10.kapitola

4.7K 156 8
                                    

Okamžite som z vrecka vybrala telefón a vytočila Carmenine číslo. Zdvihla ma hneď a oznámila, že ma vidí a ide za mnou. S povzdychom som zložila a zostala stáť na mieste. Ako som tak stála, niekto do mňa zozadu drgol. Otáčala som sa s úmyslom poriadne tomu človeku vynadať, pretože všade okolo bolo voľné miesto, no potom som si všimla, že to je Cass. Milo sa na mňa usmiala a potichu pozdravila.

,,Neuveríš, čo sa stalo." povedala som a snažila sa vytesniť z hlavy, že sa nerozprávame. Bola to predsa len moja najlepšia kamarátka.

,,Myslím, že uverím." nechápavo som sa na ňu pozrela a povedala: ,,Čo tým myslíš?"

,,Máš na sebe dres Aarona Kylea, doviezol ťa sem Aaron Kyle. Aaron Kyle ťa vzal so sebou do šatne. A to čo sa dialo tam si môže každý domyslieť. Tvoja sestra je vraj nasratá ako nikdy v živote." Spokojne som sa usmiala. Takže to vyšlo.

„Musím ti to všetko porozprávať z môjho pohľadu."

„Dobre, tak rozprávaj."

„Začnem asi tým najdôležitejším nikomu, ani slovo! S Aaronom som prekvapivo nespala. Ide len o to, že nás naozaj baví provokovať moju sestru. Asi. Neviem. Mala si vidieť jej pohľad, vždy keď nás videla spolu alebo keď som jej povedala, že som s Aaronom spávala, keď spolu ešte chodili." Zarazene na mňa pozerala. Trvalo ešte niekoľko minút kým som jej všetko vysvetlila. Potom ako som dorozprávala, zahliadla som ako k nám beží Carmen.

„Je mi to tak ľúto, Madison. Už som bola na ceste, keď sa pri mne zastavil naozaj zlatý chalan. Volá sa Oscar a hoci je z druhého tímu, je strašne zlatý. Až sa to na jeho školu vôbec nepodobá," začala sa chichotať. „A hádaj na koho sa pýtal," uškrnula sa na mňa. Ja som jej len s nezáujmom odpovedala: „Na koho?"

Carmen sa zamračila, zjavne nahnevaná, že som to nepochopila. „No predsa na teba! Bol z teba úplne vedľa, z toho čo sa stalo v šatni. Kurevsky si sa mu páčila. Preto sa začal pýtať Stacy, že či ťa náhodou nepozná. Tak som predsa nemohla zostať ticho, no nie? Tak som naňho vyskočila spoza Tylera a začala mu hovoriť, že dnes budeš na párty u Thea, takže sa tam stretnete. Naozaj nemáš zač," vykrikovala s úsmevom. Zarazene som na ňu pozerala, nezmohnúc sa na slová. Je to číslo 27, myslím, že to číslo mi povedal. Ukážem ti ho potom..." pokračovala. To dievča musí mať naozaj nudný život.

„Ehm... Naozaj ďakujem, Carmen, ale nemám záujem." Nestihla som ani dopovedať a už mi znova skákala do reči: „Takže je to pravda? Ty, Aaron a šatňa? Myslela som, že len blafoval a videl ťa niekde pri škole alebo v meste a zapamätal si ťa. Ale fuha, dievča. Nezdáš sa," rozprávala ďalej.

„Máš však pravdu, keby som mala na háčiku takého jebača ako je Aaron Kyle, nevymenila by som ho ani za milión." Stále rozprávala.

„Avšak menší flirt by ti absolútne neublížil a jemu tiež nie. Len to utuží vzťahy, takže daj chudáčikovi, zlatému Oscarovi šancu. Keď ho uvidíš ihneď zmeníš názor, uvidíš!" Stále, stále rozprávala.

Obrátila som sa na Cass, ktorá pozerala na Carmen zarazeným pohľadom. Čo som sa jej naozaj nečudovala, pretože kto by čakal od takej tichej ryšavky, z prednej lavice, že by bola ukecaná ako babky na trhu.

„Pôjdeme už?" Snažila som sa nenápadne vyhnúť, hocijakej odpovedi, čo na chvíľu zabralo. Lebo Carmen sa na chvíľu zastavila, rozhliadla sa a všimla si, že vedľa mňa stojí Cass. Carmen sa moc s nikým z našej triedy nebavila, nebola zlá ani nič, ale neprejavovala žiadne úsilie baviť sa s nami, či sa zapájať do našich výletov či programu. Takže sme si držali odstup, rovnako ako aj ona. Vedeli sme, že sa baví s ľuďmi z druhej triedy, s nimi sa totiž pozná od základky. A v našej triede skončila len kvôli tomu, že tá druhá bola už úplne plná.

𝘼𝘼𝙍𝙊𝙉 || 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘣𝘰𝘰𝘬Where stories live. Discover now