33. Kapitola

5.2K 158 11
                                    


Ráno som zaspala do školy, čo znamenalo, že mi pri posteli postávala nahnevaná Randa a snažila sa ma zobudiť. Keď som pred hodinou otvorila oči, bolo pol jedenástej takže teraz sa mi už dupľom neoplatí vstávať.

„Randa...už sa mi vôbec neoplatí vstávať," zamrmlala som a pretočila sa na druhú stranu, kde stále padal tieň zo steny.

„Nechcela som to hovoriť hneď, no vo dverách stojí pán Kyle." Okamžite som sa posadila a zrak upriamila na dvere, v ktorých naozaj stál uškŕňajúci sa Aaron. Vyzeral úžasne, ako vždy.

„Toto bola podpásovka, Randa," zamračila som sa na ňu kým odchádzala z mojej izby. Nezabudla za sebou zavrieť dvere.

„Čo tu robíš?" spýtala som sa, keď si Aaron sadol na kraj postele.

„Bál som sa, že ťa po ceste do školy uniesli mimozemšťania...no ty si bola zamestnaná snívaním o mne," samoľúbo sa uškrnul.

„Sny bez teba si už ani neviem predstaviť," zasmiala som sa.

„Čo keby sme z tých snov spravili realitu?" spýtal sa.

„Čo ak moje sny končia tým, že ťa zabijem?"

„Dúfam, že to je aspoň smrť z enormného množstva sexu," pobavene som prevrátila oči.

„No ale, ak si nezabudla dnes sme mali mať opäť rande. Takže by si mohla vytrepať svoj pekný zadok z tej postele a ísť sa pripraviť. Jedine, že by si chcela zostať v posteli a naplniť tvoje sny,"

„Idem sa obliecť a môžeme ísť," zasmiala som sa a radšej sa postavila. Nie som si istá kam by to viedlo, ak by som zostala v posteli. Chémia medzi nami bola nepopierateľná.

V kúpeľni som si rýchlo upravila vlasy, dala púder, voňavku a zamierila som k šatníku. Odtadiaľ som si vybrala obyčajné roztrhané modré džínsy a biele obtiahnuté tričko. Bolo to celkom obyčajné, no zároveň pohodlné.

„Kam vlastne ideme?" spýtala som sa, keď som prišla už oblečená pred neho.

„Mal som pocit, že ovládaš slovo prekvapenie, no očividne nie. Uvidíš, nebuď zvedavá," s úsmevom sa postavil a spoločne sme sa pohli smerom ku dverám. Chytil ma za ruku a spolu sme sa pobrali dole, kde som ešte rýchlo nakŕmila psov.

„Randa, prídem večer. Povieš to potom mame, prosím?"

„Samozrejme. Zabavte sa," ozval sa Randin hlas z kuchyne. Bola som za ňu veľmi vďačná. Randa je niečo ako moja druhú mama. Pracuje pre nás už odkedy som bola malá, až sa niekedy čudujem, že to v tomto blázninci zvláda.

Následne sme sa s Aaronom vybrali k jeho autu, kde mi otvoril dvere nad čím som sa nepatrne pousmiala. Ihneď som pustila rádio a počkala kým nastúpi aj on. Oprela som sa o sedadlo a nechala Aarona šoférovať, bohvie kam.

„Dobre, Whiteleeová, plán sa trochu zmenil." Oznámil mi Aaron, keď si prečítal správu, ktorá mu prišla.

„Čiže som mohla spať ďalej?" Prevrátila som otrávene očami.

„Hah...nie. Musím ísť niečo vybaviť, ale Tiff je vo Freddie's, tak ťa vysadím tam a potom prídem. Môže byť?" Znovu som prevrátila očami, no pravdou bolo, že má naozaj zamrzelo, že nebudeme spolu. Toto malo byť naše ďalšie skutočné rande, čo sa mojej strany týka.

„Jasné, aj tak som na teba nemala náladu." Sladko som sa usmiala a pozrela sa naňho. Áno, tváril sa presne tak ako som čakala.

„To nahováraj niekomu inému Whiteleeová." So smiechom sa naklonil ku mne a pobozkal ma. Ako som mohla niekedy v živote povedať, že Aaron Kyle nie je môj typ?

„Čiže si mi vlastne iba spravil taxikára na rande s Tiff?" Spýtala som sa.

„Všetko pokazíš. Zbohom!" Zasmial sa a ukázal na dvere. Dala som mu ešte rýchlu pusu a vystúpila som. Tiff sedela aj s Brandonom a ešte jedným ich spolužiakom pri stole hneď vedľa okna. O niečom sa búrlivo rozprávali.

„Ale ahoooj Šípková Ruženka!" Zvískla Tiff hneď ako ma uvidela približovať sa. Okamžite sa postavila a vtiahla ma do objatia, akoby sme sa nevideli tri roky. Naposledy včera.

„Ahooj...ahojte." Doplnila som so smiechom keď má pustila. Tiff si sadla na svoje miesto, zatiaľ čo ja som sa usadila vedľa Brandona.

„Tak ako to pokračuje s Kyleom?" Spýtala sa Tiff s úškrnom. „Už bolo aj niečo viac?"

„Je to Aaron, preboha. Ako sa môžeš také niečo pýtať." Zasmial sa asi Josh.

„Definuj niečo viac." Spýtala som sa s tajnou nádejou, že táto téma skončí skôr ako začala.

„Sex." Mykla Tiff ramenami a všetci ma pozorne sledovali.

„Eh..." mala som zostať doma a spať.

„Neverím, že Aaron s tebou chodí už viac ako dva týždne a ešte ste spolu nespali." Bolo očividne, že Brandon ako Aaronov najlepší kamarát vedel, že sme spolu ešte nič nemali, preto sa do tejto témy nezapájal, no celkom by sa mi hodila jeho pomoc.

„Dáte si ešte niečo?" Ozval sa našťastie hlas čašníčky vedľa nás. Prvý krát v živote som rada videla Colette. Vážne som to práve povedala?

𝘼𝘼𝙍𝙊𝙉 || 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘣𝘰𝘰𝘬Where stories live. Discover now