40. Kapitola

3.9K 149 47
                                    

Ďalšie ráno som sa zobudila hneď ako mi zazvonil budík. Mala som naozaj dobrú náladu a tešila som sa na raňajky, ktoré si dáme s Cass. Vo Freddie's som už naozaj dlho nebola a ich ovocné wafle mi naozaj chýbali.

Vstala som z postele a vďaka mojej dobrej nálade som mala jedinečnú chuť pekne sa obliecť aj namaľovať. A presne to som spravila. Vytiahla som najkrajšie kúsky oblečenia zo šatníka, spravila si perfektný make-up a vyžehlila som si vlasy.

Vzala som si kabelku so školskými vecami, obula sa a vydala sa naprieč slnečnému počasiu. Na to, že včera celý deň len pršalo bolo dnes veľmi pekne.
Hodila som si veci na sedadlo spolujazdca, nastavila som si rádio a vybrala sa smerom k Freddie's. Meškala som len zopár minút, no cesty boli naozaj plné takže to nebola moja chyba. Zaparkovala som vedľa Cassinho auta, no skôr ako sme obe stihli vystúpiť niečo zaujalo moju pozornosť. A nie niečo, ale niekto.

Dvere na Frieddie's sa otvorili a vyšiel z nich Aaron, ktorého nasledovala Allison. Aaron pustil dvere, ktoré sa zatvorili a spoločne sa vybrali k Aaronovemu autu, do ktorého obaja nastúpili. Zmätene som sa obzrela za autom, ktoré opustilo parkovisku a následne som rovnaký pohľad venovala aj Cass.

„Videla si to?" spýtala sa prekvapene, keď sme vystúpili z auta. Ako sa to hovorí? Náhoda je sviňa?

„Á-áno," dostala som zo seba. Ešte raz som sa obzrela za seba no po Aaronovom aute už  nebolo ani stopy.

„Čo to malo znamenať?"

„Netuším. Ale určite to bude mať nejaké rozumné vysvetlenie. Allison posledné dni stále otravovala Aarona," snažila som sa utešiť samu seba. Posledné dni, ktoré sme s Aaronom spolu zažili boli skvelé. Zabávali sme sa, smiali sme sa užívali sme si spolu. Neverím, že by sa len tak cez noc rozhodol, že ju chce naspäť.

„Uvidíš v škole," povzbudivo sa na mňa usmiala a spoločne sme si sadli k nášmu zvyčajnému stolu.
Počas raňajok sme prebrali všetko čo bolo za posledné týždne zamlčané a na Aarona s Allison som takmer aj zabudla. Verila som, že hneď ako sa s ním stretnem bude mať rozumné vysvetlenie a všetko bude opäť v poriadku. Naozaj som verila, že sa nedeje nič zlé.

Bohužiaľ, tento optimistický prístup ma opustil v momente ako sme s Cass prišli do školy. Počas cesty z parkoviska do školy som zachytila viac súcitných pohľadov ako by sme mali možnosť vidieť na pohrebe. Cass ma chytila za ruku hneď ako zachytila pohľady žiakov aj ona, no ja som ničomu nechápala.

„Si v poriadku srdiečko? Počula som čo sa stalo. Hneď ako sa s ním stretnem, rozreže mu vtáka na tretiny, prisahám!" Tiffany k nám dobehla hneď ako nás videla vojsť do hlavnej budovy. Zmätene som sa na ňu pozrela, pretože som už naozaj ničomu nerozumela.

„Tiff, ja netuším o čom hovoríš. Čo sa deje?" spýtala som sa nakoniec.

„Čože? Vraj ste sa s Aaronom rozišli, kvôli Allison," povedala Tiff prekvapene.

„Očividne som jediná, ktorú tento rozchod obišiel," povzdychla som si. Cítila som obrovskú hrču v krku a pocit bezmocnosti a nevedomosti ma zožieral zvnútra. Ako je možné, že včera bolo všetko v poriadku a dnes sme sa rozišli? Ako sme sa vôbec mohli rozísť bez toho, aby som o tom vedela?
Nezaslúžim si aspoň jeden skurvený rozhovor od Aarona? Nemal by to byť on kto mi povie, že má niekoho iného? Jeho zrada mi prúdila v krvi, no stále som nevedela uveriť tomu čo by toho bol schopný. Nemohlo za jeden deň zmiznúť všetko čo sme medzi sebou mali.

Zaslúžim si vedieť, čo som spravila zle. Chcem vedieť, ktorý môj skutok viedol k niečomu takémuto. Je to kvôli tomu, že som išla s dievčatami do toho klubu? Mala som sedieť na zadku ako domáca panička? Alebo je to kvôli tomu, že som ho odhovárala od vlastného bytu?

𝘼𝘼𝙍𝙊𝙉 || 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘣𝘰𝘰𝘬Where stories live. Discover now