47. Kapitola

4.5K 165 46
                                    

Párty, na ktorú nás nasledujúci piatok zavolala Tiff bola dobrá. Na moje ešte stále rozdrvené srdce priam ako stvorená. Aspoň to som si myslela, kým som s pohárom fernetu nenarazila do Aarona. Samozrejme, nevenovala som mu žiadnu pozornosť, a ani on už nevyzeral, že by ma chcel o niečom presviedčať.

Neznášam tmavý alkohol, no s Cass sme sa dohodli, že dnes spravíme niečo čo sme ešte nikdy nerobili. Až na to, že som jej zakázala vyspať sa s niekým.
Pili sme stále viac a viac, no vždy sme to dokázali vytancovať a začať odznova. Po určitom čase som si všimla Aarona aj s kamarátmi sedieť na gauči v rohu a o niečom debatovať. Občas sa nám stretli pohľady, no vždy som sa otočila. Vždy.

„Ideme hrať hru!" vykríkla z ničoho nič Tiff, ktorá k nám dotancovala.

„Znova?" spýtala som sa s trpkým smiechom, narážajúc na minulé pokusy na zábavu, ktoré Allison vždy prekazila.

„Samozrejme, že áno. Žiadna párty nie je dobrá pokiaľ sa nehrá nejaká úžasná hra, predsa," Tiffany sa na mňa široko usmiala.

„Aká hra?" spýtala sa Cass, ktorá stála hneď vedľa mňa.

„Uvidíte, poďte za mnou," potiahla nás za ruky smerom von z izby.

„Katie s Debbie, moje kamarátky, zavolajú ešte pár kamarátov. Nebojte sa, skoro nikto koho poznáte. Hellene s Mikeom zatiaľ prinesú alkohol. Ideme do Stephanovej izby, čiže budeme mať súkromie," ukázala rukou smerom ku gauču, kde stáli dve dievčatá. Jedna bola nižšia bruneta a druhá vyššia blondína. Podľa letmého pohľadu som si všimla, že sa snažili prehovoriť pár chalanov, ktorí boli naokolo.

Zastavilo sa mi srdce, keď sa mi stretol pohľad s tým Aaronovým. Ale otočila som sa.
„Ak príde hore aj Aaron odchádzam," povedala som smrteľne vážne. Dnešok mal byť o zábave, a Aaron rozhodne nie je zábava.

„Samozrejme, že tam nepríde, Maddie. Skúsil by," zamračila sa Tiff, pričom zdvihla ruky na znak boja.

„Poďte už," potiahla nás silnejšie za ruky, „Nemáme na to celý deň. Musíme obsadiť dobré miesta."

„Kde sú všetci," opýtala sa Tiff, keďže izba, do ktorej sme prišli bola prázdna.

„Už sme tu," prišiel výkrik od dverí, ktoré sa s rachotom otvorili. Za nimi stála väčšia skupinka ľudí s ľuďmi, ktorých som videla prvý krát v živote. Teda asi...

„Máme alkohol," zakývala nám s niekoľkými fľašami, nejaká blonďatá hlava.

„A máme aj ľudí!" vykríkla nízka bruneta, ktorú som predtým videla pri tom gauči.

„To vidím," zamračila sa na nich Tiffany. Odhodlane sa postavila a prešla k dverám.

„Povedala som vám, že Kylea máte nechať dole," povedala nahnevane, pričom sa mne srdce rozbúchalo na všetky obrátky. Otočila som hlavu smerom k dverám a pozrela naňho. Čo tu robí? Prečo ma nemohol nechať na pokoji? Videl, že som išla s Tiff hore, no aj tak sa tu objavil s úsmevom na tvári.

„Tiffany..." začal Aaron.

„Láskavo ma tu Netiffanyuj a vypadni predtým ako ťa donútim, ty hajzel," povedala prísnym hlasom.

„Ostatní dovnútra. Kyle ostane vonku." Bez slova sa všetci pohli dovnútra, pričom ich zvedavé pohľady behali zo mňa na Aarona.

„Tiffany prestaň... Toto je medzi mnou a ňou, netýka sa ťa to," zamračil sa tentokrát aj Aaron.

𝘼𝘼𝙍𝙊𝙉 || 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘣𝘰𝘰𝘬Where stories live. Discover now