Ráno som sa zobudila na krik prichádzajúci z kuchyne. Matne som rozpoznávala hlasy. Mama a Allison, skvelé. Pomaly som sa posadila, aby som sa presvedčila, či mi je rovnako zle ako minulý týždnen. O pane bože ja som sa nejako rozbehla.
Keď bolesť hlavy prekvapivo neprichádza( asi sa väčšina alkoholu stratila vyparila pri mojom dovádzaní s Aaronom) pomaly som sa vybrala do kúpeľne. Odmaľovala som si včerajší make-up, a následne sa vybrala dole.
Mama s Allison sa stále hádali no až teraz som rozpoznávala jednotlive slová.
,,...toto skončí." Povedala mama zrovna keď som vošla do kuchyne. Allison stala ku mne chrbtom a veľmi by ma zaujímalo, čo vyviedla.
,,Nespravila som nič nezákonne!" Zavrčala Allison. ,,Pokial viem, sex je povolený od 15. Ja budem mať o pár mesiacov 18!" Povedala.
,,Nezákonné možno nie, ale neetické! Ako si to predstavuješ? Naozaj roztiahneš nohy každému chlapovi, ktorý to bude chcieť?" Povedala mama smutne. Už som si nebola istá, či je smutná, sklamaná alebo nahnevaná.
,,A čo Madison!? To je zase tvoj miláčik však? Ale to, že spávala s mojím chalanom ešte počas toho, ako sme boli spolu, to je etické? To, že sme dvojičky neznamená, že môj chlap je aj jej." Mama zalapala po dychu a prekvapené na mňa pozrela. Allison sa tiež otočila a až vtedy si všimla, že stojím medzi dverami.
,,Určite si s ním užila aj včera na tej párty, však? Och alebo to bol ten druhý tmavovlasý, ktorý ťa skoro pretiahol v obývačke?" Nahodila úškrn, ktorý jasne hovoril, že chce, aby som mala problém.
,,Ako si povedala, sex je predsa povolený od 15." Nevedela som, prečo som proste nepovedala pravdu. Mala som, ale potom by sa po mne Allison vozila ešte viac. Vedela by, že na Aarona naozaj nemám.
,,Vidíš? A ani sa to nesnaží poprieť!" Zakričala Allison naštvane. Podľa mňa ju ani neserie to, že 'spávam' s Aaronom teraz, ale to, že sa to dialo ešte pred tým.
,,To ale nie je to isté Allison! Naozaj to už preháňaš...prečo si proste nemôžeš nájsť jedného stáleho partnera?" V tom z dolnej kúpeľne vyšiel vysoký tmavovlasý chlapec, bez trička, ktoré ale držal v ruke. Allison doňho zaryla svoj pohľad a jemne si zahryzla do pery.
,,Tak ja už radšej pôjdem. Zavolaj mi niekedy, Alli." Žmurkol na moju sestru a následne sa stratil pri vchodových dverách.
,,Máš domáce väzenie, Allison. Nasledujúci týždeň nikam nepôjdeš. Ak to bude nutné, zamkneme ťa v izbe!" Ukončila hádku mama. Allison jej niečo odvrkla a vybrala sa do svojej izby.
Z chladničky som si vytiahla jogurt, no potom som si všimla na stole položené lievance, ktoré musela pripraviť Randa. Mňam.
,,Čo sa stalo?" Spýtala som sa keď si mama sadla oproti.
,,To by som sa mala pýtať ja! Prečo ťa včera doviezol Aaron?" Spýtala sa rozhorčene.
,,Nedoviezol, priniesla nás Cass. Aaron sa len chcel uistiť, že prídem v poriadku." Povedala som a natrela si nutellu na lievance.
,,Aký ochotný, že išiel až do tvojej postele." Zazrela som na mamu.
,,Odišiel ešte skôr, ako prišiel." Povedala som rozhorčene. Ani neviem, čo som obhajovala. Nespravila som predsa nič zle.
,,Ako myslíš." Povedala mama, vstala od stola a odišla.
Keď som sa po raňajkách vrátila naspäť do izby, našla som si v mobile 3 zmeškané hovory. Dva od Cass a jeden od Aarona. Spomenula som si, ako mi včera povedal, že mu mám ráno zavolať, takže ako prvé som vytočila jeho číslo.
,,Už som sa tešil, že si dostala mŕtvicu v spanku." Povedal namiesto pozdravu.
,,A ako vieš, že ti nevolajú záchranári aby ti oznámili, že som mŕtva?" Odvetila som okamžite a hodila sa na posteľ. Aaron sa pobavene zasmial.
„Také šťastie by som nemal. Ako ti je?" spýtal sa skôr, než nastalo trápne ticho.
„Náhodou, cítim sa úplne skvelo. Všetok alkohol musel vyprchať keď som započula tie sirény." V hlave sa mi okamžite objavila myšlienka na veci, ktoré sa diali hneď pred tým, a začala som sa modliť, aby to nezmienil.
,,Alebo par sekúnd pred tým, však Whiteleeova?" Tak nič.
,,Dnes som sa tam vrátil, zobrať auto a Theo hovoril, že ich zavolala jeho suseda, pretože jej dcéra tam tajne išla. Nejaká Júlia, alebo také niečo." Pokračoval okamžite, čím mi nedal ani možnosť odpovedať mu. Našťastie.,,Bože, chúďa dievča. Zamrmlala som. Viem si živo predstaviť ako trápne sa musela cítiť.
,,Chudáci všetci tí, ktorých chytili. Vrátane nás, Whiteleeova."
,,Dobre, ale to znamená, že ona v škole skončila. Ak sa tam najbližší týždeň vôbec ukáže, tak ju budem naozaj obdivovať." A tvorcom tohto všetkého bude najmä Aaron a Allison. Oni si to totiž môžu dovoliť.
,,To.."
,,Ani sa nenamáhaj, obaja vieme, že to je pravda." Dnes som naozaj nemala náladu na ďalšie hádky, no túto by som určite vyhrala. Volali sme spolu ešte pár minút, kým sme si uvedomili, čo vlastne robíme. Rýchlo sme sa rozlúčili a zložili.
Aby som zabránil môjmu mozgu dopodrobna rozoberať rozhovor s Aaronom, donútila som sa zavolať Cass, ktorá mi taktiež volala.
,,No ahoj! Už som sa začínala naozaj báť, že si mŕtva." Povedala takmer hneď.
,,Všetci preháňate. Nič mi nie je a ani nebolo, nie som z cukru." Prevrátila som očami, aj keď to nemohla vidieť.
,,Kto všetci?" Nenápadne narážala na to, že sa so zvyškom partie nebavim.
,,Aaron mi volal pred tebou. Tiež sa pýtal či žijem." Odvetila som.
,,Bože, už mi to vysvetlíš? Čo spolu teda máte?" Nevedela som, čo jej mám povedať na to. Čo sme spolu mali?
,,Nič..." bola moja konečná odpoveď. A nebolo to ani klamstvo.
,,Samozrejme, veď som včera videla. Zostal aj na noc?" Spýtala sa veselo.
,,Nie, hneď odišiel. U mňa sme spolu nič nemali."
,,U teba možno nie, ale čo u Thea?" Jej nedočkavosť som cítila až sem.
,,Bože Cass, nebudem o tom hovoriť po telefóne. Porozprávame sa potom, osobne." Nespokojne zamrnčala, no nechala to tak.
Zvyšok soboty prebehol hladko, keďže som celý deň pozerala romantické filmy, pri ktorých som si hovorila dookola, že potrebujem chlapa. S Allison som sa celý deň nestretla- nie že by mi to nejako vadilo, len bola podozrivo ticho.
Veľa som premýšľala o mne a Aaronovi. Ako mám odpovedať na otázky mojich kamarátov, keď ani ja neviem čo sa to vlastne deje? Som naozaj schopná robiť toto len kvôli mojej sestre a vlastnému egu?
Zničilo mi to puto s kamarátmi.
Moja mama na mňa pozerá rovnako ako na Allison.
Stojí mi to za to?
YOU ARE READING
𝘼𝘼𝙍𝙊𝙉 || 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘣𝘰𝘰𝘬
RomanceNie je to vzťah, je to plán pomsty. Aspoň to si hovorila Madison Whiteleeová, keď skočila do nezmyselného vzťahu s Aaronom, bývalým frajerom jej sestry. Čo sa môže vyvinúť z romániku, ktorý mal slúžiť ako dôkaz, že je Madison rovnako dobrá ako jej s...