." Zasmial sa, čím sa uvoľnila atmosféra medzi nami. Až teraz som mala príležitosť poriadne si ho prezrieť. Nebol škaredý, to som si mohla všimnúť už na zápase, musím dokonca povedať, že bol naozaj veľmi zlatý. Keď sa na mňa takto usmieval v lícach sa mu objavili jamky, ktoré ma len utvrdili v jeho rozkošnosti. V zelených očiach sa mu stále trblietali iskričky, a vtedy sa to už nedalo poprieť. Oscar bol naozaj najzlatší chlapec, akého som kedy stretla.
,,Och môj bože, koho tu človek nestretne! A ešte v akej spoločnosti, Madison, že sa nehanbíš. Takto zradiť náš tím! Čo by na to Aaron povedal?" Ozval sa za nami ten najotravnejší hlas. Moja sestra.
,,Čo by na to Aaron mal povedať? Ako vidíš, Madison prišlo zle, tak som sa išiel Thea spýtať kde ma niečo na bolesť hlavy." Spoza Allisom zaznel další hlas, krorý nepatril nikomu inému ako Aaronovi. Bola som opitá, no hneď som vedela, že toto nedopadne dobre.
Allison sa naňho prudko otočila a povedala: ,,Ty vieš kde má Ibalgin! Ste kamaráti a spolužiaci. A na takejto párty nie si prvý krát, vieš kde sa takéto veci nachádzajú." Zamračila sa popri tom ako otvárala jednu zo skriniek. Vybrala z nej krabičku s liekmi a hodila ju smerom k Aaronovi. Ten ju s ľahkosťou chytil, presne ako správny kapitán.
,,Zlato, viem kde má Theo kondómy, to kde má lieky ma naozaj nezaujíma. Ale predsa len bola si to ty, kto s ním chodil- teda aj s polovicou zvyšných ľudí tu- čiže sa neoháňaj svojimi vedomosťami o všetkých." Povedal. Prešiel okolo mňa, pričom mi zobral prázdny pohár a naplnil ho znova vodou.
YOU ARE READING
𝘼𝘼𝙍𝙊𝙉 || 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘣𝘰𝘰𝘬
RomanceNie je to vzťah, je to plán pomsty. Aspoň to si hovorila Madison Whiteleeová, keď skočila do nezmyselného vzťahu s Aaronom, bývalým frajerom jej sestry. Čo sa môže vyvinúť z romániku, ktorý mal slúžiť ako dôkaz, že je Madison rovnako dobrá ako jej s...